וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא צריך חיזוק, אלא שהשחקנים יבריאו"

במכבי ת"א היו מרוצים מהניצחון על בני הרצליה בגביע. פניני: "כששומרים ככה, קשה להפסיד". שרף: "שמח מאוד"

מכבי תל אביב לא התקשתה לנצח הערב (חמישי) את בני הרצליה 58:74 ביד אליהו ולעלות לחצי הגמר. הצהובים הוליכו לאורך כל 40 הדקות והמאמן דיוויד בלאט אמר בסיום: "היה לנו זמן להתכונן. הגענו מוכנים לכל מהלך שלהם מבחינה הגנתית והפכנו את המשחק ליותר קל מהרגיל. שיחקנו על סופו וטיוס והם עשו את העבודה. מבחינה הגנתית היינו פנטסטיים, אבל בהתקפה לא עשינו הכול. כשאתה על הקו אתה צריך לקלוע, לא רק לזרוק. אם אתה לא קולע עונשין ולא מסיים מתפרצות בצורה טובה, אתה לא יכול להגיע לסקור גבוה. בכל מקרה, ניצחנו ב-20 הפרש, אז אפשר לחייך".

בלאט התייחס לפציעות המרובות של הצהובים ואמר: "ריקי היקמן פצוע בברך וסובב את הקרסול, גם בלו לא הרגיש טוב. אנחנו נכנסים ל-2014 ואני מקווה שתהיה לנו שנה אזרחית יותר בריאה כי זה המפתח. פיזית אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות. אני לא חושב שצריך לחזק אלא להבריא את שון ג'יימס, את סמית' וריקי, לאושש ולעזור להם לחזור מהפציעות. אלכס טיוס עושה עבודה מצוינת ובשביל הדברים שהוא עושה הבאנו אותו, לקח לו זמן להיכנס לעניינים אך הוא מספק את הסחורה ורק יילך וישתפר".

הגרלת חצי גמר הגביע תיערך ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 במשרדי איגוד הכדורסל.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
רק בריאות. בלאט/ברני ארדוב

גיא פניני, שהיה טוב מאוד, הוסיף: "אנחנו שמחים להגיע למעמד חצי גמר גביע, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד וכשרונית בטח בהתקפה, והכי טוב שעצרנו אותם על סקור נמוך. אנחנו בתקופה טובה, יש לנו כמה ניצחונות רצוף, נכנסנו למומנטום טוב ואנחנו רוצים להמשיך את זה ביום שני בליגה. היה לנו יותר קל מאשר המפגש הראשון איתם כי אנחנו הוליכם ומשתפרים, הקבוצה משחק יותר טוב, יותר אינטסבית, אנחנו שומרים יותר טוב וקשה להפסיד כשאתה שומר ככה".

בצד המפסיד, אמר אפי בירנבוים: "אני חושב שהקבוצה שלנו לא שיחקה מספיק טוב כדי לעבור את מכבי תל אביב, כבר שיחקנו משחקים הרבה יותר טובים. אני מעדיף להתייחס לקבוצה שלנו. לא שיחקנו מספיק טוב. הפתיחה שלנו לא היתה טובה, בחצי השני אמנם עצרנו אותם אבל לא תרגמנו את זה לסלים בחצי השני".

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. ברני ארדוב
לא כך הוא ציפה שהקבוצה שלו תיראה. אפי בירנבוים/ברני ארדוב

הרס"ר חזר, ובגדול

הסיפור של הערב היה שייך לצביקה שרף, שחזר לפרקט והוליך את ראשון לציון לחצי הגמר אחרי 77:84 על הפועל גלבוע/גליל עליון. "אני תמיד רוצה שאני והשחקנים שלי ננצח, בכל קבוצה שאני מאמן אני רוצה להיות הצד המנצח", אמר המאמן הוותיק בסיום. "ב-50 שעות האחרונות עבדנו קשה ועשינו את המקסימום שיכולנו מבחינה מקצועית וגם בשיחות עם השחקנים. אני מאוד שמח הערב על הניצחון, אחרי השוק של ההתחלה ועד ארבע וחצי דקות האחרונות הצגנו הגנה טובה עם התקפה סבירה וידענו לפנות להופקינס לזריקות טובות. יש אחוזי קליעה לא טובים מהשתיים שמראים כמה אופציות קליעה שלא ניצלנו וצריך להעלות את רמת ניצול ההזדמנויות. יש עוד עבודה ונמשיך אותה כבר באימון מחר בבוקר. עם כל הכבוד לגביע, יש משחקי ליגה שצריך להילחם בכל משחק."

על הקהל של ראשון לציון אמר שרף: "אני מבקש מהאוהדים לעודד את הקבוצה, אני מבין אותם אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. הקבוצה צריכה את הקהל שלה שיגיע, ימלא את האולם וידחוף את הקבוצה לניצחונות ואם צריך להיפגש איתם, אפגש. אני מוכן לעשות הכול למען הקבוצה".

בריאן הופקינס, שהצטיין עם 35 נקודות, הוסיף: "היו לי הזדמנויות פנויות, החברים שלי סידרו לי מצבים טובים וקלעתי. העבודה שלי לשחק כדורסל, אני מנסה להתרכז בכדורסל, ולא בדברים האחרים שקורים".

המאמן המפסיד שרון דרוקר אמר: "ראשון היו יותר אגרסיביים מאיתנו. אתה מסתכל על הסטטיסטיקה ולא מבין איך לא ניצחנו אחרי שכפינו 19 איבודים. לא הרגשתי את הקבוצה כמו שהייתי צריך. חבל, רצינו להגיע לנוקיה, אבל במשחק אחד הגיע להם יותר מלנו. היינו מרחק עצירה או שניים מלחזור, אבל הופקינס גמר את המשחק".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
"עם כל הכבוד לגביע, יש משחקי ליגה שצריך להילחם בכל משחק". שרף/מגד גוזני

יובל נעימי, שהגיע להפועל אילת לפני כשבועיים, נפצע בברכו במהלך הרבע השלישי של משחק הניצחון על רמת השרון 101:105, ופונה לחדר ההלבשה להמשך טיפול. הגארד יעבור סדרת בדיקות כדי לגלות את חומרת הפציעה.

במועדון היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים במחצית השנייה נגד הקבוצה מהליגה השנייה: "אין לנו תירוצים", אמר גורם במועדון, "יובל נפצע, אבל יש לנו סגל עמוק, ואנחנו פשוט נתנו להם לחזור למשחק צעד אחרי צעד. הדבר החיובי היחיד שאנחנו לוקחים מהמשחק הזה הוא הכרטיס לשלב הבא. נצטרך להראות טוב בהרבה בליגה ביום ראשון מול גלבוע/גליל".

שחקן הפועל אילת יובל נעימי. רן שאולי
"יובל נפצע, אבל יש לנו סגל עמוק, ואנחנו פשוט נתנו להם לחזור למשחק צעד אחרי צעד. הדבר החיובי היחיד שאנחנו לוקחים מהמשחק הזה הוא הכרטיס לשלב הבא". נעימי/רן שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully