וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מילאן בקושי, האיטלקיות במשבר, זו לא הסופה, זו גם הגישה"

אכזבה עצומה באיטליה נוכח הדחת יובה ונאפולי: "למה מישהו מופתע ממה שקרה בטורקיה?" אלגרי: "חש הקלה, איבדתי משקל"

"האלופה הודחה, מילאן הצליחה לעלות לשלב הנוקאאוט", הייתה הכותרת ב"גאזטה דלו ספורט", וברור לכולם בארץ המגף שהכדורגל האיטלקי בבעיה אם רק אחת מתוך שלוש הקבוצות שמייצגות אותו מעפילות לשלב שמינית גמר ליגת האלופות.

"מילאן שם בקושי, שאר האיטלקיות במשבר", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט", וב"טוטוספורט" הבליטו את ההדחה של האלופה יובנטוס, ותחת תמונה של ג'יג'י בופון המאכוזב התנוססה הכותרת "למה?". העיתון תהה האם היה ראוי לקיים את המשחק בתנאים בהם שוחק, כששני המאמנים הביעו חשש לשלום השחקנים, אך גם הבליט את האכזבה מיובנטוס כשכתב "מעמדת זינוק לנפילה לליגה האירופית", ושאל "למה מישהו מופתע שממה שקרה באיסטנבול?".

”ביזארי לעוף עם 12 נקודות כשאחרות עלו עם ניצחון בודד”

קונטה: "פתאום לא מסוכן לשחק על כר דשא כזה?"

שער דרמטי של סניידר באיסטנבול המושלגת העיף את יובנטוס

דורטמונד וארסנל עלו לשמינית, נאפולי הודחה

השיא של רונאלדו, הנתון המדהים של גלאטסראיי: מספרי האלופות

ליגה אירופית: היריבות האפשריות של מכבי תל אביב

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס. AP
המאזן בשלב הבתים הוא כל דבר מלבד מה שמצפים מאלופת איטליה. טבס/AP
שחקני יובנטוס קרלוס טבס (ימין) פרננדו יורנטה (שמאל). AP
"מעמדת זינוק לנפילה לליגה האירופית"/AP

ב"לה רפובליקה" לא ריחמו על יובנטוס: "האלופה הייתה צריכה רק תיקו, אבל הודחה. אפשר להאשים את הסופה, אבל גם את הגישה. הכול היה יכול להשתבש וזה בדיוק מה שקרה. זה הפסד כספי עצום ליובנטוס, הפסד ספורטיבי עצום ופגיעה מוראלית. האוהדים פינטזו, לאירופה יש יותר קסם מהסקודטו בעיניהם אחרי שיובה זכתה כבר באליפות. יובה ניצחה רק את קופנהגן ככה שלא מגיע לה לעלות".

"יציאה מפוארת לנאפולי", תיאר ה"קוריירה דלו ספורט", את הדרמה בסן פאולו בה קבוצתו של רפא בניטס הודחה והייתה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של המפעל שלא ממשיכה שלב למרות שצברה 12 נקודות בשלב הבתים. "מילאן היא האיטלקייה היחידה שנשארה", כתבו בעיתון, "מילאן מילאה את משאלתו של ברלוסקוני במשחק שכלל הרבה הקרבה וסבל ולא היה בו כדורגל גדול".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין (שמאל). Salvatore Laporta, AP
יציאה מפוארת, אבל כואבת. היגואין לאחר הדחת נאפולי/AP, Salvatore Laporta

מילאן עוברת עונה גרועה ומקרטעת בליגה האיטלקית, אבל אולי העפלתה לשלב שמינית הגמר בליגת האלופות תסייע למועדון הפאר האיטלקי לצאת לדרך חדשה. הרוסונרי חילצו 0:0 מאייאקס לאחר שנותרו בעשרה שחקנים עם הרחקתו של הקפטן ריקרדו מונטוליבו, וזה הפסיק להם כדי להדיח את ההולנדים ולהמשיך הלאה. "אני מרגיש הקלה", אמר המאמן המושמץ של מילאן מאסימיליאנו אלגרי, אשר מצוי תחת לחץ גדול וביציעי סן סירו רואים בו אחד האחראים לעונה החלשה. "זאת המטרה הראשונה שהשגנו העונה, הגיע לנו לעלות. ברברה ברלוסקוני בירכה את הקבוצה וזה היה חשוב לי לעלות שלב, זה היה חשוב לקבוצה ולאוהדים. אולי כתוב מלמעלה שעלינו לסבול, איבדתי כמה קילוגרמים במשחק הזה. בינואר הונדה יבוא, מריו באלוטלי מתפתח ומבין את האחריות שיש עליו, וזה טוב למילאן ולנבחרת".

שחקן מילאן מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
בקושי, אבל לפחות עלה. אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully