וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "אין מי שיעצור אותנו, היריבות חלשות מאוד"

17.12.2013 / 7:00

במכבי ת"א חגגו עוד ניצחון בדרבי וגם בריחה בפסגת הטבלה: "בעוד כמה שבועות יזכרו רק התוצאה ולא את איך ששיחקנו". טיבי: "יש משחקים בהם צריך לדעת להתגונן". דאבור עשוי להיעדר תקופה ממושכת, שני שחקני רכש יגיעו בינואר

one

החגיגות של מכבי תל אביב בסיום הניצחון 0:1 בדרבי אמש (שני) בבלומפילד, הזכירו את תמונות השמחה אחרי הניצחונות בשלושת משחקי הדרבי בעונה שעברה. גם הפעם נשארו אלפים רבים מאוהדי מכבי ביציע לאחר שריקת הסיום של לירן ליאני, וחגגו עם השחקנים שהקפידו לעבור מיציע ליציע ולהודות להם. האלופה חגגה לא רק ניצחון, אלא גם עלייה ליתרון של ארבע נקודות בפסגת הטבלה ובריחה ממכבי חיפה ומהפועל תל אביב שמרוחקות ממנה משמעותית.

"בדרבי לא חשוב איך אתה משחק, בדרבי צריך לנצח בכל צורה ובכל מחיר", אמרו בקבוצה על היכולת הלא משכנעת אמש, "אם הפועל לא ניצחה אותנו ואפילו לא השיגה תיקו כשאנחנו כל כך לא טובים, אז לא ברור מתי היא כן תצליח לעשות את זה. במחזור כזה, כשכל היריבות הגדולות שלנו הפסידו, היה חשוב מאוד לנצח ולפתוח פער בפסגה. נכון לעכשיו נראה שאין מי שיעצור אותנו, היריבות שלנו חלשות מאוד. זה היה המשחק השלישי שלנו בשמונה ימים וברור שגם העייפות נתנה מעט את אותותיה, אחרי שני משחקים מאוד קשה עבורנו. הכי כיף לנצח ככה דרבי, בעוד כמה שבועות יזכרו רק התוצאה ולא את איך ששיחקנו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חוגגים ניצחון רביעי ברציפות על היריבה העירונית. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"הדבר הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות", אמר הקשר ניקולה מיטרוביץ' בסיום המשחק, "לא הייתה לנו הופעה טובה, אבל קבוצות גדולות משחקות על תוצאה וזה מה שחשוב. זה הדרבי הראשון שלי בישראל. שיחקתי כבר בשלושה דרבים שונים, בשלוש מדינות שונות וכאן שמעתי שהדרבי הוא אחד מהדברים הכי חשובים. אני שמח שעמדנו במשימה. הייתה אווירה מיוחדת, בעיקר מצד הקהל שלנו ואני רק רוצה להודות לו על כך. זה לא מובן מאליו עבורי שהאוהדים קוראים בשמי ואוהבים אותי".

הקשר הסרבי נשאל האם העונה גמורה והשיב: "מבחינתנו הדבר הכי חשוב זה להתמקד במשחק שלנו להגיע לכל שבוע בשביל לנצח. אנחנו לא צריכים להסתכל על הסטטיסטיקה של הקבוצות היריבות שלנו.. כאשר הגעתי לישראל, הסבירו לי שהמנטליות של המועדון זה ניצחונות בלבד. כמעט בכל המשחקים ששיחקנו בליגת העל וגם בזירה האירופית, השגנו תוצאות מצוינות וזה מה שחשוב".

הבלם איתן טיבי סיכם: "חיכינו למשחק הזה ואני שמח שאנחנו ממשיכים את שרשרת הניצחונות מהעונה שעברה. אולי הפועל הייתה עדיפה ולנו היה משחק פחות טוב, אבל גם משחקים פחות טובים צריך לדעת לנצח וזה מה שעשינו. יש משחקים שבהם צריך לדעת איך לשמור על היתרון ולנצח. הקבוצה לחצה כל הזמן מאוד גבוה ויש משחקים שבהם גם צריך לדעת להתגונן ולשמור עם 10 שחקני שדה והכי חשוב לדעת להביא תוצאה. אל תשכחו שעברנו שני משחקים לא קלים השבוע".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, ניקולה מיטרוביץ', חואן פאבלו. ברני ארדוב
"הייתה אווירה מיוחדת". מיטרוביץ' עם זהבי וחואן פאבלו/ברני ארדוב

מה שהעיב על השמחה של אנשי המועדון הייתה פציעתו של החלוץ מונס דאבור, שנפגע באזור הברך והוחלף לקראת סיום המחצית הראשונה. דאבור נפגע ככל הנראה באחת מרצועות הברך וקיים חשש לקרע שעשוי להשבית אותו לתקופה לא קצרה. ביום רביעי הוא צפוי לעשות צילום ולאבחן שוב את חומרת הפציעה.

בלי קשר לפציעה של דאבור, הקבוצה צפויה להתחזק בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות של ינואר. בצוות המקצועי של מכבי מחפשים מגן, קשר עושה משחק וחלוץ. במקביל נראה שמספר שחקנים יושאלו בינואר לקבוצות אחרות, על מנת לדלל מעט את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully