וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף יאיץ את המגעים לצירוף מגן וחלוץ

שכטר גבוה ברשימת המועמדים של מכבי ת"א. מיטרוביץ’ ספג קריאות בוז. גרסיה: ”יש יכולת לאליפות, אבל צריך יותר מזה”

one

מכבי תל אביב הצליחה להגדיל אמש (שבת) שוב את הפער בפסגה לשש נקודות, אחרי שניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד, אותה תפגוש שוב בעוד 10 ימים במסגרת גביע המדינה. לצהובים היה חשוב מאוד לחזור למסלול הניצחונות אחרי המעידה בקרית שמונה בשבוע שעבר וכעת מתכוננים בקרית שלום לשלושה משחקי חוץ רצופים, שניים בליגה נגד רמת השרון וסכנין וביניהם גם משחק חוץ נגד אשדוד בגביע.

המאמן פאולו סוזה היה שבע רצון מהניצחון והחמיא לחניכיו בעיקר על כך שלא ספגו שער, אחרי השלישייה נגד קרית שמונה. לסוזה היה חשוב מאוד לסיים את המשחק עם רשת נקייה מספיגות ועמוק בתוך תוספת הזמן הוא מצא לנכון להחמיא לקלרוס גרסיה ולשרן ייני, שהצליחו לסכל ניסיון הבקעה של אחד משחקני ההתקפה של אשדוד.

למרות הניצחון, הביעו אמש חלק מאוהדי הקבוצה את מורת רוחם מכך שהקשר ניקולה מיטרוביץ' ממשיך לקבל אשראי בהרכב, על חשבונם של גל אלברמן ומהראן ראדי. לראשונה מאז פתיחת העונה, קיבל מיטרוביץ' שריקות בוז ואפילו מעט קללות במהלך המשחק.

0:2 למכבי תל אביב על מ.ס אשדוד

אין הנעה, אין הנאה: תקווה על הניצחון של מכבי תל אביב

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
כמה אוהדים הביעו את מורם רוחם. מיטרוביץ'/קובי אליהו

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יאיץ בשבוע הקרוב את המהלכים בכל הנוגע לצירופם של שחקני חיזוק לסגל הקבוצה, כאשר שתי העמדות הדרושות חיזוק עבורו הן עמדות המגן והחלוץ. קרויף וסוזה ממשיכים בניסיונות לצרף מגן זר לקבוצה ובנוסף בודקים אופציות רבות של חלוצים ישראלים, בתקווה שאחד מהם יצליח להגיע לקרית שלום במהלך חלון ההעברות הנוכחי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שמו של חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר, נמצא גבוה מאוד ברשימת המועמדים של קרויף וגרסיה, כאשר גם עדן בן בסט מוזכר כאופציה, אולם העלויות הגבוהות הכרוכות בהבאתו מטולוז הצרפתית, יטרפדו ככל הנראה את המהלך.

"אחרי משחק מאוד לא טוב ותוצאה רעה שלנו בקרית שמונה, זה היה חשוב מאוד לחזור לליגה עם ניצחון", אמר הבלם קרלוס גרסיה בסיום המשחק. "זה לא היה משחק קל, אבל מה שחשוב הוא שצברנו את שלוש הנקודות. דיברנו במחצית על שינויים קטנים שנצטרך לעשות לקראת המחצית השנייה וגם אשדוד שיחקה פתוח יותר בחצי השני, והיו לנו יותר שטחים פנויים ולכן זה היה קל יותר. אשדוד שיחקו טוב מאוד בחצי הראשון".

גרסיה נשאל האם משחק ההגנה של הקבוצה היה הפעם טוב יותר, בניגוד להפסד בקרית שמונה וענה: "קרית שמונה בעטה שלוש או ארבע פעמים לשער שלנו והבקיעה שלושה שערים. גם הפעם היו לאשדוד שלושה-ארבעה מצבי הבקעה טובים מאוד, אבל הם לא הצליחו לכבוש ועכשיו אף אחד כבר לא יזכור את זה. אני חושב שגם נגד קרית שמונה וגם נגד אשדוד, אלה לא שני משחקים בהם שיחקנו טוב בהגנה. לא רק שחקני ההגנה, אלא משחק ההגנה של כל הקבוצה לא היה מספיק טוב".

לידיעה הראשונית על ההתעניינות של מכבי תל אביב בשכטר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מתמקד בהחתמת חלוץ ומגן. קרויף/ניב אהרונסון

הבלם הספרדי הסכים עם דברי המאמן סוזה שאמר שלקבוצות אלופות כל משחק הוא סוג של מלחמה ומאבק: "כמובן שהוא צודק. אתם לא זוכרים שבעונה שעברה נלחמנו קשה מאוד נגד אשדוד בבית, נגד נתניה שבסוף ירדה, בחוץ נגד רמת גן עם הפנדל שברק לוי עצר בדקה ה-90, אנחנו כבר לא זוכרים כעת את המשחקים האלה, נכון ? זוכרים מהעונה שעברה רק את הנצחונות הגדולים כמו ה-0:4 בדרבי. אבל היו לנו משחקים רבים שסבלנו ועבדנו קשה בשביל הנצחונות והנקודות".
גרסיה נשאל האם לקבוצתו יש את היכולת והכישורים לזכות באליפות שנייה ברציפות: "אני חושב שיש לנו את היכולות לזכות שוב באליפות, אבל יש עוד ארבע קבוצות לפחות עם אותה יכולת, וכל זה על הנייר בלבד. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו על המגרש וזה מה שחשוב. יש לנו את היכולת, אבל זה לבד לא יספיק. יש עוד קבוצות שמסוגלות לזכות, אבל בסוף רק אחת תעשה את זה".

לסיום התבקש גרסיה להתייחס למשחק הגביע נגד אשדוד בעוד 10 ימים ונשאל האם שם הסיפור יהיה שונה: "אני בטוח שזה יהיה משחק שונה לגמרי, ואני מצפה למשחק קשה מאוד מול יריב קשה. המגרש באשדוד לא במצב טוב ובבית אשדוד משחקת הרבה יותר פיזי והתקפי. אני מניח שזה יהיה משחק דומה למשחק הליגה שהיה בסיבוב הראשון באשדוד".
החלוץ מונס דאבור פתח אמש בהרכב, לראשונה מאז חזר לשחק אחרי פציעה שעבר בברכו. "קודם כל אני שמח שחזרתי והשלמתי 90 דקות אחרי הפציעה שהייתה לי", סיפר דאבור. "זו תמיד הרגשה מצוינת לחזור ולשחק משחק שלם, כך שאני שמח מאוד שהצלחתי לחזור".

מונס דאבור מכבי תל אביב מול יא יא פטי מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"שמח שחזרתי להרכב". דאבור/קובי אליהו

על כך שהניצחון הושג בקושי אמר החלוץ: "אני חושב שזה ניצחון חשוב מאוד, אחרי מה שהיה בשבוע שעבר בקרית שמונה. ידענו שיהיה משחק קשה ואנחנו שמחים שהצלחנו לנצח. אני לא חושב שהפכנו ליותר פגיעים עכשיו, אני חושב שצריך לתת כבוד לאשדוד שבאו ונתנו משחק מצוין. במחצית הראשונה הם היקשו עלינו מאוד, אבל אני שמח שהצלחנו בסוף לעשות את מה שצריך".

"לא מסכים שיש ירידת מתח בקבוצה", המשיך דאבור. "יש לנו צוות מקצועי מדהים שיודע להכין אותנו לכל משחק ואני רק מקווה שנמשיך לנצח".

על המאבק נגד הפועל באר שבע שדולקת בעקבות הצהובים ותשחק ביום שני נגד מכבי חיפה, הוסיף החלוץ: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, בלי קשר לאיזה יום אנחנו משחקים, או מתי באר שבע משחקת, אם זה שבת, ראשון או שני, העיקר שנמשיך לנצח. לא יודע אם אנחנו מחזיקים אצבעות למכבי חיפה, אבל שיעשו תוצאה טובה ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully