וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "אסור להיראות ככה, חייבים לשנות מנטליות"

17.12.2013 / 9:29

מנהל מכבי תל אביב לא הסתיר את אכזבתו מיכולת השחקנים בנתניה: "טעויות כאלו בשלבים מתקדמים לא ניתן יהיה לתקן"

מכבי תל אביב ניצחה אמנם אמש (שני) את ברק נתניה בתוצאה 67:77 אולם בשורות המועדון מודעים לכך שהיכולת רחוקה מלשכנע: הצהובים שוב הציגו תצוגה נרפית והתקשו בלא מעט דקות מול נתניה החלשה. בסיום המשחק "שטף" המאמן דיוויד בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה על היכולת החלשה בריבאונד כמו גם על איבודי הכדור, כשהוא מדגיש ש"אי אפשר להיראות כך".

בשיחה עם וואלה! ספורט, מנהל הקבוצה ניקולה וויציץ' לא מסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מהיכולת שהציגו השחקנים אמש: "להגיש שנתניה קבוצה חזקה? לא. זו אשמתנו, איך ששיחקנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות ככה. גם הריבאונד שלנו לעומת זה של נתניה הוא לא מקובל", הודה וויצ'יץ'. מכבי תל אביב אמנם הורידה 37 כדורים חוזרים לעומת 30 של נתניה, אך הכף השתנתה בדקות האחרונות בהן נתניה כבר הרימה ידיים. הנתנייתים הוליכו בריבאונד התקפה 11:15.

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבעיות בריבאונד חייבות להיפטר. וויצ'יץ'/ברני ארדוב

"אז מה קורה לנו? זה לא משהו שאני יכול להסביר, זה לא נורמלי. עם רמת השחקנים שיש לנו אנחנו לא יכולים שיהיו סיטואציות כאלו". לשאלה איך ניתן לתקן את הרפיון שמציגה הקבוצה, השיב וויצ'יץ':" הכול מתחיל מהשחקנים, אין דרך אחרת להסביר מצבים כאלו שמכבי מגיעה אליהם. אנחנו יכולים לדבר ולדבר אבל אנחנו לא עולים לפרקט במקום השחקנים".

וויצ'יץ' מבהיר: "כל משחק הוא חשוב, גם בליגה הישראלית וגם ביורוליג, אנחנו צריכים להגיע לכל משחק. אף אחד לא 'שומר' כוחות למשחק היורוליג כי יש לנו 14 שחקנים, אנחנו צריכים לשחק ולנצח כל משחק. יש דברים טובים במשחק האחרון, אני לא יכול להגיד שהכול הוא רע, אנחנו ממוקמים במקום הראשון בבית שלנו ביורוליג, אבל אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו כי טעויות כאלו בשלבים מתקדמים כאלו, בבית שיש לנו, לא ניתן יהיה לתקן או לחזור למצב טוב, חייבים לשנות את המנטליות שלנו".

המנהל החמיא לסופוקליס שחורציאניטיס, שדקות טובות שלו בסיום תרמו לניצחון: "סופו נמצא בכושר טוב, חשוב שיישאר בריא. כשהוא בריא הוא מהווה יתרון".

דייויד בלו, שהצטיין במכבי תל אביב עם 21 נקודות (4 מ-5 לשלוש), הוסיף ואמר לוואלה! ספורט: "מה קרה מול נתניה? דווקא שמרנו טוב אבל הייתה בעיה עם הריבאונד, היו להם יותר פוזשונים מאשר לנו, זה בעצם סיפור המשחק. גם לא 'הרגנו' את המשחק מול נתניה כשיכולנו לעשות את זה, למזלנו קלענו כמה קליעות חשובות לקראת סוף המשחק וניצחנו. אנחנו צריכים לעשות את המהלכים הנכונים בהתקפה, ולהציג הגנה טובה בכל אספקט, בכל משחק".

פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. מגד גוזני
"לא 'הרגנו' את המשחק מול נתניה כשיכולנו לעשות את זה". בלו/מגד גוזני

הפציעה הביזארית של ג'ייק כהן ובן אלטיט

במהלך המשחק, התרחשה אחת הפציעות ההזויות והמוזרות ביותר אולי שהתרחשו במהלך משחק כדורסל: כאשר המאמן דיוויד בלאט קרא לבן אלטיט לעלות לפרקט, אלטיט, שישב בקצה הספסל, זינק ממקומו, רץ לעבר המגרש והתנגש בדרך בג'ייק כהן שישב באותם רגעים על הספסל כשגבו רכון קדימה. התוצאה: התנגשות ראשים בין שני השחקנים, כאשר אלטיט נדרש ללא מעט תפרים. ג'ייק כהן, שממעט לקבל דקות משחק, נאלץ לקינוח להחזיק שקית קרח על ראשו למשך דקות ארוכות במקום הפגיעה במצחו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי תל אביב רוצים להתחזק בגבוה והחלו בחיפושים אינטנסיביים בכדי לצרף שחקן. את ג'ייק כהן מעוניינים להשאיל העונה ומנסים לאתר לו קבוצה שתשלם את הסכום עליו היא דורשת.

שחקן מכבי תל אביב בן אלטיט. מגד גוזני
ההתלהבות התקררה די מהר. אלטיט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully