וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ביטל משחק בלוס אנג'לס: "הונה את האוהדים"

זעם גדול על הכוכב שביטל ברגע האחרון משחק ראווה: "אין לו כבוד לקהל". צפו בהקפצה גאונית של ניימאר במשחק הידידות

בזמן שליאונל מסי שיחק הלילה (בין שלישי לרביעי) משחק ראווה נוסף בלימה, בירת פרו, יצאה הודעה לעיתונות נזעמת וחריפה נגד הכוכב הארגנטינאי, על כך שביטל ברגע האחרון משחק ראווה נוסף שאמור היה להיערך מחר בלוס אנג'לס.

"בכל השנים שבהן אנו עורכים אירועים גדולים, מעולם לא נתקלנו במצב כזה", נמסר מהיחצנים של הספונסרים של האירוע, "זה מצער מאוד, כי המפסידים הגדולים הם האוהדים שציפו בקוצר רוח למשחק.

ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
הבריז ברגע האחרון. מסי במשחק ידידוןת הלילה/רויטרס

"אחרי שעות ארוכות שבהן ניסינו לשכנע את אנשי של ליאונל מסי לעמוד בהתחייבויות שלהם ולבוא ללוס אנג'לס, עתה ברור שאין להם כבוד לאוהדים ולשוק. אנחנו מרגישים שזה ניסיון להונות את אוהדי הכדורגל בארה"ב. אין לנו מילים לבטא את האכזבה שלנו ואת התסכול. השקענו שעות ארוכות של עבודה באירוע הזה".

נדמה שאחרי פרשת העלמת המסים בספרד, התדמית של מסי נפגעת מעט בתקופה האחרונה, על אף שהיו סימנים לביטול הצפוי. אנשיו של מסי רמזו שלא הייתה היערכות מתאימה למשחק, שנערכה רק מסיבת עיתונאים אחת לקראת האירוע, ושהמשחק אמור היה להיערך בשבוע גדוש באירועי כדורגל בלוס אנג'לס. המשחק הבא במסע של "מסי והחברים" אמור להיערך בשיקגו ב-6 ביולי.

* במשחק שנערך הלילה: מסי וניימאר נתנו מתאבן מרגש לקראת שיתןף הפעולה שלהם בבארסה. הקבוצה של מסי ניצחה 5:8, אבל ניימאר גנב את ההצגה עם שער מ-45 מטר בהקפצה נפלאה, במשחק בו לקחו חלק גם דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, אזיקיאל לאבצי ואריק אבידל.

צפו בפרומו למשחק בלוס אנג'לס

* לפני המשחק בין "מסי והחברים" לבין "שאר העולם", התייחס ליאו מסי להצטרפות של ניימאר לברצלונה: "אני בטוח שזו החתמה טובה, שתקדם אותנו למטרות שלנו. אני מאמין שהואמ יוכל לתרום הרבה לברצלונה, ויוכל להמשיך להפגין את היכולת שהראה בסנטוס ובברזיל".

ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully