וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את ברק נתניה 67:77

בלו ואוחיון הצילו את סגנית האלופה, שנקלעה לפיגור ברבע ה-4 לפני שהתעשתה וסיימה את הסיבוב צמודה לנס ציונה בפסגה

מכבי תל אביב ממשיכה לא להרשים בליגת העל. אחרי שהבטיחה את המקום הראשון בבית שלה ביורוליג, קבוצתו של דייויד בלאט הצליחה לסיים הערב (שני) את הסיבוב הראשון בליגת העל בטעם טוב עם ניצחון חוץ בתוצאה 67:77 על ברק נתניה ולהיצמד לנס ציונה המוליכה. סגנית האלופה כבר הפסידה ארבע פעמים בסיבוב הראשון, ולא הייתה רחוקה הערב מהפסד חמישי, אולם למזלה קבוצתו של רובי בלינקו לא ניצלה משחק חלש ונרפה שלה כדי לגנוב ניצחון. דייויד בלאט ושחקניו רושמים ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, וגם אם הם לא משחקים כדורסל גדול, הרי שבמבחן התוצאה הם עומדים. נתניה, מנגד, לא הצליחה לעצור את ההידרדרות ביכולתה ורשמה הפסד רביעי רצוף.

שחקני מכבי תל אביב יורדים לספסל. מגד גוזני
לא מרשימים, אבל עומדים במבחן התוצאה/מגד גוזני
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
היה חד ויעיל בזמן הנכון. אוחיון/מגד גוזני

רבע 1

ברק נתניה פתחה עם אייל שולמן, דוואן רובינסון, ג'וליאן מילס, אלירן גואטה וראשון פרימן. החמישייה של מכבי תל אביב כללה את יוגב אוחיון, ריקי היקמן, גיא פניני, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס. מכבי תל אביב הופיעה ללא שון ג'יימס הפצוע אצל הצהובים, וגם ג'ו אינגלס לא התלבש למשחק, ומי שנרשם במקומו הוא ג'ייק כהן.

שתי הקבוצות פתחו בצורה מבולבלת, איבדו והחטיאו, שלשה של אוחיון ועוד חטיפה שלו העלו את האורחים ל-2:8. נתניה לא הצליחה להתמודד עם הפיזיות של מכבי תל אביב וראשון פרימן קלע סל שדה ראשון למארחת 4:28 דקות לסוף הרבע. באמצע הרבע השני בלאט קרא לאלטיט לעלות למגרש מקצה הספסל, אלטיט קם, רץ, עבר דרך הספסל ופגע בדרך בראשו של ג'ייק כהן, שקיבל טיפול בעקבות הפגיעה המוזרה. אוחיון הוסיף עוד שלשה, רייס ובלו נכנסו ומכבי תל אביב שמרה על הפער. בלו צלף מבחוץ, אוחיון הוסיף עוד 2 והשניים כיכבו ברבע הראשון בסיומו הוליכה מכבי תל אביב 16:26. בלו ואוחיון סיימו את הרבע עם 8 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן ברק נתניה ג'וליאן מילס. מגד גוזני
נתניה עלתה אגרסיבית לרבע השני. סמית' מול מילס/מגד גוזני

רבע 2

נתניה פתחה את הרבע השני עם שלשה של דוואן רובינסון. מכבי תל אביב שמרה אזורית, אולם שחקניו של רובי בלינקו לא ניצלו זאת לנקודות מחוץ לקשת. נתניה שמרה אגרסיבי והצליחה לצמק למינוס 6. אוחיון ניצל את החטאות נתניה ליציאה למתפרצות, אבל יהוא אורלנד ואלירן גואטה קלעו והורידו ל-31:28. בלאט החזיר את שחורציאניטיס, סילבן לנדסברג המשיך לייצר נקודות ומכבי תל אביב שמרה על יתרון חד-ספרתי. נתניה לא קלעה סל שדה במשך קרוב לחמש דקות, טיוס חסם כל זריקה בצבע, אבל רכות של מכבי בריבאונד מנעה ממנה לברוח. שלשה גדולה של דוואן רובינסון הורידה את נתניה להפסקה בפיגור 46:40. דוואן רובינסון הפגיז 18 נקודות לנתניה במחצית הראשונה, ראשון פרימן הוסיף 8 והמארחת שלטה 4:9 בריאונד ההתקפה. בלו עם 14 ואוחיון עם 10 היו הבולטים במכבי.

גארד ברק נתניה דוואן רובינסון. מגד גוזני
קלע מכל טווח והשאיר את נתניה קרובה. רובינסון/מגד גוזני

רבע 3

שתי הקבוצות עלו לא מפוקסות למחצית השנייה, ולמרות הקצב המהיר הרבו להחטיא. גיא פניני הכניס אנרגיות במכבי תל אביב, שעלתה ל-46:55 באמצע הרבע. שלשה של גואטה ואיבוד של שחורציאניטיס השאירו את נתניה קרובה. מכבי תל אב תפקדה מתחת לסלים וריצת 1:9 של נתניה פתחה את המשחק מחדש. נקודות של טייריס רייס מהקו שמרו על יתרון מכבי תל אביב והרבע השלישי הסתיים ב-57:58 לאורחים.

שחןק מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן ברק נתניה ראשון פרימן. מגד גוזני
בעיה קשה בריבאונד. שחורציאניטיס/מגד גוזני

רבע 4

סל של דולב דראפיץ' העלה את נתניה ליתרון ראשון בתחילת הרבע הרביעי, ומכבי תל אביב נראתה לחוצה. שחורציאניטיס רשם נקודות ומכבי לקחה את המושכות בחזרה. נתניה החטיאה, אוחיון קלע עוד שלשה ומכבי ברחה ליתרון 10 בזכות נקודות של בלו וסופו. נתניה הרימה ידיים ומכבי תל אביב ניצחה לבסוף 67:77.

שחקן ברק נתניה אייל שולמן מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
נתניה כבר הפכה את התוצאה, אבל לא ידעה לקחת מה שמכבי נתנה. שולמן מול אוחיון/מגד גוזני
פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. מגד גוזני
המוציא לפועל העיקרי במכבי תל אביב. בלו/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 21 (3 מ-3 ל-2, 4 מ-5 ל-3, 5 ריבאונדים), סופוקליס שחורציאניטיס 19 (5 מ-6 מהשדה, 5 ריבאונדים), יוגב אוחיון 15 (3 מ-4 ל-3, 4 ריבאונדים, 11 אסיסטים, 4 חטיפות), ריקי היקמן 9 (3 איבודים), סילבן לנדסברג 8, גיא פניני 3, טייריס רייס 2 (0 מ-6 מהשדה), דווין סמית' (0 מ-4 ל-2, 0 מ-2 מהעונשין) שותפו ולא קלעו.

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון 26 (6 אסיסטים, 3 איבודים), ראשון פרימן 12 (7 ריבאונדים, 3 איבודים), ג'וליאן מילס 11, אלירן גואטה 9 (1 מ-4 ל-3), יהוא אורלנד 5 (0 מ-4 ל-2, 1 מ-6 ל-3), ניר כהן 2, דולב דראפיץ' 2, אייל שולמן ויועד בית יוסף שותפו ולא קלעו.

גארד מכבי תל אביב טייריס רייס. מגד גוזני
עוד משחק שירצה לשכוח. רייס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully