וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה לצרף גבוה נוסף לטופ 16

16.12.2013 / 17:40

לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים שוקלים להתחזק בקו הקדמי לקראת ההמשך. אינגלס לא יתלבש מול נתניה, כהן במקומו

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף גבוה נוסף לקראת המשך המאבקים שמצפים לה בשלב הטופ 16 של היורוליג, כך נודע לוואלה! ספורט. הצהובים סובלים העונה מהפציעות של שון ג'יימס, כאשר גם שחורציאניטיס לא כשיר כעת וחוששים כ בשלב הבא ובמשחקים שמצפים להם מול ריאל מדריד, הקבוצה תסבול מנחיתות בצבע, וכתוצאה מכך, כאמור החלו הצהובים לבדוק את האופציה להביא גבוה. בנוסף, בקבוצה מעוניינים להשאיל את ג'ייק כהן ומנסים לאתר קבוצה אשר תשאל אותו מהצהובים, כאשר ההעברה תלויה כרגע בסכום שיקבלו עבורו.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן מכבי ראשון לציון ג'יימס תומאס. יוסי ציפקיס
ישלם את המחיר? סופו/יוסי ציפקיס

ג'ו אינגלס מחוץ לסגל מול נתניה, ג'ייק כהן במקומו

לאחר שהבטיחה את מקומה בראשות בית ד' ביורוליג, תנסה מכבי תל אביב לנצח גם בזירה בה היא מתקשה יותר: הליגה הישראלית. סגנית האלופה תתארח הערב (שני, 18:45, ערוץ 1) אצל ברק נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל בכדורסל וניצחון יעלה אותה למאזן של שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים.

הצהובים ישחקו ללא שון ג'יימס שמתאושש מפציעה ויקבל מנוחה. מאוחר יותר הודיעו הצהובים כי גם ג'ו אינגלס לא יתלבש למשחק, ומי שיתלבש במקומו הוא ג'ייק כהן. סופוקליס שחורציאניטיס שסבל ממתיחה קלה ברגל, יעמוד לרשותו של המאמן דיוויד בלאט, אך אם יחוש בכאבים לא יסכנו אותו שלא לצורך.

בלאט אמר לקראת ההתמודדות: "אחרי שהשגנו בצורה יפה את אחת המטרות שלנו לטווח קצר - מקום ראשון בשלב הבתים ביורוליג והעפלה לטופ 16 - התאמנו קשה והתכוננו היטב למשחק הליגה. אף פעם לא קל לשחק בנתניה. הם עשו שינוי בסגל השחקנים כדי לשפר את מצבם. אנחנו מכבדים את היריבה ונגיע מוכנים למשחק".

ברק נתניה מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים שבהם הובסו בהפרש דו ספרתי . בנתניה אף ביצעו שינויים בשל ההפסדים; הפורוורד בנט דיוויס שוחרר ואנטואן רייט הוחתם במקומו.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מזלזל בנתניה. דייויד בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully