וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון עשויה לפנות למולי קצורין

24.12.2013 / 9:39

מאמן הנבחרת לשעבר הוזכר כמועמד לרשת את חרוש לצד בית הלחמי ואשכנזי. חבר הנהלה: "עיתוי הפיטורים לא טוב. שמוליק ברנר נוטה לעזוב

מכבי ראשון לציון הפתיעה אמש (שני) כשהודיעה על סיום דרכו של מתן חרוש, דווקא אחרי הניצחון בשמינית גמר הגביע על הפועל עפולה, ושלושה ימים לפני רבע הגמר נגד גלבוע/גליל. הקבוצה צפויה לערוך הערב אימון ראשון לקראת המשחק, אלא שלא ברור מי יעבירו, שכן עוזר המאמן שמוליק ברנר, שהובא על ידי חרוש, נוטה להפגין לויאליות ולעזוב עם המאמן, כך שראשון לציון תישאר ללא מאמן בכלל.

מולי קצורין מאמן פרנקפורט. Martin Rose, GettyImages
יחזור לאמן בליגת העל? קצורין/GettyImages, Martin Rose

לרשימת המועמדים להחליף את חרוש נוסף גם שמו של המאמן הלאומי לשעבר מולי קצורין, שלא אימן העונה. שמו של המאמן הוותיק עלה בהקשר של ראשון לציון גם לאחר עזיבתו של רוני בוסאני, רגע לפני תחילת העונה, אך בשלב ההוא המהלך לא הבשיל לכדי מינוי. בקבוצה שוקלים לפנות אליו על מנת לבדוק את האפשרות להביאו כעת. מלבדו, השמות הרציניים שעומדים על הפרק הם של אריאל בית הלחמי, עדי אזולאי ואבי אשכנזי, כשלכל אחד מהם עבר בהצלת קבוצות ממצבים קשים.

פיטורי חרוש הפתיעו הרבה מאוד אנשים. המאמן עצמו אף החל להתכונן לקראת המשחק נגד גלבוע/גליל, כשנקרא לפגישה עם היו"ר יצחק פרי. "קשה לבוא ולומר שמתן חרוש נכשל, כי לא היו לו כלים מספיק טובים כדי להצליח", אמר אחד מחברי ההנהלה של הקבוצה, "הוא לא בנה את הקבוצה, והבסיס הישראלי שלה הוא פשוט לא מספיק טוב. העיתוי של הפיטורים, רגע לפני משחק חשוב ברבע גמר הגביע, הוא לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully