וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ברצלונה שילמה על ניימאר 95 מ' יורו

העיתון "אל מונדו" מספר על שבעה מסמכים שונים שמוכיחים שהברזילאי הוא השחקן היקר בעולם. בארסה מכחישה מכל וכל

העיתון המדרידאי "אל מונדו" טוען הבוקר (שני) שברצלונה שילמה על ניימאר 95 מיליון יורו, ולא 57 כפי שפורסם בקיץ האחרון אחרי הגעתו של הברזילאי מסנטוס לקאמפ נואו. ב"אל מונדו" טוענים שנשיא בארסה, סנדרו רוסיי, שילם 38 מיליון יורו נוספים במסגרת עמלות שונות, מענקי חתימה, אחוזים ממכירת מרצ'נדייז, הכנסות משני משחקי ידידות ועוד. הסיפור הזה הוא המשך לטענות חוזרות ונשנות בשבועות האחרונים, לפיהן רב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע לפרטים בעסקת ניימאר.

דובר מטעם ברצלונה הכחיש הבוקר את הדברים והצהיר בנחישות ש"ניימאר עלה 57 מיליון יורו", אבל ב"אל מונדו" טוענים שבידיהם שבעה מסמכים שונים שנחתמו בעין נובמבר 2011 לספטמבר 2013 ושמוכיחים שהמספים נכונים. כמובן שאם ניימאר אכן עלה 95 מיליון יורו, זה יהפוך אותו לשחקן היקר בעולם. כרגע השיא הרשמי הוא ההעברה של כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד (94 מיליון יורו), בעוד גארת' בייל עלה לבלאנקוס 91.5 מיליון יורו וטוטנהאם צפויה לקבל עוד תשעה מיליון בעתיד.

חשוב לציין ש"אל מונדו" (לא להתבלבל עם "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני) הוא אותו עיתון שפרסם בדצמבר האחרון שקיים חשד שמשחקי הראווה "מסי וחברים" של ברצלונה נועדו להלבנת כספי סמים ושאביו של כוכב ברצלונה, חורחה, הוא חשוד מרכזי בפרשה. משפחת מסי שקלה אז הגשת תביעת דיבה נגד העיתון ויום למחרת דווח שחורחה מסי מעולם לא היה חשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully