וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אין לי ספק שעוד ננצח דרבי"

16.12.2013 / 22:50

בהפועל ת"א מרוצים על אף ההפסד. גילי ורמוט: "אם זה היה הפוך, לא היינו מקבלים פנדל". שכטר וחרסיסיץ' הפצועים ייבדקו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ספגה הערב (שני) עוד הפסד כואב בדרבי, הפעם עם 1:0 קטן מול מכבי תל אביב. האדומים שקיוו לשחזר את הניצחון בדרבי הראשון מאשתקד, אחריו הפסידו בשלושת הבאים, שוב נאלצו לראות את ערן זהבי חוגג מולם, כשהאקס כבש בדקה ה-29 את השער היחיד במשחק בפנדל. הקבוצה של רן בן שמעון רחוקה כעת 13 נקודות מיריבתה העירונית, וכעת כל שנותר לה הוא לקוות למצוא רוכש חדש בקרוב. אם ההפסד לא הספיק, הרי שהפציעות של איתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' מדאיגות גם כן את האוהדים. השניים הוחלפו עוד במחצית הראשונה, וייבדקו מחר על מנת לבדוק את חומרת הפציעות שלהם. על פי האבחנה הראשונית, לא נראה שהפגיעות רציניות.

זהבי כבש ב-0:1 בדרבי והתגרה באוהדי הפועל תל אביב

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי חוגג מול שחקן מאוכזב של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוד דרבי שכל כולו צהוב/ברני ארדוב

רן בן שמעון, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "שיחקנו טוב. אין לי ספק שעוד ננצח דרבים. התכוננו טוב מאוד למשחק הזה, השחקנים עשו כל מה שהם יכולים והשאירו את הדם והלב על המגרש. אני גאה בהם. מצאנו פתרונות לכל דבר שמכבי תל אביב עשתה, היא החליפה את השיטה שלוש פעמים ובכל זאת שלטנו לכל אורך המשחק. לאוהדים שלנו היה חשוב מאוד שהקבוצה תציג לב ונשמה, עשינו כל מה שאנחנו יכולים וזה לא יצא הפעם, אז אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים".

על הפער ממכבי תל אביב ומהפסגה, שצמח ל-13: "ביכולת כזאת, נהיה בצמרת. אנחנו בעיצומו של תהליך. גם מכבי תל אביב עברה תהליך של כמה שנים כדי להגיע למקום שבו היא נמצאת היום. אנחנו עוברים תהליך, וראו את זה היום על המדגרש. בסופו של דבר נהיה קבוצת צמרת גבוהה, מה שנעשה מעבר יהיה בונוס. אני לא מדבר על אליפות, לא בא לי. הפועל תל אביב היא קבוצת צמרת ולא יעזור כלום. כרגע התוצאות הולכות נגדנו, אבל אנחנו לא בוכים על זה. נאסוף את כל הפצועים ונמשיך הלאה, אין מה לעשות, בתהליכים לוקח זמן".

על השיפוט אמר בן שמעון: "לא אדבר אפילו רבע מילה על השיפוט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בפער של 13 נקודות מסוזה. רן בן שמעון/ברני ארדוב

גילי ורמוט הוסיף: "הכי מעצבן זה להישאר עם המחמאות. היו לנו במחצית הראשונה מספיק הזדמנויות, אני ודמארי החטאנו, אם היינו מנצלים אותן הכול היה נראה אחרת. אחר כך הגיעה הטעות של השופט, אנחנו מאוד מתוסכלים. לא הפתענו את עצמנו ביכולת. דיברנו לפני המשחק על זה שמכבי היא לא ברצלונה ואפשר לנצח אותה. התוצאה היא שהפסדנו, רצינו את זה כל כך, זה הגיע לקהל שלנו. גדולה של קבוצה להגיע לכל משחק באותו להט ומוטיבציה ואנחנו עדיין לא יודעים לעשות את זה. נגד אשדוד היינו רדומים והיום היינו בשיא הטירוף. אם ניראה ככה כל משחק נהיה קבוצת צמרת".

על החגיגות של ערן זהבי אמר ורמוט: "כל הזמן מתייחסים לזה, אין מה להתייחס לזה. הוא בוחר את הדרך שלו. כל אחד עם הדרך ארץ שלו. זה לא מעניין". לגבי הפנדל והשיפוט אמר ורמוט: "זה משחק חמישי ברציפות ששורקים נגדנו פנדל ואני לא יודע אם היה דבר כזה בכלל. זה מאוד קשה, אתה עובד קשה ובסוף שריקה כזאת מכריעה את המשחק. אני בטוח שאם זה היה הפוך לא היה נשרק פנדל. זה מה יש וצריך להתמקד בעצמנו. לא היינו צריכים להפסיד למרות הפנדל".

"היינו היום דומיננטיים אבל מכבי ניצחו", הוסיף ורמוט. "זאת תסמונת של קבוצה גדולה. רוב הסיכויים שהיא תיקח אליפות. נקווה שבאיזה שלב הקארמה הזאת תידבק אלינו, בינתיים הכול הולך לנו קשה, פנדלים נגדנו ואדומים, זה מאוד משמעותי בכדורגל הדברים האלה. אני מאמין שאפשר להוציא משהו מהעונה הזאת, יש לנו מספיק מטרות ומשימות, רוצים להגיע לאירופה, אליפות היא לא רלוונטית. רוצים מקום שני או שלישי וגביע המדינה. יש קהל שאנחנו מחויבים אליו ואני מאמין שהוא ייהנה מאיתנו".

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב מול ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ורמוט על זהבי: "הוא בוחר את הדרך שלו. כל אחד עם הדרך ארץ שלו. זה לא מעניין"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully