וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירובניק: "טעויות ברישום הן חלק טבעי מהמשחק"

4.12.2013 / 10:34

יו"ר איגוד השופטים ענה למנכ"ל האיגוד על הטעות במלחה: "עשרות אנשי כדורסל על הפרקט לא גילו אותה בזמן אמת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק, שלח הבוקר (רביעי) מכתב למנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן בנוגע לאירועי המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב שלשום. כזכור, במנהלת הליגה ובמכבי תל אביב העבירו אתמול ביקורת לא פשוטה על השופטים, המזכירות ואיגוד השופטים בעקבות אירועי המשחק, במהלכו פספסו במזכירות עבירה שנשרקה כנגד הפועל ירושלים, מהלך שככל הנראה השפיע על תוצאת הסיום.

"אנו מצרים כמובן על הטעות שנעשתה במהלך הרבע הרביעי במשחק, כאשר אחת מהעבירות האישיות שבוצעו על ידיד מי משחקני הפועל ירושלים ברבע זה, לא נרשמה גם כעבירה קבוצתית נוספת", פתח וירובניק במכתבו, "כל אחד מאיתנו, השופטים והשופטות המנהלים אלפי משחקי כדורסל בשנה, היה מעדיף, כי כל המשחקים, בכל הרמות, יתנהלו ללא טעויות כלל, ודאי ללא טעויות טכניות ברישום טופס המשחק. עם זאת, טעויות הן חלק בלתי נפרד מהמשחק".

גילי עובד שופט כדורסל. יוסי ציפקיס
טעות בלתי ניתנת לתיקון. גילי עובד/יוסי ציפקיס

לגבי הטעות ברישום הוסיף יו"ר איגוד השופטים: "גם טעויות ברישום הן חלק 'טבעי' ממשחק הכדורסל, עד כדי כך, שגם חוקת הכדורסל הרשמית מתייחסת בדיוק לאפשרות בה, במקום שיבוצעו זריקות עונשין בגין עבירה, מוענק הכדור לשם הכנסתו מחוץ לתחום לניהול התקפה 'רגילה'. החוקה קובעת זאת כ'טעות הניתנת לתיקון' על ידי צוות השיפוט, ובלבד שהתגלתה להם לכל המאוחר עד לעצירה הבאה של המשחק.

וירובניק מצביע על כך שבזמן אמת איש לא התלונן על הטעות, "על אף שנכחו במגרש עשרות אנשי כדורסל, ועל אף שכל אחת מהקבוצות מונה מספר עוזרי מאמן, מלווים, סקאוטרים וחברי הנהלה רבים, וכן על אף שקיים במגרש צוות סטטיסטיקה מנוסה המועסק על ידי המנהלת, לא גילו כל אלה את הטעות "בזמן אמת". יודגש, כי גם בעת החלטת השופטים להעניק בגין העבירה החמישית באותו הרבע של הפועל ירושלים, הכנסת כדור מהצד לקבוצת מכבי תל אביב, איש מאנשי הקבוצה, לא ערער על כך, ולא הביא לתשומת לב שופטי המגרש או צוות המזכירות והמשקיף, כי מדובר בטעות. כאמור, אם היה נעשה הדבר, ניתן היה לתקן הטעות מיד במקום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully