וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פאו הביסה את קובאן, מכבי תל אביב זכתה בבית

היוונים נקמו ברוסים על ההפסד הדרמטי במשחק הקודם, ניצחו בחוץ 63:82 והבטיחו לקבוצה של דיוויד בלאט את ראשות בית ד'

שלב הבתים ביורוליג הולך ומתקרב לסיומו, והמאבקים על המקום בטופ 16 נכנס להילוך גבוה. הערב (שישי) יינעל המחזור השמיני עם חמישה משחקים נוספים. המשחק שפתח את הערב סידר חדשות טובות למכבי תל אביב. פנאתינייקוס הביסה 63:82 ברוסיה את קובאן והצהובים הבטיחו את המקום הראשון בבית ד'. בבית א' בודיבלניק ניצחה בביתה את נאנטר המפתיעה 87:97. בבית ב' מילאנו הבטיחה את מקומה בטופ 16 אחרי 73:74 מותח על באמברג, ואילו ריאל מדריד טיילה בביתה מול שטרסבורג עם 66:79. בבית ג' גלאטסראיי הביסה את זיילונה גורה 57:76 והבטיחה את המקום השני בבית.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. קובי אליהו
המשחק בשבוע הבא יהיה לפרוטוקול עבור הצהובים. אוחיון מול דיאמנטידיס/קובי אליהו

בית א'

בודיבלניק קייב - נאנטר 87:97

ערב פתיחת העונה שתי הקבוצות הקטנטנות רק קיוו לצלוח בכבוד את הופעת הבכורה שלהם ביורוליג, אולם בעוד שהאוקראינים כבר כמעט איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, סיפור הסינדרלה של הצרפתים נמשך. נאנטר קיוותה להתקרב להעפלה לשלב הבא אבל מעדה בבירת אוקראינה, ואילו ניצחונה של קייב השאיר לה סיכוי תיאורטי לעלות שלב. האוקראינים שלטו במשחק למן הפתיחה והוליכו במחצית 43:50. ברבע השלישי הצפרתים ניסו לצמק אך לא הצליחו לייצר מומנטום בהגנה שיעצור את המארחת וההפרש רק גדל. ברבע הרביעי קייב פתחה פער דו-ספרתי עליו שמרה עד לסיום בו ניצחה 87:97. דריוס לברינוביץ' להט בשורות קייב עם 29 נקודות ב-9 מ-10 מהשדה, והוסיף 10 ריבאונדים בדרך ל-44 נקודות מדד. דקוואן קוק הוסיף 12 למנצחים. דייויד לייגטי הוליך את הצרפתים עם 20 נקודות, וויל דניאלס הוסיף 17.

קית לנגפורד שחקן ארמאני מילאנו. Arius Koroliovas, GettyImages
מילאנו הבטיהח את המקום השני בבית. לנגפורד/GettyImages, Arius Koroliovas

בית ב'

מילאנו - באמברג 73:74

איזה מותחן בבירת האופנה. אחרי שכבר הייתה עם רגל וחצי מחוץ לטופ 16, החייתה באמברג את סיכוייה להשלים הופעה שנייה ברציפות בשלב השני עם ניצחון חוץ מפתיע מאוד על אנדולו אפס אבל שלוש שניות לסיום החבורה הלוחמת של כריס פלמינג, שקיבלה לאחרונה דחיפה עם צירופם של ד'אור פישר ונוביצה וליצ'קוביץ', ראתה את ג'מאר סמית' מחטיא ופספסה הזדמנות להגיע למחזור האחרון למשחק ראש בראש נגד ז'לגיריס על כל הקופה. מנגד, מילאנו השיגה את הניצחון שהעניק לה את הכרטיס לשלב הבא ואת המקום השני בבית. האיטלקים דירדרו את מאזנה של באמברג לאורך השנים מול קבוצות איטלקיות ל-9:1. זה היה צמוד לאורך כל הדרך. אחרי שפיגרו ברבע הראשון, האיטלקים הצליחו לעצור את באמברג על 11 נקודות ברבע השני ולרדת למחצית ביתרון 34:37. ברבע הרביעי מילאנו סבלה מיכולת רעה בהתקפה והגרמנים עלו ליתרון. הרבע האחרון היה מותחן, כש39 שניות לסיום באמברג עלתה ל-72:73 מסל של ניקולו מלי. מילאנו יצאה להתקפה, ו-17 שניות לסיום אלסנדרו ג'נטילה נשלח לקו. האיטלקי דייק והעלה את מילאנו ל-73:74. ג'מאר סמית החטיא זריקה שלוש שניות לסיום ומילאנו רשמה ניצחון 73:74. ג'אני לוול הוליך את מילאנו עם 17 נקודות, ג'נטילה קלע 16 ואקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד הוסיף 15. אנטון ג'אבל הוליך את באמברג עם 15, הגרמנים סבלו מיום חלש של קייסי ג'ייקובסן שקלע 3 בלבד ב-22 דקות.

ריאל מדריד - שטרסבורג 66:79

משחק לפרוטוקול בלבד בבירת ספרד. הבלאנקוס שדורסים העונה כל יריבה שנקרית בדרכם כבר הבטיחו את ראשות הבית, בעוד שהיריבה איבדה כל סיכוי להעפיל להמשיך ביורוליג. שטרסבורג עוד הצליחה להיצמד למארחת ברבע הראשון שהסתיים ב-16:19, אבל ברבע השני קרסה מול הקצב של הבלאנקוס, שטסו ל-34 נקודות ועצרו את הצרפתים על 16, כשניקולה מירוטיץ בלתי עציר בשני הרבעים הראשונים עם 13 נקודות. במחצית השנייה ריאל הורידה קצב והסתפקה ב-66:79. מירוטיץ' סיים עם 22 נקודות למנצחים, סרחיו רודריגס הוסיף 14 ופיליפה רייס 10. אנטואן דיו הוביל את שטרסבורג עם 17 נקודות.

שחקן גלאטסראיי, קרלוס ארויו. GettyImages
בכושר שיא. ארויו/GettyImages

בית ג'

גלאטסראיי - זיילונה גורה 57:76

הטורקים התאוששו בצורה מעוררת כבוד ממכת הפציעות הקשה שפקדה אותם בחודש שעבר ואחרי הניצחון המרשים בליגה הטורקית על פנרבחצ'ה אולקר בדרבי הם רשמו עוד ניצחון מרשים, הפעם בזירה האירופית. הניצחון הבטיח למאמן ארגין עתמאן ושחקניו את המקום השני בבית. גלא הוליכה 15:20 ברבע הראשון ובשני שוב עצרה את הפולנים על 15 נקודות בדרך ל-30ף41 בהפסקה. ברבע השלישי האורחים לא הצליחו לצמק את הפער והרבע הרביעי היה גרבאג' טיים כשגלא מרשה לגורה רק עשר נקודות בהתקפה. זוראן ארצג הוביל את הטורקים עם 19 נקודות, אקס מכבי תל אביב מילאן מצ'באן הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים. ולדימיר דרגיצ'ביץ' ולוקאש קושארק קלעו 11 כל אחד לפולנים.

קרונוסלב סימון שחקן לוקומטיב קובאן מאוכזב. ברני ארדוב
בפעם הקודמת זה נגמר בבאזר ביטר שלו. סימון/ברני ארדוב

בית ד'

לוקומוטיב קובאן - פנאתינייקוס 82:63

פאו ידעה שהפסד עלול לסבך אותה במאבקי העלייה, אבל השיגה נקמה גדולה ברוסים, שבסיבוב הקודם ניצחו ביוון משלשה בשנייה האחרונה של קרונוסלאב סימון ועל הדרך הבטיחה את העלייה שלה לטופ 16. החדשות הגדולות עבור מכבי תל אביב מהמשחק הזה הן שהצהובים הבטיחו סופית את המקום הראשון בבית והמשחק בשבוע הבא מול פנאתינייקוס בחוץ הפך למשחק לפרוטוקול למעשה.

המארחים עוד הובילו 21:23 בסוף הרבע הראשון, אבל התפרקו לחלוטין ברבע הבא, שהסתיים ב-7:25 לירוקים. משם זה כבר הפך לגארבג' טיים. פאו נהנתה מ-17 נקודות של רוקו אוקיץ' ואנטוניס פוטסיס. ראמל קרי הוסיף 13, דימיטריס דיאמנטידיס 12 ושבעה אסיסטים. סימאס יסאיטיס היה היחיד עם ספרות כפולות בקובאן, כאשר סיים עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully