וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הזענו, היורוליג משפיעה עלינו גם בליגה"

16.12.2013 / 21:35

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון בנתניה: "לא היינו מפוקסים בריבאונד". בלינקו: "אפשר היה לנצח, השמיכה הייתה קצרה"

מכבי תל אביב הייתה רחוקה מלהרשים בסיבוב הראשון בליגת העל. הצהובים הפסידו ארבעה פעמים, הפגינו יכולת לא משכנעת ונראו חסרי אנרגיה ועוצמה. המשחק הערב (שני) בנתניה היווה תמונת מראה של הסיבוב הזה מבחינת דייויד בלאט ושחקניו. מכבי תל אביב חסרה את שון ג'יימס הפצוע, התקשתה בהתקפה, סבלה מריפיון בריבאונד וניצחה בקופסל 67:77 בעיקר משום שרובי בלינקו ושחקניו לא ידעו לנצל את היכולת הפושרת של האורחים. מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב בניצחון, ונצמדה למוליכה נס ציונה.

שחקני מכבי תל אביב יורדים לספסל. מגד גוזני
ממשיכים לקרטע/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט: "שיחקנו נגד קבוצה טובה שהשיגה בסיבוב ארבעה ניצחונות. רובי תמיד עושה עבודה טובה עם הקבוצות שלו. נהדר שיש כדורסל טוב בנתניה, הגיע הזמן שיהיה אולם ראוי. הזענו היום, אבל אם תסתכלו על אירופה, קבוצות רבות מהיורוליג מפסידות משחקים כל שבוע כי היורוליג משפיעה עליך גם בליגה. מאוד רצינו לנצח היום, גם אנחנו בהרכב חסר כמעט כל השנה וזה מקשה עלינו. ברגע האמת ידענו לעשות את הפעולות הנכונות ואת המאמצים הנכונים לנצח את המשחק. אם היינו יותר מפוקסים בריבאונד הגנה היינו עושים תוצאה יותר טובה, אבל אני נותן קרדיט לנתניה. שמח שניצחנו עוד משחק".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. מגד גוזני
ההרכב החסר היקשה. בלאט/מגד גוזני

יוגב אוחיון היה מהבולטים במכבי תל אביב עם 15 נקודות, 11 אסיסטים ו-4 חטיפות. "נתניה שיחקה יוצא מהכלל, אנחנו פתחנו את המשחק טוב, אבל נפלנו שוב על ריבאונד ההגנה", אמר הגארד, "נתנו להם להיכנס למשחק דרך כדורים אבודים. שמח שידענו לעשות את הפעולות הנכונות ברבע הרביעי להבדיל ממשחקים שהפסדנו. סופו הוא עוגן, מושך אש, כשהוא משחק הוא צריך לקבל את הכדורים בפנים. ממנו יבואו הזדמנויות אחרות".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
אוהב להאכיל את סופו. אוחיון/מגד גוזני

ברק נתניה רשמה הפסד רביעי רצוף ולאחר פתיחת עונה לא רעה היא הידרדרה עד למקום העשירי בטבלה. מאמן נתניה רובי בלינקו: "נקודת התורפה של מכבי העונה זה ריבאונד התקפה, אנחנו לא הראשונים שתוקפים אותם בריבאונד התקפה. אני מאוכזב, אבל אם אני מסתכל על שלושת המשחקים האחרונים זו אכזבה עם תקווה לעתיד. זה היה ערב שאפשר לנצח את מכבי, השמיכה שלנו הייתה קצרה. ניסיתי ברבע הרביעי למשוך עם אלירן ופרימן, לא היו לי 30 שניות של חסד שהכנסתי אותם עם ארבע עבירות והם יצאו מיד. אם הם היו נשארים, אולי זה היה נגמר אחרת. אני לוקח את המלחמה ההגנתית, עצרנו את מכבי על 30 נקודות במחצית השנייה. אנשים נתנו מלחמה, אף אחד לא שמר עבירות למשחק הבא".

דוואן רובינסון, שהוביל את קלעי נתניה עם 26 נקודות: "נתנו את כל מה שיש לנו, שיחקנו עם הרבה אנרגיה, אבל זה לא הספיק. זו פעם ראשונה שאני משחק נגד מכבי, אבל בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. מגד גוזני
החמצה. בלינקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully