וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סנדרו רוסיי החליט להתפטר בעקבות עסקת ניימאר

הכספים שהוחבאו, הקנס העצום שתספוג הקבוצה, האפשרות שיישב בכלא. סנדרו רוסיי יכנס מסיבת עיתונאים, בספרד טוענים שיודיע על עזיבתו בעקבות ההאשמות נגדו. ג'וספ ברתומיאו סגנו עשוי להתמנות לנשיא הזמני, לאפורטה יחזור לקדנציה נוספת?

סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. ברני ארדוב
יגרום לזעזוע בברצלונה? רוסיי/ברני ארדוב

עסקת מעברו המפוקפק של ניימאר מסאנטוס לברצלונה גרמה להדים רבים ועוררה הרבה מאוד סימני שאלה והערב (חמישי) מתברר כי היא גם תעלה ככל הנראה לנשיא המועדון סנדרו רוסיי בתפקידו. בתקשורת הספרדית דיווחו הבוקר שרוסיי שוקל את עתידו בעקבות אי הסדרים שלוו לעסקת ניימאר ומאוחר יותר הדיווחים הפכו לממשיים ורוסיי צפוי לכנס מסיבת עיתונאים שבה יודיע באופן רשמי על התפטרותו. כזכור, בתחילת החודש עלו חשדות לפיהן ברצלונה זייפה מסמכים הקשורים בעסקה הסבוכה וחקירה פלילית נפתחה בנושא הזה שממשיך להסעיר את המועדון בשבועות האחרונים וחושף אותו לתביעות מצד גורמים שונים שדורשים כספים עבור ההעברה.

"רוסיי לא פוסל התפטרותו מתפקידו כנשיא ברצלונה בעקבות פרשת ניימאר וייתכן שלקבוצה מצפה מאבק משפטי ארוך בנושא", כך דווח היום העיתון היומי המתפרסם בברצלונה. ב"אל מונדו" הקטלאני טוענים שסיפור ניימאר הוא רק הטריגר למהלך הזה ורוסיי מתייעץ כבר מספר שבועות עם משפחתו ומקורביו לגבי התפטרות בגלל כמה נושאים.

הדיווח הראשוני: העברת ניימאר התבצעה בניגוד לחוק

בספרד טוענים: ברצלונה שילמה 95 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר טוען: החוזה שלי חוקי לגמרי, אבא שלי טיפל בו

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
העסקה שפגעה בשם של ברצלונה. ניימאר/רויטרס

מי שחשף את הידיעה הזו הוא העיתון הספרדי ה"וואנגוארידה" שטוען כי בקרוב מאוד יוגשו תלונות כנגד סגניו של רוסיי, ג'וספ ברתומיאו וחאבייר פאוס. בספרד טוענים כי בארסה עלולה לספוג קנס של 230 מיליון יורו במידה שהשופטים יחליטו שהמועדון ביצע עבירות מס וניסה להסתיר את הכספים ששולמו עבור ניימאר. ברצלונה מצידה ממשיכה לטעון שרכישתו של ניימאר בוצעה על פי כל הנהלים הדרושים, אך נכון לעכשיו יש יותר מדי סימני שאלה סביב העסקה הזו שממשיכה לסבך את המועדון הקטלאני.

אם החשדות נגד רוסיי יתאמתו ויתברר שהוא העלים כספים בעסקת העברתו של ניימאר, הוא עלול לקבל עונש כבד מאוד ואף לשבת בכלא. במידה ורוסיי יעזוב, ג'וספ ברתומיאו סגנו צפוי להחליפו באופן זמני כאשר ז'ואן לאפורטה הנשיא הקודם עשוי להתמודד בבחירות הבאות על תפקיד הנשיא הבא ולחזור לקדנצייה נוספת. יש לציין כי לאפורטה פופולארי מאוד במועדון הקטלאני ואוהדי הקבוצה זוכרים לו את ההצלחות הרבות בתפקיד בעבר, כך שישנם סיכויים לא קטנים שהוא ישוב בקרוב לקדמת הבמה.

עסקת החתמתו של הברזילאי בברצלונה הייתה סבוכה מאוד מהרגע הראשון מאחר שכרטיסו של השחקן היה בבעלות של מספר אנשי עסקים וחברות שדרשו לגזור קופון על ההעברה וחלקם מאיימים לתבוע את המועדון. כעת בקבוצה יצטרכו לתת הרבה מאוד הסברים לרשויות המס, המשטרה וגם לנציגיו של השחקן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully