וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "החוזה שלי חוקי לגמרי, אבא שלי טיפל בו"

החלוץ התייחס לחקירה המתנהלת סביב העברתו לברצלונה. על עתידו בקאמפ נואו: "מסי ואני יכולים לעשות הרבה ביחד"

בספרד חוקרים בימים אלה האם עסקת רכישתו של ניימאר חוקית, לאחר שגורמים שהיו מעורבים בעסקה טוענים כי ההעברה התבצעה בניגוד לנהלים. החקירה הפלילית עשויה להוביל לכך שנשיא המועדון סנדרו רוסיי יועמד לדין. ניימאר הגיב היום (רביעי) לפרשה בראיון ל"ספורט" הקטאלני, ואמר: "החוזה שלי חוקי לחלוטין, אבא שלי טיפל בנושא ואני סומך עליו".

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
לא מודאג לגבי החקירה. ניימאר/רויטרס

בתוך כך, ניימאר התראיין ל"אל מונדו דפורטיבו" וסיפר על יחסיו עם ליאונל מסי, המאמן חרארדו מרטינו והתאקלמותו בברצלונה. "באתי לברצלונה כדי לזכות בתארים. אני מקווה שאעשה היסטוריה עם הקבוצה ועם ברזיל במונדיאל. אני מאושר מהצורה בה פתחתי את העונה, ואני יודע שאני יכול לתרום יותר לברצלונה. מסי ואני יכולים לעשות הרבה ביחד, לנצח הרבה משחקים ולעזור לחברים שלנו". על יחסיו עם המאמן אמר הברזילאי: "הוא הבוס, הוא מכוון אותנו וחובה לציית לו. אני משחק לצד השחקנים הטובים בעולם ויש לנו לאן להתקדם".

ניימאר נשאל מה דעתו על טקס כדור הזהב בו השתתף, ועל הבחירה בכריסטיאנו רונאלדו לכדורגלן השנה בעולם. "אי אפשר להגיד שהבחירה לא הוגנת, כי רונאלדו ומסי הם שחקנים שונים שעושים את ההבדל. הייתי מצביע על מסי כטוב בעולם, אבל אני חושב שכדור הזהב נמצא בידיים טובות".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2013. AP
"אי אפשר להגיד שהבחירה לא הוגנת". רונאלדו וכדור הזהב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully