וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש דאנקן: "מכבי יכולים להגיד מה שהם רוצים"

3.12.2013 / 9:05

הפועל ירושלים לא התרגשה מטענות הצהובים על השיפוט: "הראנו אופי והיה לנו גם מזל. ידענו שנצטרך לשחק חזק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ערב שמח עבר על הפועל ירושלים לאחר ה-85:87 היוקרתי אמש (שני) מול מכבי תל אביב. לאחר שחגגו עם האוהדים, שפרצו למגרש עם סיום המשחק, שחקני הקבוצה מיהרו להתארגן ומיד נסעו לשדה התעופה, משם טסו למוסקבה, לקראת המשחק מול חימקי במסגרת היורוקאפ ביום רביעי. לטיסה הצטרף גם הבעלים אורי אלון, שנראה מרוצה מאוד.

לגבי תלונותיהם של אנשי מכבי תל אביב, בירושלים ציינו כי אם היו מודעים לכך שהייתה להם כבר עבירה רביעית בשניות הסיום, הם לא היו מבצעים את החמישית, על מנת שלא לשלוח את יוגב אוחיון לקו. "הראנו אופי והיה לנו גם מזל", אמרו בקבוצה האדומה בסיום.

הפועל ירושלים ניצחה 85:87 את מכבי תל אביב

שי האוזמן על הבעיות של הצהובים בקו האחורי

אורן יוסיפוביץ על משחק שהוכרע מאסיסט של שופט

פניני עקץ: "שהקהל שלהם יחגוג, אין להם הרבה הזדמנויות"

שחקן הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי חוגג עם חבריו. יוסי ציפקיס
חגיגה אדומה/יוסי ציפקיס

דרווין קיצ'ן, שהיה זה שביצע את העבירה האחרונה על אוחיון, אמר לוואלה! ספורט: "האם אני מופתע מהניצחון? למה שאהיה מופתע? זה משחק וניצחנו בו. מכבי קבוצה טובה, אבל זה רק עוד ניצחון בשבילנו. הצהרת כוונות? אנחנו בשלב מוקדם של העונה, לא זכינו באליפות ונצטרך להיות מוכנים למשחקים הבאים. כולם רוצים להתקדם".

על תרומתו לקבוצה העונה אמר השחקן: "אני מעביר את הכדור בהתקפת המעבר, לוקח ריבאונדים וקולע. אני מנסה לעשות מה שהקבוצה צריכה, לא חשוב לי רק לקלוע, אלא לעזור. כשחתמתי בירושלים, ידעתי שנעשה עבודה טובה ואני מקווה שנמשיך לגדול כקבוצה".

ג'וש דאנקן התייחס לשלשה של הלפרין בסיום, כאשר הכדור הגיע לרכז לאחר שפגע בשופט גילי עובד: "מכבי יכולים להגיד מה שהם רוצים, אני שמח שהשגנו את הניצחון. יותם קלע שלשה יפה. מכבי קלעה באחוזים טובים ואני לא חושב שהחיסרון של ג'יימס וסופו עשה את הדברים קלים יותר עבורנו. שיחקנו בצורה שונה מול שחקנים מסוימים, אבל שיחקנו כמו ירושלים. האם היה צריך לשחק יותר על הצבע? ניצחנו ואני חושב שעשינו עבודה טובה. ידענו שכדי לנצח את מכבי נצטרך לשחק חזק וזה לא קל, אני שמח שעשינו את מה שצריך". לגבי ליאור אליהו הוסיף דאנקן: "לא ראיתי שהוא נרגש מדי. הוא בחור טוב, מתחבר לקבוצה ולתפקיד שלו".

אדם אריאל הצעיר, ששיחק תשע דקות וממשיך לזכות לאמון מצד בראד גרינברג, אמר: "כולם שואלים אותי אם הייתי מאמין שאשחק במשחקים האלה? לא האמנתי. זו הרגשה מדהימה, הכי כיף שיש. הקהל בא ונתן אנרגיה מטורפת, הניצחון הוא בשבילם ושיהיה כל הזמן ככה. היה פשוט מדהים, מלא לחץ ותחושת שיחרור בסוף. ניצחנו בזכות הלב, הרבה לב. זה מה שחשוב". על המשחק אמר אריאל: "זו קבוצה מאוד טובה, שנבנית לאט. אנחנו נהיה טובים יותר ויותר ועם סבלנות נהיה ברמה מאוד גבוהה, אם זה באירופה או בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully