וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "טלטוביץ' הלך על הצוואר שלי, זה לא כדורסל"

ג'יימס הסביר את התפרצותו בהפסד לנטס, וניהל ריאיון טוויטר מפתיע עם עוקביו, בו צייץ: "רוצה לבקר בירושלים". טלטוביץ': "אסור לו להגיב ככה". גאסול: "כואב, מביך"

בדיוק על זה פנטזו חובבי ה-NBA בקיץ, כשברוקלין ערכה מסע רכש נוצץ ומיצבה את עצמה כאלטרנטיבה למיאמי ואינדיאנה במזרח. הנטס רשמו לפנות בוקר (שבת) ניצחון חמישי רצוף, ולאחר פתיחת עונה מגומגמת ופציעות בסגל נראה שהקבוצה של ג'ייסון קיד מתחילה להתגבש. אם למישהו היה ספק אז הלילה הגיעה ההצהרה של ברוקלין, שניצחה את האלופה מיאמי היט 95:104 לאחר שתי הארכות בקרב שאמנם שוחק בעונה הרגילה אבל האווירה בו הייתה אווירת פלייאוף לכל דבר.

האווירה הורגשה לאחר שלברון ג'יימס התפרץ לעבר מירזה טלטוביץ' ברבע הרביעי, אחרי שזה עבר עליו עבירה גסה, ושחקני שתי הקבוצות נאלצו להרחיק את לברון מפורוורד הנטס. ג'יימס סיים עם 36 נקודות, אך יצא בשש עבירות בהארכה הראשונה, ובלעדיו מיאמי ראתה את המארחת שועטת עם 2:11 בהארכה השנייה בדרך לניצחון, במשחק בו שחקני שתי הקבוצות לבשו גופיות עם כינויים מאחור במקום שמות.

צפו בעבירה הקשה על לברון, ובתגובה הנזעמת של קינג ג'יימס

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (שני מימין) מתעמת עם שחקן ברוקלין נטס מירזה טלטוביץ'. GettyImages
עונה רגילה? הכי פלייאוף שיש. לברון מתפרץ/GettyImages

"טלטוביץ' הלך על הצוואר שלי, ככה אני רואה את זה", התייחס לברון להתפרצות שלו, "זה לא היה כדורסל". לג'יימס היו הרבה טענות בסיום נגד השופטים: "אני חושב שקירילנקו התחזה כמה פעמים, והוא קיבל את השריקות. העבירה האחרונה שנשרקה נגדי לא הייתה עבירה בוודאות, הוא שם עליי את הידיים כשכדררתי ואז איבד שווי משקל וקיבל שריקה".

מאמן מיאמי אריק ספולסטה: "לא שיחקנו טוב, אבל הראינו הרבה אופי וקשיחות, ומצאנו את הדרך להישאר במשחק בשני צדי המגרש. גם אחרי שלברון יצא בשש עבירות אני חושב שהיה לנו סיכוי לנצח". מיאמי שיחקה ללא דוויין וייד הפצוע וללא שיין באטיה, ורק שמונה שחקנים נכללו ברוטציה שלה.

"זה משהו שאנחנו עובדים עליו מאז 2014", התבדח מאמן הנטס ג'ייסון קיד לאחר הניצחון, כשהתייחס לשיפור בהגנת הנטס, אשר הגבילה את ההיט ל-42.5 אחוז מהשדה. מירזה טלטוביץ' הסביר שלא התכוון לפגוע בלברון: "זאת הייתה רק עבירה, רק ניסיתי לעצור אותו כשהוא רץ לעבר הסל. אסור לו להגיב ככה, זה רק כדורסל".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (שני מימין) מתעמת עם שחקן ברוקלין נטס מירזה טלטוביץ'. GettyImages
לא התכוון לפגוע. טלטוביץ' מביט בלברון זועם/GettyImages

לאחר המשחק נחתו ההיט במיאמי לפנות בוקר, ולברון התקשה להירדם, אז הוא ניצל זאת כדי לערוך שאלות-תשובות עם העוקבים שלו בטוויטר. "בואו ננצל את 15 הדקות הקרובות לשאלות ותשובות", צייץ, ומיד זכה למבול פניות. אחד העוקבים שאל את לברון באיזה מקומות בעולם היה רוצה לבקר? קינג ג'יימס ענה: "דרום אפריקה, ירושלים, דובאי".

כנשאל מהו הסרט הכי טוב שראה לאחרונה, השיב ג'יימס: "כל סרט שיש בו ג'ניפר. לורנס או אניסטון". לברון שיתף את כולם בזה שהוא הכי אוהב לבלות את זמנו הפנוי בבילוי עם ילדיו, שהמשפחה מעניקה לו כוח והשראה ושהוא הכי אוהב במיאמי את חבריו למגרש ואת האוהדים.

"15 הדקות עברו, אבל בואו נמשיך", צייץ לברון, והם המשיכו. לברון סיפר שהרגע שהוא הכי אהב כשחקן כדורסל זה הרגע בו זכה באליפות, כלומר אליפויות, וחשף שהוא מתרגש ועצבני לפני כל משחק.

מי הקבוצה שאתה הכי אוהב מלבד ההיט? "ליברפול", מי אתה חושב היו המטביעים הגדולים בתולדות המשחק? "וינס, דומיניק, מייקל ג'ורדן", באיזה ענף ספורט היית רוצה שילדיך ישחקו? "כדורסל וכדורגל", פעם שנאתי אותך אבל עכשיו אני אוהב את המשחק שלך: "הכול בסדר, אני מעריך את האהבה שלך", בוא למצרים בקיץ קינג ג'יימס: "אני רוצה לראות גם את הפירמידות", אתה חושב שקובי בריאנט שחקן טוב: "מה! אתה חושב שמלתעות הוא כריש ענק? בדיוק".

פורוורד מיאמי לברון ג'יימס. GettyImages
למרות ההפסד, ידע להפתיע עם קצת הומור ופתיחות בטוויטר. לברון/GettyImages

השואו טיים שייך ללוס אנג'לס קליפרס. קבוצתו של דוק ריברס רשמה לפנות בוקר את הניצחון הכי גדול שלה בהיסטוריה על היריבה העירונית לוס אנג'לס לייקרס, ועשתה את זה בסטייל ששמור רק לקבוצה שטבעה את המושג שואו טיים. בלייק גריפין סיפק מהלכי היי לייט אדירים עם שלל הטבעות, ולמרות שכריס פול ישב בצד, הקליפרס מחצו את הלייקרס 87:123. ב-19 בפברואר 1992 הקליפרס ניצחו את הלייקרס ב-31 הפרש, עכשיו ספרי ההיסטוריה מתעדכנים.

"זה משהו שדיברנו עליו אחרי המשחק האחרון", אמר בלייק גריפין, שהצטיין בקליפרס עם 33 נקודות, "שיחקנו 48 דקות, הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שלנו בהתקפה ובהגנה ועשינו עבודה טובה". דארן קוליסון היה נהדר בקליפרס עם 20 נקודות והוליך את חבריו לניצחון שלישי רצוף וחמישי בששת המשחקים האחרונים. "היינו טובים בהגנה, זה עזר לנו אחרי ההפסקה", אמר. הקליפרס מחזיקים עתה במאזן הביתי השני בטיבו בליגה עם 3:17. על חסרונו של כריס פול אמר גריפין: "אף אחד לא יכול להחליף את CP3, אנחנו צריכים שכולם יתרמו, זה משהו מנטלי, כולנו צריכים להיות מרוכזים יותר".

הלייקרס הפסידו 10 מ-11 משחקיהם האחרונים, דבר שקרה להם בפעם האחרונה רק באפריל 2005. פאו גאסול, שסיים עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, ודאי מגתעגע עתה יותר מתמיד לקובי בריאנט הפצוע. "זה היה הפסד כואב, אני מובך". קנדל מרשל, שפורח לאחרונה בלייקרס, אמר בסיום: "אני לא חושב שיש דבר אחד חיובי שאנחנו יכולים לקחת מהמשחק הזה". גארד הלייקרס ניק יאנג הודה: "הם הרגו אותנו".

פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
גאסול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully