וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ממשיך להשניא את עצמו על האמריקאים

עוד צרות ממסע המשחקים בארה"ב. חבילות VIP נמכרו ב-2,500 דולר ל"מפגש" עם מסי, שלא הופיע: "כבר לא גיבור"

ארצות הברית נגד ליאונל מסי: המלחמה נמשכת. סיבוב ההופעות של הפרעוש הארגנטינאי בארצות הברית, במסגרתו הוא ניסה לגייס כספים לקרן הצדקה שלו וליוניצ"ף, אומנם הגיע לסיומו לאחר המשחק שנערך בשיקגו לפני שלושה ימים, אבל מסתבר שגם המשחק הזה לא באמת עבר בשלום.

אחרי שמסי ביטל את המשחק בלוס אנג'לס, מה שהוביל את אחד הספונסרים של המשחק ההוא לטעות שהשחקן "מנסה להונות את אזרחי ארצות הברית", חששו רבים בעיר הרוחות שהוא לא יתייצב גם למשחק שנערך אצלם, באצטדיון סולג'ר פילד של קבוצת הפוטבול המקומית שיקגו ברס. התמונות של מסי, שצולם יום לפני המשחק כשהוא מבלה במסיבת בריכה פרועה של רונאלדו הברזילאי בלאס וגאס, העצימו את חששות תושבי שיקגו ואל המשחק עצמו הגיעו כ-30 אלף צופים בלבד, הרבה מתחת לציפיות.

ליאונל מסי במשחק צדקה בשיקאגו. AP
מהרגע הראשון, כל מסע המשחקים הזה הלך לכיוון רע. מסי יורד מכר הדשא בשיקגו/AP

מסי שיחק בסופו של דבר, כמתוכנן, אולם הוא הוחלף בדקה ה-68 ועזב את האצטדיון עוד לפני שנשמעה שריקת הסיום של המשחק, מה שהוביל לבלגן החדש. מסתבר שחברה אמריקאית בשם "נומרו סינקו" ("מספר חמש" בספרדית), שהייתה אחראית על אירגון המשחק, מכרה לפניו 80 חבילות VIP תמורת 2,500 דולר. בחבילות הובטח: "כרטיסים שיכללו גישה למגרש ולאחר מכן ארוחה ומפגש עם השחקנים, כמו גם חולצה וכדור עם החתימה של ליאונל מסי".

הניסוח המעט מעורפל הזה הוביל רבים שיכולים להרשות לעצמם לרוץ ולקנות את הכרטיסים המיוחדים, בציפייה לחוויה חד פעמים. אלא שהחוויה הפכה במהרה לסיוט, כאשר מסי לא נכח במפגש (שכן כאמור הוא כבר עזב את האצטדיון בשלב זה) והחתימה שלו על הכדור והחולצה התבררה כמודפסת וזולה.

ליאונל מסי במשחק צדקה בשיקאגו. AP
האוהדים כועסים. שלט במשחק בשיקגו/AP

במפגש נכחו מספר כוכבי כדורגל ששיחקו במשחק, אולם הוא הורכב בעיקר משחקנים מקומיים שזכו להשתתף במשחק ושלפי טענת אחד מאותם רוכשי כרטיסים, משחקים עימו בליגה המקומית לחובבנים. עבור המפגש איתם, הוא שילם ממיטב כספו, מה שהוביל אותו לשלוח מכתב זועם לעיתונות המקומית בשיקגו.

"זו הייתה אכזבה עצומה!!", נכתב שם, "הבן שלי היה בטירוף מאז פברואר, כשהצלחנו לקנות את הכרטיסים האלה. חיכינו בחדר ללא חלון באצטדיון עם 75 "ברי מזל" נוספים. חיכינו וחיכינו, אבל פתאום אמרו לנו שמסי לא יגיע. הבן שלי התחיל לבכות, הוא היה שבור. אמרתי לו שלפעמים הגיבורים שלנו מאכזבים אותנו, כי הם רק אנשים רגילים כמונו. חלק מהם לא אנשים טובים. הבן שלי אמר לי שמסי כבר לא הגיבור שלו".

בתקשורת בשיקגו דאגו להדגיש שכפי שמסי אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק, אין לו קשר להמצאות של כל מיני יחצ"נים, אבל שהוא, בתור זה ששם את שמו על כרטיסי המשחק ומושך את כל הקהל, אחראי בסופו של דבר לאנשים איתם הוא בוחר לעבוד. כזכור, במשחק עצמו מסי זכה ללא מעט שריקות בוז מהיציעים, שם האוהדים זכרו לו את ביטול המשחק בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully