וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן טייו: "אני צריך להודות למסי על השלושער"

החלוץ הצעיר של ברצלונה ידע למי לפרגן, מרטינו: "מסי המפתח להצלחה שלנו". וגם: פירוט המענקים בחוזהו השמן של ניימאר

כריסטיאן טייו שחקן ברצלונה. AP
הכדור נשאר אצלו. טייו/AP

ברצלונה עשתה אמש (רביעי) צעד גדול לעבר חצי גמר הגביע הספרדי, עם 1:4 בחוץ על לבנטה במשחק הראשון של רבע הגמר. כוכב הניצחון היה כריסטיאן טייו, שהועדף בהרכב על פני אלכסיס סאנצ'ס וכבש שלושער נהדר, אבל חרארדו מרטינו התמקד בסיום בשבחים ללאונל מסי, שבהופעתו ה-400 במדי הבלאוגרנה בישל שלושה שערים.

"זה נכון שכשליאו משחק הוא יכול לשנות את המשחק לטובתנו", אמר המאמן הארגנטינאי. "כשאנחנו מתמודדים עם מרווחים קטנים וכשהיריבה מצטופפת מולנו, שחקנים כמו מסי עוזרים לנו ליצור מצבים. הוא בישל שלושה שערים הערב, והיה המפתח להצלחה שלנו. במחצית הראשונה היו חסרות לנו תנועה וניידות, ולבנטה שיחקה היטב. למזלנו הם עשו טעות במחצית השנייה, ואז אנחנו התחלנו להתיש אותם".

שלושער לטייו, 1:4 לברצלונה על לבנטה בגביע

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
"שחקנים כמו מסי עוזרים לנו ליצור מצבים". מסי/AP

על השלושער של טייו אמר מרטינו: "יש שחקנים שמראים מה הם יכולים לעשות ב-90 דקות, ואחרים עושים זאת ב-15 דקות. כריסטיאן הוא כזה שמדגים את היכולות שלו בזמן קצר וזה יכול להיות קשה, אבל המשחק הזה שירת אותו היטב. הביטחון שאפשר לחלץ מהופעה כזו הוא משמעותי, ואין ספק שהוא היה צריך את זה".

טייו עצמו אמר: "אני מאוד שמח על השערים שלי, אבל הניצחון מעל הכל. האמת היא שאני צריך להודות למסי שהשאיר אותו מול השוער, זה פשוט נפלא לשתף פעולה עם שחקן כזה. במחצית הראשונה שיחקנו היטב אבל כשלנו בסיומת, אחרי ההפסקה ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. זה לא היה משחק קל, אבל המאמן נתן לנו ביטחון, ואני ממשיך לעבוד קשה בכל יום כדי לקבל צ'אנסים ולהשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ברצלונה ניימאר. ברני ארדוב
עם כמה מזומנים יגמור את העונה? זה ברגליים שלו. ניימאר/ברני ארדוב

בתוך כך, חוזהו של ניימאר ממשיך להעסיק את התקשורת בעולם, ובימים אלה נחקרת העסקה שהנחיתה את הברזילאי בברצלונה. בקאמפ נואו טוענים כי שילמו 57 מיליון יורו על הכוכב אך לאחר שגורמים שהיו מעורבים בעסקה טענו כי ההעברה התבצעה בניגוד לנהלים, נפתחה חקירה בנושא, שעשויה אף להוביל לכך שנשיא המועדון סנדרו רוסיי יועמד לדין.

בינתיים תכנית הרדיו "קרוסל דפורטיבו" פרסמה אמש (רביעי) את גובה חוזהו של ניימאר בעונה הקרובה, וטענה כי השחקן ישתכר העונה 17,680,000 מיליון יורו, כש-9,180,000 מיליון מתוכם הם משכורת ויתר המיליונים הם מענקים ובונוסים. "על ההעפלה של ברצלונה לשלב השני בליגת האלופות ניימאר מקבל 425 אלף יורו", נטען. לפי "קרוסל דפורטיבו", "ניימאר יקבל 637,500 יורו אם ברצלונה תזכה באליפות ספרד, זכייה בליגת האלופות תשלשל לכיסו 850,000 יורו כבונוס, זכייה בדאבל ספרדי תזרים לחשבונו 850,000 יורו ועבור זכייה בטרבל יקבל 1,700,000 יורו". לפי הדיווח, "הבונוסים האלה תלויים בכך שניימאר ישחק ב-60% לפחות ממשחקי הקבוצה הרשמיים העונה, ואם לא, אז המועדון ישלם חצי".

השבוע טען העיתון המדרידאי "אל מונדו" שהסכום שברצלונה הצהירה אינו נכון, וכי המועדון לא שילם על ניימאר 57 מיליון יורו אלא 95 מיליון יורו. בעיתון טענו שרוסיי שילם 38 מיליון יורו נוספים במסגרת עמלות ומענקי חתימה, אחוזים ממרצ'נדייז ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully