וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש פוטר מראשון לציון, בית הלחמי מועמד להחליפו

23.12.2013 / 21:16

ישלם את המחיר בעקבות פתיחת העונה החלשה. שמם של שיבק ואשכנזי הוזכר גם כן. דווין ווייט חתם עד תום העונה, צפו בביצועיו

מתן חרוש פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן מכבי ראשון לציון. המאמן הצעיר, שאימן לראשונה קבוצת בליגת העל, עוזב את הכתומים כשמאזנם בליגה עומד 8 הפסדים ו-3 ניצחונות, במקום הלפני אחרון. ראשון לציון עומדת בפני משחק קריטי במשחק רבע גמר הגביע מול הפועל גלבוע גליל. מעמדו של חרוש ממילא היה מעורער, וכבר לפני חודש סיום עבודתו עמד על הפרק, אך ניצחון על בני הרצליה מנע זאת.

אריאל בית הלחמי הוא המועמד המועדף של הנהלת ראשון לציון כדי לרשת את חרוש. גם שמותיהם של מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק, עדי אזולאי ואבי אשכנזי הוזכרו.

מאמן מכבי ראשון לציון מתן חרוש. מגד גוזני
משלם את המחיר. מתן חרוש/מגד גוזני

בהודעה מטעם המועדון נכתב: "בפגישה שנערכה הערב במשרדי מועדון הכדורסל מכבי דלתות פנדור ראשון לציון בהשתתפות מאמן הקבוצה, מתן חרוש, הוחלט על הפסקת עבודתו כמאמן הקבוצה. ההחלטה התקבלה לאור התוצאות שהקבוצה הציגה בסיבוב הראשון ולאור היכולת שהקבוצה הפיקה מעצמה במשחקים האחרונים, כולל האחרון אמש מול הפועל עפולה. מועדון הכדורסל מכבי דלתות פנדור ראשל"צ מאחל למתן חרוש הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית. בפגישה שנערכה הערב במשרדי מועדון הכדורסל מכבי דלתות פנדור ראשל"צ בהשתתפות מאמן הקבוצה, מתן חרוש, הוחלט על הפסקת עבודתו כמאמן הקבוצה.

בנוסף, הודיעה הקבוצה כי החתימה את הגארד האמריקאי דווין ווייט (186, 32) עד לתום העונה. ווייט פתח את העונה הנוכחית באקדמיק סופיה מהליגה הבולגרית שם שותף בשתי מסגרות, הליגה המקומית וביורוקאפ. ווייט הגיע בהמלצתו של של חרוש.

ביורוקאפ העמיד ווייט ממוצעים של 11.6 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים ב-10 משחקים, במסגרתה התמודד פעמיים מול הפועל ירושלים. במפגש הראשון, אז ניצחה הקבוצה הירושלמית קלע ווייט 16 נקודות ומסר 4 אסיסטים. במפגש השני בניצחון אקדמיק סופיה קלע 14 נקודות, לקח 6 כ"ח ומסר 4 אסיסטים. בליגה המקומית העמיד ממוצעים דומים עם 8.5 נקודות, 4.6 אסיסים ו-2.9 כ"ח ב-8 משחקים.

לפני שחתם בבולגריה שיחק הגארד האמריקאי בליגה הגרמנית במדי קבוצת פיניקס האגן, שם העמיד ממוצעים יפים של 17.2 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-2.3 כ"ח ב-36 משחקים. ווייט בוגר מכללת קליפורניה סטייט (2005), שיחק גם בקבוצת רדניצקי מסרביה ובשלוש קבוצות במקסיקו עוד שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA (2008).

צפו בביצועיו של וויט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully