וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בילד שליאונל מסי שבר את ליבו

הארגנטינאי לא הגיע לאירוע של מפגש עם אוהדים בשיקגו. האדסון שרווד בן ה-9 אמר לאביו: "לא רוצה יותר חולצה של מסי"

סיפור האהבה-שנאה בין ליאונל מסי לאוהדי הכדורגל האמריקאים נמשכים. בשבוע האחרון הפנומן הארגנטינאי ביטל משחק ראווה בלוס אנג'לס, מה שהוביל את אחד הספונסרים של המשחק ההוא לטעות שהשחקן "מנסה להונות את אזרחי ארצות הברית". בהמשך הוא לא הופיע לאירוע אליו נמכרו חבילות VIP מיוחדות למפגש איתו וספג ביקורות קשות. כעת ברשת NBC האמריקנית מספרים על אב אמריקאי זועם בשם טוני שרווד, שקנה שני כרטיסי VIP כאלו בשווי כולל של 5,000 דולר כדי שבנו האדסון יפגוש את האליל שלו. אלא שהאליל כאמור לא הגיע.

View more videos at: https://nbcchicago.com.

האב סיפר שהאדסון התאהב במסי במהלך ביקור שלהם בקמפ נואו כשהילד היה בן חמש. מאז הפך למעריץ גדול של הכדורגלן וכשהגיעה ההזדמנות לפגוש אותו, האב החליט להגשים לבנו את החלום. לטוני שרכש חבילות לו ולבנו הובטחו מפגש פנים אל פנים עם הארגנטינאי וקבלת חולצה וכדור עם חתימות שלו. לבסוף ההבטחה הופרה ו-75 אנשים נוספים ששילמו 2,500 דולר לכרטיס, נותרו מאוכזבים ובעיקר כועסים.

"היה שם תוהו ובוהו מההתחלה", סיפר האב על האירוע שהיה אמור להתקיים בשיקגו, "הם לא היו מוכנים. הם אמרו לנו שהם באים וחמש דקות לפני שמשחק הראווה התחיל, פתאום מישהו בא ואמר לנו שהוא לא יכול להגיע. היו שם דמעות ושברון לב. בדרך הביתה האדסון אמר לי: 'אבא, בפעם הבאה שתקנה לי חולצת כדורגל אני לא רוצה שהיא תהיה של מסי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully