וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "פתאום לא מסוכן לשחק על כר דשא כזה?"

אחרי ההדחה לגלאטסראיי, זעמו ביובנטוס על ההחלטה לקיים את המשחק על אף הסערה. מאנצ'יני הסכים: "כמו משחק לוטו"

הסיוט הגדול ביותר של יובנטוס התגשם היום (רביעי) בטורקיה, כשהגברת הזקנה נכנעה 1:0 לגלאטסראיי והודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים. תוצאת תיקו היתה מספיקה לאלופת איטליה שקפאה לגמרי בכפור, וראתה את ווסלי סניידר מבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-85. בסופו של דבר, המשחק שהחל אתמול בערב, הופסק בחלוף 32 דקות בשל סופת שלגים ונמשך תחת מזג אוויר סוער גם כן בשעות הצהריים בטורקיה הגיע לסיומו עם חגיגה אדירה של רוברטו מאנצ'יני ושחקניו, שאשתקד הגיעו עד רבע גמר המפעל.

שחקני גלאטסראיי חוגגים. רויטרס
ערב שהם לא ישכחו לעולם. שחקני גלא חוגגים בסיום/רויטרס

"לא התחלנו טוב את העונה, אבל הניצחון הזה יעזור לנו למצוא את הביטחון שלנו", אמר גיבור הערב ווסלי סניידר. "יש לנו רוח קבוצתית נהדרת שגורמת לנו להילחם עד הסוף. כל קבוצה שנפגוש עכשיו תהיה טובה, אבל אנחנו רוצים להגיע לרבע הגמר, וזה לא משנה נגד מי נשחק".

המאמן המנצח רוברטו מאנצ'יני, שפישל בשנתיים האחרונות עם מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, סיפר על התפתחות האירועים הייחודית שבסופו של דבר הביאה את קבוצתו לשמינית הגמר: "אתמול בלילה היה בלתי אפשרי לשחק, אמרתי לנציגי אופ"א שזה לא רעיון טוב לשחק גם היום. היה בלתי אפשרי לשחק, זה הפך למשחק לוטו. היינו יותר אגרסיביים והגיע לנו לנצח, אולי בגלל שידענו שאנחנו חייבים לנצח".

השוער פרננדו מוסלרה הוסיף: "היה משחק די מכוער וידענו שהקבוצה הראשונה שתטעה, תפסיד".

דידייה דרוגבה, ווסלי סניידר שחקני גלאטסראיי חוגגים שער. רויטרס
"יש לנו רוח קבוצתית נהדרת שגורמת לנו להילחם עד הסוף". סניידר חוגג עם דרוגבה בשלג/רויטרס

בצד המפסיד, הגברת הזקנה שהגיעה אשתקד עד רבע הגמר, מודחת בפעם הרביעית ב-13 הנסיונות האחרונים שלה בשלב הבתים של המפעל, כשהפעמים הקודמות היום ב-2000/01, 2001/02 ו-2009/10.

עם השריקה לסיום, התייחס אנטוניו קונטה למזג האוויר המשוגע, וההחלטה לקיים את המשחק על אף הקור המקפיא והשלג: "ניסינו לדחות את המשחק עם נציגי אופ"א אתמול, אבל אף אחד לא רצה להקשיב. מאנצ'יני אמר שמסוכן לשחק ואני מסכים איתו, כנראה שהאנגלית שלי כל כך טובה. במחצית חזרתי על הדברים האלה ואמרתי לשופט שאי אפשר לשחק בתנאים האלה. דידייה דרוגבה אמר את אותו הדבר".

"אני חייב לשבח את השחקנים שלי, הם נתנו הכל במשחק שהפך לקטטת כדורגל", הוסיף המאמן הכעוס. "שיחקנו בתוך בוץ, וזה היה הכל. זה עצבן אותי, כי אתמול השופט אמר שזה מסוכן לשחק ככה, והיום פתאום זה לא מסוכן. אולי אני צריך לשפר את האנגלית שלי. זה לא הכדורגל אליו אנחנו רגילים, וראו את זה".

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. AP
קשה להאשים אותו. קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully