וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: שלושה נציגים לריאל בנבחרת העונה, מסי בחוץ

באיירן מינכן קיבלה ארבעה נציגים, בריאל יחד עם רונאלדו נמצאים ראמוס ובייל. מסי? הוא ושאר שחקני ברצלונה נעדרים

אחרי שהדי ההתלהבות מהבחירה בכריסטיאנו רונאלדו כמי שזכה בפרס כדור הזהב על ידי פיפ"א התפוגגו, אופ"א פרסמה היום (רביעי) את ה-11 המצטיינים ל-2013, ולמרבה ההפתעה אין בה אף נציג מברצלונה, בעוד שריאל מדריד שלחה לנבחרת לא פחות משלושה נציגים, ולבאיירן מינכן שזכתה באליפות אירופה יש ארבעה נציגים. יש לציין כי את הנבחרת בחרו גולשים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2013. AP
ומה לו יש להגיד על זה? רונאלדו/AP

הנבחרת כוללת את מנואל נוייר, שוערה של באיירן מינכן, שעומד בין הקורות, ויחד איתו בחוליה האחורית שובצו פיליפ לאהם (באיירן), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן) ודויד אלאבה (באיירן מינכן). אל הקישור של הנבחרת המצטיינת באירופה נבחרו מרקו רויס (דורטמונד), גארת' בייל (ריאל מדריד), מסוט אוזיל (ארסנל) ופרנק ריברי (באיירן מינכן). רונאלדו הוא השלישי מריאל שנכלל בנבחרת ויחד איתו צוות זלאטן איברהימוביץ', שהצטיין בשנה האחרונה בפריס סן ז'רמן. ליאונל מסי, כפי שהבנתם, לא בפנים.

בספרד מזכירים שרק פעם אחת בהיסטוריה של בחירת ה-11 של העונה (הפעם הראשונה הייתה ב-2001) ברצלונה לא קיבלה ולו נציג אחד. זה קרה בשנת 2003. מבחינת רונאלדו, זו ההופעה השביעית שלו בנבחרת העונה של אירופה. עבור מסי זו הפעם הראשונה מאז 2007 שהוא לא נכלל ב-11.

אגב, מעניין לראות דווקא את ההשוואה לבחירה של פיפ"א, שכמובן הכלילה את מסי ב-11. בנבחרת של פיפ"א נמצאים נוייר, לאהם, ראמוס, סילבה, דני אלבס, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, ריברי, רונאלדו, מסי ואיברהימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully