וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "זכותי לחגוג איך שאני רוצה, אין מאושר ממני"

16.12.2013 / 22:55

זהבי לא התנצל על החגיגה המופגנת מול אוהדי הפועל: "אין לי טענות אליהם". סוזה: "אלופים צריכים לנצח גם משחקים כאלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שלושה משחקי דרבי רצופים שכל כולם מכבי תל אביב, תל אביב שוב נצבעה צהוב הערב (שני) לאחר הניצחון 0:1 של החבורה של פאולו סוזה על הפועל תל אביב. הפעם, בניגוד למשחקים הקודמים, מכבי תל אביב ראתה את האדומים שולטים במרבית שלבי המשחק, אך למזלם זכו לפנדל לא מוצדק בדקה ה-29, אותו תירגם ערן זהבי, איך לא לשער השלישי שלו נגד האקסית האדומה במדים הצהובים. הצהובים פתחו בזכות הניצחון פער של ארבע נקודות בפסגה ושל 13 נקודות מהיריבה האדומה. מה שמעיב מעט על השמחה הצהובה זו הפציעה של מונס דאבור, שפתח למרבה ההפתעה אך נפגע והוחלף על ידי מהראן ראדי בדקה ה-43.

תל אביב שוב צהובה: 0:1 למכבי על הפועל בדרבי

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
בלומפילד שוב צהוב/ברני ארדוב

המאמן המנצח פאולו סוזה, שהגיע למשחק חולה, אמר בסיום: "הבריאות שלי לא ממש טובה לגמרי, אבל עם הניצחון אני מרגיש יותר טוב. היה לנו מאוד קשה להתכונן ממשחק למשחק, גם בגלל תנאי מזג האוויר הקשים במהלך השבוע, וזה לא קל, בעיקר אחרי המאמץ הגדול מול בורדו, אבל אלופים צריכים לנצח גם משחקים בהם הם לא משחקים טוב, והיום זה היה סוג משחק שכזה. ניצחנו דרבי בסיומו של שבוע מאוד קשה וזכינו בשלושה נצחונות חשובים, כך שהשחקנים שלי ראויים לכל הקרדיט". המאמן המנצח פאולו סוזה, שהגיע למשחק חולה, אמר בסיום: "הבריאות שלי לא ממש טובה לגמרי, אבל עם הניצחון אני מרגיש יותר טוב. היה לנו מאוד קשה להתכונן ממשחק למשחק, גם בגלל תנאי מזג האוויר הקשים במהלך השבוע, וזה לא קל, בעיקר אחרי המאמץ הגדול מול בורדו, אבל אלופים צריכים לנצח גם משחקים בהם הם לא משחקים טוב, והיום זה היה סוג משחק שכזה. ניצחנו דרבי בסיומו של שבוע מאוד קשה וזכינו בשלושה נצחונות חשובים, כך שהשחקנים שלי ראויים לכל הקרדיט".

סוזה התייחס גם לשינויים הטקטיים הרבים שביצע במהלך המשחק ובפרט האחרון שבהם - הכנסתו של יואב זיו במקום טל בן חיים, ואמר: "התפתחות המשחק דרשה הרבה מאוד התאמות שלי והחלטות. אני חושב שההחלטה האחרונה היתה כנראה ההחלטה הטובה ביותר, כי היא נתנה באלאנס לקבוצה ואפשרות להתמודד טוב יותר עם איך שהפועל שיחקה, בעיקר כשהיינו בלי הכדור". על החילוף המוקדם של עומרי בן הרוש בדור מיכה אמר: "ההחלטה נבעה מכך שעומרי לא התחיל כל כך טוב את המשחק, ורציתי למצוא את האיזון בעמדה הזו ולהכניס לנו מימד של יצירתיות בחלק ההתקפי. בשבילי, דור מיכה היה אחד השחקנים הכי טובים על המגרש היום".

על החגיגה הייחודית של ערן זהבי אחרי כיבוש הפנדל אמר המאמן: "ערן הוא חלק בלתי נפרד ממשפחת מכבי תל אביב, ושחקן שחי כדורגל יותר אולי מכל אחד אחר. הוא אוהב כדורגל, וכל דבר שהוא עושה באימונים ובמשחקים בא מתוך אהבת המשחק. יש לו הרבה רגשות, מעבר לעובדה שהוא אוהב כדורגל, וכמאמן, זה משהו שאני מאוד אוהב, כי אני תמיד אומר שזה לא רק חשוב לנצח, אלא גם להרגיש את הרצון והתשוקה לנצח, וערן הוא אחד כזה".

לבסוף, על המפגש הקרוב עם באזל במסגרת שלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית, אמר סוזה: "המשחק הזה תלוי כמובן גם בזמן בו הוא ישוחק, צריך לזכור שלבאזל תהיה פגרת חורף יחסית ארוכה עד המשחק הזה, בתקווה שהם גם יאבדו כמה שחקנים מרכזיים בחלון ההעברות. יש לי הרבה יותר זמן לעבוד עם השחקנים שלי ולהתכונן למשחק הזה, ונצטרך לגרום להם להתאמץ הרבה, בעיקר במשחק הבית שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
ניצחון הוא התרופה הטובה ביותר. סוזה/ברני ארדוב

כובש השער היחיד במשחק, ערן זהבי, אמר בסיום: "כיף מאוד, תמיד כיף לנצח בדרבי, עשינו את העבודה שלנו ועשינו שלושה ניצחונות בשלושה משחקים בתוך שבוע. לא הצגנו את הכדורגל הרגיל שלנו אבל ההכנות שלנו לא היו טובות בגלל כל מה שהיה, לא הצלחנו להתאמן. לא הראנו את היכולת הרגילה שלנו, אבל בואו לא נשכח שזה משחק שלישי השבוע וההכנות לא היו מושלמות בגלל מזג האוויר. קבוצות חזקות נמדדות בזה שהן מנצחות משחקים לא טובים וסך הכל הפועל אולי שלטו אופטית אבל המצבים המסוכנים באמת, היו של מכבי תל אביב והנצחון הזה מגיע לנו ללא כל ספק".

על החגיגה מול אוהדי הפועל אחרי השער אמר זהבי: "שמחתי, חגגתי, אני חושב שזה מה שאני צריך לעשות, אין מה להגיד. זו זכותם לעשות מה שהם רוצים, זכותי לחגוג איך שאני רוצה, אין לי טענות אליהם. מבחינתי אני שמח מאוד במכבי תל אביב, זו זכותי המלאה ואני חושב שחובתי לחגוג מול הקהל שלי אחרי שער שלי, ואין מאושר ממני. לא חגגתי משהו מיוחד. מכל חגיגה שלי בדרבי אתם עושים סימפוזיון". על כך שברק יצחקי לא חגג בטדי וששחקנים נוספים בוחרים לא לחגוג מול קבוצה ששיחקו בה ומקבלים על זה מחמאות אמר הקשר: "זו זכותם. אני לא מחפש מחמאות מאף אחד אלא לעשות את העבודה שלי. אני מקצוען וברגע שאני מבקיע שער אני מחויב לחגוג, במיוחד כשכל כך הרבה קהל בא ותומך בי".

על כך שמכבי תל אביב מובילה את הטבלה אמר זהבי: "אנחנו מסתכלים רק קדימה ועל הקבוצה שלנו. זה נראה טוב, אנחנו צריכים להתקדם, מגיע לקהל לשמוח". לגבי העונה הבאה, והשמועות על כך שהוא מתכוון לעזוב אמר זהבי: "הכל יכול להיות בחיים, אבל יש לי חוזה לעוד שלוש שנים במכבי תל אביב. אני פה, אני נהנה ושמח להיות כאן". לבסוף, על המפגש הנוסף עם באזל אמר: "אין יותר מדי מה להתייחס להגרלה הזו. שיחקנו נגדם כבר ואנחנו מכירים אותם והם אותנו. אני יותר אוהב שהמשחק הראשון אצלנו וננסה לעבור".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתנצל. זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully