וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "נצבע את יד אליהו באדום"

27.12.2013 / 9:20

אחרי ההעפלה לחצי הגמר, יו"ר הפועל תל אביב מודה: "אנחנו עולים על הציפיות שלנו. מכבי עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

הפועל תל אביב העפילה אמש (חמישי) לחצי גמר גביע המדינה לאחר שניצחה בצורה משכנעת 71:83 את הפועל ירושלים. הקבוצה של ארז אדלשטיין הציגה ככל הנראה את משחקה הטוב ביותר עד כה העונה, לפחות בצד ההגנתי, כשעצרה את היריבה, שמוליכה את טבלת ליגת העל, על פחות מ-33 אחוזים מהשדה.

מאז הניצחון על עירוני נס ציונה בשמינית הגמר ניסה אדלשטיין לשדר לשחקנים כי המשוכה מירושלים היא בהחלט אפשרית, כשלא מעט שחקנים הגיעו טעונים בעקבות ההפסד לקבוצה מהבירה בליגה לפני כחודש. עם הסיום אמר המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה שהם צריכים להיות דרוכים לקראת המשחק החשוב מול בני הרצליה ביום ראשון בליגה, וכבר הבוקר תשוב הפועל להתאמן.

צפו בהפועל תל אביב גוברת 71:83 על הפועל ירושלים ברבע גמר הגביע

אדלשטיין: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בארץ". גרינברג: "הם היו טובים יותר"

ניצחון בכורה לשרף בראשל"צ, מכבי ת"א דרסה את הרצליה 58:74

דיוויד בלאט הבהיר בסיום: "לא צריך חיזוק, אלא שהשחקנים יבריאו"

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
"מעל כולם זה ארז". אדלשטיין/ברני ארדוב

"מה שקורה עד עכשיו עולה על הציפיות שלנו", מודה יו"ר האדומים, רמי כהן, "לא חשבנו ששם נהיה. זה לא חוכמה לדבר עכשיו, אבל אני לא בעד הנמכת ציפיות. יש נתונים שאין מה להתווכח איתם, מבחינה תקציבית אנחנו מקום תשיעי-עשירי בליגה, אולם קטן שמקשה למצות את הפוטנציאל הכלכלי".

אחרי שסיים למנות את הדברים בהם הקבוצה לא מצטיינת, מסביר כהן מה עושה את הקבוצה כל כך טובה העונה, "יש דברים שידענו שנהיה חזקים בהם, מעל כולם זה ארז. בעמדת המאמן זאת העמדה שצריך להשקיע בה הכי הרבה, ואין מאמן יותר טוב ממנו. ההחלטה להשקיע בשחקנים הישראלים ולהוסיף למתן ויונתן את רביב, היא גם החלטה טובה שלנו, והם אלו שסוחבים אותנו. הקהל שלנו, שגם תמיד ידענו שהוא שווה נקודות והוא הכי טוב בליגה, והבנייה של המערכת, שקטה ושפויה שעובדת לטווח ארוך ולא מסתחררת מהפסדים וכתבות. כמה רחוק זה יכול לקחת אותנו אל מול המגרעות, לא האמנו שנהיה עכשיו במקום השלישי ובחצי הגמר, אבל לא הקטנו ציפיות. צריך להמשיך לחזק את היתרונות ולקוות לטוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. קובי אליהו
"מכבי היא עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ". רמי כהן/קובי אליהו

עם כל הכבוד לליגה, בהפועל מחכים בדריכות להגרלת חצי הגמר, שתתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 במשרדי איגוד הכדורסל, ועל אף הרצון של לא מעט מאוהדי הכדורסל לראות דרבי תל אביבי בחצי הגמר, בהפועל רוצים לדחות את זה לפחות בשלב אחד, "מכבי היא עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ, ותמיד רוצים ללכת כמה שיותר רחוק ולקבל את ההגרלות הכי נוחות. אבל זה לא משנה, מה שייצא אנחנו נסתדר", אמר היושב ראש האדום, "נבוא הכי מוכנים שיש ונצבע את יד אליהו באדום".

למרות ההצלחה ורצף ששת הניצחונות האחרונים, המאמן ארז אדלשטיין והקפטן מתן נאור לא רצו לדבר על מטרות להמשך הדרך, אבל רמי כהן הסכים, "בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצח כל משחק, ואם אני אגיד מה המטרות זה לא ישנה את זה. לפני העונה אמרנו שאם בעונה שעברה אמרנו שאנחנו רוצים להשאר בליגה וכניסה ל-1-8 יהיה הישג, אז השנה אמרנו שאנחנו רוצים 1-8, ואמרתי שאני מאמין מאוד בקבוצה ואפשר לעשות יותר. כשאתה נמצא במקום שאנחנו נמצאים בסוף הסיבוב אז נשמח מאוד אם נהיה ב-1-4 עם יתרון ביתיות בפלייאוף. זאת ליגה צפופה, 2 ניצחונות ואנחנו למעלה, 2 הפסדים ואנחנו למטה. המטרה המקורית הייתה פלייאוף ומשם כמה שיותר. במצב שאנחנו נמצאים, אפשר לעשות יותר מזה, להגיע למקומות 1-4".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully