וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ת"א ניצחה את הפועל ירושלים 71:83

הפועל תל אביב הנפלאה המשיכה להראות שכיום היא הקבוצה החמה בישראל, כשגברה על הפועל ירושלים 71:83 ברבע גמר גביע המדינה. ארז אדלשטיין, בתצוגת אימון מצוינת נוספת, רחוק שני משחקים בלבד מתואר. בראון שוב הצטיין עם 19

אם אחרי חמשת הניצחונות הרצופים בליגה מישהו עוד היה צריך אינדיקציה לכך שהפועל תל אביב של העונה כבר חושבת בגדול, התשובה הגיעה הערב (חמישי). הקבוצה של ארז אדלשטיין תפסה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה עם ניצחון 71:83 על הקבוצה החזקה של הפועל ירושלים וכשהיא במרחק שני משחקים בלבד מזכייה בתואר ונראית מצויין, אפילו האוהדים באדום ששרו בסיום "רק תביאו את הדרבי" בהתייחסות ליריבה הבאה, יכולים להרשות לעצמם להתחיל לפנטז על גביע.

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקני הפועל ירושלים רונלד דופרי, יותם הלפרין. ברני ארדוב
שוב היה מעל כולם. בראון מול הלפרין/ברני ארדוב

בדומה להצלחה שלה בליגה, גם הערב שלטה הפועל תל אביב במשחק מהרגע הראשון, ונהנתה מיכולת נפלאה של קרלון בראון וריביב לימונד, כשדקות טובות של יונתן שולדברנד נתנו את האות לבריחה של האדומים. ירושלים לעומת זאת המשיכה את היכולת החלשה שלה משמינית הגמר אז כמעט והחליקה מול גליל עליון מהלאומית, וסבלה מאוד מערב חלש של ליאור אליהו שסיים עם 6 נקודות ב-2 מ-12 מהשדה. ביכולת שכזו, גם ערב נפלא של ג'וש דאנקן (22 נקודות ו-9 ריבאונדים) לא הספיק כדי לשמור את הקבוצה מהבירה במפעל.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
זה ייגמר בתואר? אדלשטיין עם שחקניו/ברני ארדוב

רבע 1

דופרי וקיצ'ן פתחו מצויין עבור האורחים וצלפו מחוץ לקשת כדי להעלות את ירושלים ליתרון 6:9, אך רביב לימונד ענה עם ארבע נקודות מהירות, וג'אמפ מוצלח של אוונס השלים מהפך וקבע 9:14 לזכותה של הפועל. קיצ'ן התעורר עם שלשה, אבל האדומים המשיכו במומנטום עם דאנק של אוונס ואת הרבע הראשון סגרה הפועל תל אביב ביתרון 15:20.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
המשיכו את המומנטום של הליגה. לימונד/ברני ארדוב

רבע 2

שולדברנד פתח את הרבע השני עם שני מהלכים נפלאים וקרלון בראון הוסיף שתי שלשות גדולות שהעלו את היתרון של המארחים ל-12 הפרש. האוהדים בהדר יוסף המשיכו לקבל הצגה כשהארפר חזר לפרקט ומיד הגיב עם פולו דאנק נפלא. ירושלים לא הרימה ידיים וחזרה עם ריצת 2:11 עם שלשה של דופרי ולייאפ חשוב של דאנקן שצימק ל-4 בלבד. שולדברנד נתן את המילה האחרונה עם שלשה פנויה שהורידה את הפועל תל אביב ביתרון 35:42 אל המחצית.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול שחקן הפועל ירושלים יותפ הלפרין. ברני ארדוב
רבע שני נפלא שלו. שולדברנד/ברני ארדוב

רבע 3

שולדברנד פתחת את הרבע השלישי עם עוד שלשה אבל ירושלמים הורידה ל-45:41 בזכות נקודות של אליהו ושלשה של הלפרין. אוונס העיר את האדומים עם דאנק מהדהד, מתן נאור הוסיף שלשה והפועל ברחה עם ריצת 3:13 בחזרה ליתרון דו ספרתי. דאנקן המשיך לקחת את האורחים על גבו עם שלשה גדולה וקיצ'ן הוריד את ירושלים בפיגור 61:54 בסיום הרבע השלישי.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן זורק מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
לא הצליח לקחת את המשחק על עצמו. קיצ'ן/ברני ארדוב

רבע 4

אוונס נהנה מאסיסט טוב של שולדברנד בפתיחת הרבע האחרון ובראון עם סל וירטואוזי קבע 56:71. ירושלים קיבלה הזדמנות לחזור אחרי עבירה על הלפרין ששלחה את הגארד לקו לשלוש זריקות והיתרון הצטמק ל-10. לימונד ענה מהצד השני עם ג'אמפ מכריע ואוונס הרים את האוהדים ביציעים עם עוד דאנק נפלא כשהיתרון של הפועל טיפס עד 14 הפרש. בירושלים הרימו ידיים, וגרינברג הרים את תום מעיין הצעיר לדקות ראשונות במדי הקבוצה, בעוד הפועל תל אביב ניצחה 71:83 ותפסה את המקום בחצי הגמר.

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
משחק שירצה לשכוח. אליהו לא מצליח לעצור את בראון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 19 (3 מ-10 ל-2, 2 מ-3 ל-3, 7 מ-7 מהעונשין, 5 אסיסטים), ג'וש אוונס 17 (9 ריבאונדים), רביב לימונד 16 (5 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 5 איבודים), מתן נאור 11, ג'סטין הארפר 11 (11 ריבאונדים), יונתן שולדברנד 9. וינסנט קאונסיל (3 דקות) ויותם שירן (7 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 22 (8 מ-8 מהעונשין, 9 ריבאונדים), דרווין קיצ'ן 15, יותם הלפרין 10, ארטיום פרחוסקי 8, רונלד דופרי 7 (2 מ-7 ל-2, 5 איבודים), ליאור אליהו 6 (2 מ-12 מהשדה, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים), חנן קולמן 2, רפי מנקו 1. אדם אריאל (6 דקות) ותום מעיין (דקה) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully