וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: משחקי "מסי וחברים" נועדו להלבנת כספי סמים

על פי התקשורת הספרדית, אביו של כוכב ברצלונה חשוד בכך שסייע לסוחרי סמים להלבין מזומנים. הדרך: קניית אלפי כרטיסים שנרכשו כביכול עבור צדקה. האב חשוד בכך שקיבל בין 10 ל-20 אחוזים מהרווחים

סדרת משחקי "מסי וחברים" שנערכה במהלך הקיץ האחרון גררה אחריה לא מעט בעיות. בין היתר, כוכב ברצלונה נאלץ להתנצל לאחר שביטל את השתתפותו במשחק בלוס אנג'לס, 24 שעות בלבד לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, לאחר משחק שנערך בשיקגו עלו האשמות מצד אוהדים מקומיים ששילמו סכומי עתק למפגש עם השחקן ולא זכו לתמורה לכספם.

אלא שכעת נראה שאותו מסע משחקים עלול להביא עימו תוצאות הרבה יותר מסובכות מאשר אוהדים זועמים. בתקשורת הספרדית מתפרסמות הבוקר (שני) ידיעות לפיהן אביו של ליאונל מסי, חורחה מסי, נחקר על ידי משטרת ספרד בשל חשדות לפיהן אותם משחקי ראווה שימשו סוחרי סמים להלבנת כספים.

חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי. AP
מכבסה? חורחה מסי/AP

על פי החשד, קרטל של סוחרי סמים קולומביאנים ניצלו סעיף בחלוקת הכספים מהאירועים. על פי החשד, השיטה הייתה מכירת אלפי כרטיסים בודדים, שנרשמו כ"שורה 0". הכוונה היא למכירת כרטיסים שלכאורה נקנים עבור צדקה והרוכשים שלהם הם אנשים שתורמים את הכסף ולא מנצלים את הכרטיסים על מנת להגיע למשחק. כך, אין אפשרות לאיש לדעת כמה כרטיסים כאלה נמכרו וסוחרי הסמים יכולים להלבין כך מיליוני דולרים.

המשטרה טוענת כי אביו של מסי קיבל את חלקו בעסקה, סכום שנע בין 10 ל-20 אחוז מהרווחים של סוחרי הסמים. בתמורה, הוא שיכנע את בנו ואת חבריו לברצלונה ליטול חלק במשחקים.

על פי הדיווח, היחידה המשטרתית בספרד אשר חוקרת את המקרה, כבר הגיעה למתחם האימונים של ברצלונה וחקרה את ליאונל מסי, כמו גם את דני אלבס, השוער פינטו וחאבייר מסצ'ראנו, על מנת לבדוק מה הם יודעים לגבי החשדות, לאחר שכולם נטלו חלק באותם משחקים. השחקנים שנחקרו ענו פה אחד שהם אינם יודעים דבר לגבי עסקים מפוקפקים ושהם השתתפו במשחקים כי התבקשו לעשות זאת, כפי שעשו בעבר במשחקי ראווה רבים.

במשפחת מסי כבר מאיימים בתביעה נגד העיתון המדרידאי "אל מונדו" (לא להתבלבל עם העיתון "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני), שחשף את הסיפור. במשפחה טוענים שמדובר בשקר והמטרה היא להסיח את דעתו של ליאונל מסי מכדורגל.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
סיפור לא נעים. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully