וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: גלאטסראיי בשמינית הגמר, יובנטוס בחוץ

שער ענק של ווסלי סניידר בדקה ה-85 סידר לטורקים ניצחון 0:1 ענק בדרך לשלב הנוקאאוט, שגרם להדחה מפתיעה של האיטלקים מהמפעל במשחק שהתנהל תחת השלג הכבד בטורקיה

שחקני גלאטסראיי חוגגים שער. רויטרס
הייתם מאמינים? שחקני גלאטסראיי חוגגים/רויטרס

ספק אם מישהו יכול היה לחשוב על תסריט יותר הזוי מהסיום שקיבלנו היום (רביעי) במשחק ההמשך של גלאטסראיי ליובנטוס. שתי הקבוצות שהמשיכו את משחקן מהדקה ה-32 כתוצאה מדחיית המשחק שהתנהל אתמול והיום תחת השלג הכבד באצטדיון טורק טלקום ארינה בטורקיה היו שותפות לדרמה ענקית כאשר שער דרמטי של ווסלי סניידר בדקה ה-85 סידר 0:1 לטורקים שמצטרפים לריאל מדריד בשלב הנוקאאוט. והאיטלקים? הם רק יכולים לכעוס על עצמם על כך שנקודה הייתה מספיקה להם, ובמקום זאת הקבוצה של אנטוניו קונטה מודחת כבר בשלב הבתים.

דידייה דרוגבה, ווסלי סניידר שחקני גלאטסראיי חוגגים שער. רויטרס
רצינו מאוד להראות לכם את סניידר, אבל אז דרוגבה קפץ עליו/רויטרס

המפגש המכריע נמשך כאמור 32 דקות שבהן לא קיבלנו כדורגל גדול, ומי שבעיקר גנב את ההצגה הוא השלג שגרם למשחק מהיר מצד שתי הקבוצות, ובעיקר מנע מהשחקנים לפתח משחק טכני. כך קיבלנו משחק מבולבל של יובנטוס וגלאטסראיי שחיפשו בעיקר לעקוץ, ואחרי הזדמנויות של קרלוס טבס ופרננדו יורנטה בצד של יובה, הגיעה החמצה ענקית של דידייה דרוגבה. כל זה לא רמז דבר לגבי השער שהגיע בדקה ה-85 אחרי שדרוגבה השאיר כדור בראש לסניידר שנעלם מהרדאר של כולנו בשנים האחרונות, והבקיע את השער הכל כך יקר שהפך את הערב של הטורקים לחם הרבה יותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קרלוס טבס שחקן יובנטוס מול סמיח קאיה שחקן גלאטסראיי. רויטרס
התקשו לפתח משחק יצירתי. טבס/רויטרס

מהלך המשחק

למי שפספס נזכיר שבדקות הראשונות של המשחק בשלישי יובה הייתה מעט יותר מסוכנת ויצרה הזדמנות אחת ליד השער, ובעיקר לא אפשרה לגלאטסראיי להגיע לשער שלה. בדקה ה-32 המשחק הופסק והיום הוא חודש. בדקה ה-41 הגיעה הזדמנות מצוינת של יובה כאשר יורנטה השאיר כדור לטבס שדהר קדימה אבל החליק לפני ששחרר בעיטה שיצאה החוצה. שתי הקבוצות מתקשות לפתח משחק טכני בגלל מזג האוויר.

בפתיחת מחצית השנייה פול פוגבה בחן את הערנות של פרננדו מוסלרה ושיגר כדור מסוכן, אבל שוער גלא עצר בלי בעיה. שתי דקות לאחר מכן גם בונוצ'י שיגר כדור מרחוק, אבל פספס את המסגרת. גם הטורקים הגיעו להזדמנות מסוכנת בדקה ה-54 כאשר דרוגבה השאיר כדור לסניידר ששיגר פצצה שחלפה בסמוך לשערו של בופון.

ההזדמנות הגדולה במשחק עד כה הייתה של דרוגבה שהגיע להזדמנות קורצת ובעט מול בופון מ-15 מטר, אבל שוער יובה הדף בצורה מצוינת. עוד הזדמנות מצוינת הגיעה בדקה ה-79 אחרי שמרקיסיו שחרר בעיטה מסוכנת שנעצרה אצל מוסלרה. חמש דקות לסיום המשחק הגיע הרגע הגדול של המשחק כאשר דרוגבה השאיר כדור בראש לסניידר שהמשיך קדימה והכניע את בופון בבעיטה חדה לפינה. 0:1 לגלאטסראיי.

דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי מול ג'יורג'יו קייליני שחקן יובנטוס. רויטרס
עד השער של סניידר, הוא היה הכי קרוב. דרוגבה/רויטרס

הרכבים:

גלאטסראיי: פרננדו מוסלרה, עמנואל אבואה (אומוט בולוט 80), אורלין צ'דיו, סמיח קאיה, גוקאן זאן, פליפה מלו, ווסלי סניידר (שייהון אולסלאם 92), סלצ'וק אינאן, אלברט ריירה, דידייה דרוגבה, בוראק ילמאז.

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, סטפן ליכשטיינר, ארתורו וידאל, פול פוגבה, קלאודיו מרקיסיו (פאביו קווארליארלה 87), קוואדוו אסמואה, קרלוס טבס, פרננדו יורנטה.

ווסלי סניידר שחקן גלאטסראיי מול לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. AP
המשחק התעורר במחצית השנייה. סניידר ובונוצ'י במאבק/AP
שחקני גלאטסראיי חוגגים שער. רויטרס
הוציאו את החגיגות לדרך. שחקני גלא צוהלים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully