וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "החבר'ה באו עם אנרגיות, ואני באמת מאושר"

מאמן הפועל תל אביב אחרי עוד ניצחון מרשים: "אני כל כך שמח על התצוגה ההגנתית שלנו". גרינברג: "הם היו טובים יותר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב לוהטת. גם בליגה, וכפי שראינו הערב (חמישי), גם בגביע. הקבוצה של ארז אדלשטיין עלתה לחצי גמר המפעל עם ניצחון מרשים 71:83 על מוליכת הטבלה הפועל ירושלים. האוהדים פנזטו בסיום על דרבי בפיינל פור הגביע, והשמחה בהדר יוסף היתה גדולה.

"אני כל כך שמח שאני מטיף לשני משחקים בשבוע ותראו איך זה עושה אותנו חדים", אמר המאמן ארז אדלשטיין. "שחקנים רוצים לשחק. ממשחק למשחק היינו יותר טובים, וזה כל כך משמח אותי. מגיעה מילה טובה למאמן הכושר, החבר'ה בפוקוס ועם אנרגיות, ואני באמת מאושר, לעצור את הפועל ירושלים על פחות מ-33 אחוזים מ-2, עם הכלים ההתקפיים שלה, הם יכולים לעשות נקודות עם כל הרבה שחקנים. אני כל כך שמח על התצוגה ההגנתית שלנו, יש מקום לשיפור, אבל טוב שאנחנו מודעים לזה וכולם מודעים וזה מדבק ועושה את כולם שחקני הגנה טובים.

הגרלת חצי גמר הגביע תיערך ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 במשרדי איגוד הכדורסל.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
בעננים. אדלשטיין/ברני ארדוב

"הפועל ירושלים היא הקבוצה מספר 1 בארץ לפי החודש האחרון, וקיבלנו את הקבוצה הכי טובה בארץ. לפני חמישה ימים ניצחנו את הקבוצה במקום השני, ושזה רק יימשך. אני מאמין שקבוצה יותר חזקה מהכול, הוכחנו שמשחק קבוצתי מחפה על חסרונות. אנחנו לא רוצים למהר לשום מקום. הגביע מוענק בפברואר. היום אנחנו בתקופה טובה, לצערי השבועיים האחרונים לא נותנים לנו יתרון אפילו למשחק הליגה בהרצליה. נבוא להתאמן כרגיל, נבוא לשחק, וכל דבר בעתו".

מתן נאור: "אני אישית סוחב את המשחק הקודם נגד ירושלים מאז, ולא שמרנו אז טוב. יש דברים שאתה לוקח אישית. באנו במצב הרבה יותר טוב למשחק הזה, אנחנו בתקופה טובה יותר. שיחקנו אגרסיבי והיינו חדים. ניצחנו את המשחק בהגנה. גם מול מאיר טפירו וגם רונלד דופרי - זה לא אני נגדם. לא עוצרים שחקן לבד. אני רוצה להאמין שאנחנו עולים על גל שייקח אותנו כמה שיותר זמן. אני לא מסתנוור מזה, גביע זה סוג של סוף עונה באמצע העונה, אבל אנחנו צריכים להיות בשיא בזמן הנכון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
"לליאור לא היה משחק מספיק טוב מבחינת נקודות, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. אני לא מסתכל על שום דבר חוץ מאיך ששיחקנו היום. המטרה הייתה להגיע לחצי הגמר בגביע, ולא עשינו את זה היום". גרינברג/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג: "זה היה משחק פיזי מאוד, צריך לתת קרדיט להפועל תל אביב, הם שיחקו יותר טוב, יותר אגרסיבי בהגנה, גרמו לנו לאיבודי כדור במחצית הראשונה והם המשיכו את זה מספיק זמן. הם היו יותר טובים היום".

"אני לא רוצה לדבר על המשחק בגליל", הוסיף גרינברג. "ניצחנו בחוץ, והיום לא שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח קבוצה טובה. היו לנו בעיות עם העבירות שהכתיבו לנו חילופים". על הערב הרע של אליהו אמר גרינברג: "לליאור לא היה משחק מספיק טוב מבחינת נקודות, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. אני לא מסתכל על שום דבר חוץ מאיך ששיחקנו היום. המטרה הייתה להגיע לחצי הגמר בגביע, ולא עשינו את זה היום".

ארטיום פרחובסקי סיכם: "התוצאה מאכזבת כי רצינו להמשיך במומנטום גם בגביע, אבל צריכים להתרכז בליגה שהיא מאוד תחרותית, וביורקאפ. נבוא לאימון ונתרכז בזה".



צפו: אליהו אכזב, הפועל תל אביב בשלב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully