וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד וגלאטסראיי ייפגשו את מכבי ת"א בטופ 16

13.12.2013 / 20:04

הצהובים ייפגשו בשלב הבא את הבלאנקוס ואת הטורקים עם קרלוס ארויו. חמש היריבות האחרות ייקבעו בשבוע הבא

עריכה: טל רזניק

הפסדה של לוקומוטיב קובאן לפנאתנייקוס 82:63 הערב (שישי) קבע כי מכבי תל אביב תסיים במקום הראשון את בית ד' של היורוליג. כמו בעונה שעברה, שיבוץ הקבוצות לבתי הטופ 16 נעשה על פי מיקומם בשלב הבתים הראשון, כך שמכבי תלמד בשבוע הבא באופן סופי מי יהיו שבע יריבותיה בשלב שיפתח בשני לינואר ויסתיים ב-11 לאפריל. בסיום שלב הטופ 16, יעלו ארבע קבוצות מכל בית לשלב ההצלבה.

הצהובים יכולים לדעת כבר הערב כי הם יפגשו את ריאל מדריד, סגנית אלופת אירופה, שהדיחה אותם בסדרת ההצלבה בעונה שעברה, לאחר שהבלאנקוס זכו בראש בית ב'. כמו כן תפגוש מכבי את הקבוצה שתסיים שלישית בבית זה, כשכרגע כל אחת מבין מילאנו, אפס אנדולו איסטנבול, ז'לגיריס קובנה ובאמברג בעלות סיכוי. תמונת הבית תתבהר רק בשבוע הבא.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד שומר על יוגב אוחיון. ברני ארדוב
תתכוננו לשני מפגשים קלאסיים. אוחיון מול רודי פרננדס/ברני ארדוב

מבית א' תפגוש מכבי את הקבוצות שיסיימו במקומות השני והרביעי. כרגע במקום השני ממוקמת צסק"א מוסקבה, שתשמור על מיקומה אם תנצח את פרטיזן בלגרד בחוץ, ופנרבחצ'ה/אולקר תנצח בחוץ את נאנטר. אם הטורקים יפסידו את המשחק, ברצלונה יכולה לתפוס את המקום השני בבית. במקום הרביעי יכולות לסיים נאנטר או פרטיזן בלגרד, כשלאחר ההפסד של הצרפתים לבודיבלניק קייב הערב, רק ניצחון שלהם על פנרבחצ'ה/אולקר במחזור הסיום בבית והפסד של פרטיזן בביתה לצסק"א מוסקבה יעלה אותם לטופ 16. בכל סיטואציה אחרת, פרטיזן בלגרד תגיע לישראל.

כמו בבית א', גם בית ג' ישלח ליד אליהו את הקבוצות שיסיימו במקומות השני והרביעי. גלאטסראיי הטורקית, עם קרלוס ארויו ופופס מנסה בונסו, הבטיחה הערב את השתתפותה בבית אחרי ניצחון נאה על ז'יילונה גורה. בשבוע הבא יקבעו שתי העולות הנוספות בבית זה, שיצטרפו לטורקים ולאולימפיאקוס, כשהקבוצות שעשויות לסיים במקום הרביעי הן באיירן מינכן או מלאגה.

היריבה האחרונה מגיעה מהבית של מכבי תל אביב, הקבוצה שתסיים בבית במקום השלישי. הניצחון של פאו בקובאן העלה אותם למקום השלישי על חשבון קוצ'ה לבוראל ויטוריה. היוונים יפגשו את מכבי אם ינצחו את הצהובים בשבוע הבא, וקובאן תנצח גם כן את ויטוריה. הפסד של קובאן בויטוריה מעל 3 נקודות הפרש, ישלח את הרוסים לבית עם מכבי, במידה ופאו תפסיד לצהובים, ואת הספרדים ליד אליהו, אם היוונים ינצחו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן גלאטסראיי, קרלוס ארויו. GettyImages
גם הוא חוזר ליד אליהו. קרלוס ארויו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully