וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:1 דרמטי לליל על טולוז, הרצף של אניימה נמשך

בן בסט שיחק 11 דקות כמחליף, קבוצתו נכשלה מול השוער שרשם משחק תשיעי רצוף ללא ספיגה. 0:1 למונאקו על נאנט

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם השיא הבלתי נתפס של וינסנט אניימה, ששמר על שער נקי בפעם התשיעית ברציפות וה-12 בסך הכול העונה, ב-0:1 הביתי של ליל השנייה על טולוז, בשורותיה נכנס עדן בן בסט בדקה ה-79. מונאקו נמצאת במקום השלישי ורחוקה חמש נקודות מהפסגה, אחרי 0:1 חשוב במגרשה של נאנט. ניצחון חוץ גם לסנט אטיין, שגברה 0:1 על ניס.

וינסנט אניימה שוער ליל עם דויד רוזנהאל. GettyImages
ספג רק בשני משחקים העונה. וינסנט אניימה/GettyImages

ליל - טולוז 0:1

אחרי שנבחר לשחקן חודש אוקטובר בליגה הצרפתית, וינסנט אניימה המשיך ברצף הבלתי ייאמן שלו ושמר על רשת נקייה משחק תשיעי ברציפות (855 דקות) כדי להיכנס לחמשת שיאני הליגה. הוא עקף את מחליפו סטיב אלאנה, שרשם הישג דומה (834 דקות) במדי ברסט ורחוק 321 דקות משיא הליגה של גאטן הואר, ששמר על שער נקי במשך 1,176 דקות במדי בורדו ב-1992.

עדן בן בסט ישב על הספסל ונכנס רק בדקה ה-79. קבוצתו עוד הגיעה לשני מצבים במחצית הראשונה ונעצרה אצל אניימה, אך נאלצה להתעסק במגננה בלבד החל מהדקה ה-56, אז הורחק אוסקר טרחו בצהוב שני. ריו מאבובה וסלומון קאלו החמיצו, עד שבא המגן פאפ סוארה ונגח פנימה אחרי הגבהה של פלורן בלמון בדקה ה-84. ליל שנייה, רק ארבע נקודות מהפסגה.

עמנואל ריבייר שחקן מונאקו מעל רמי ריו שוער נאנט. AP
מונאקו דילגה מעל נאנט. עמנואל ריבייר מעל השוער רמי ריו/AP

נאנט - מונאקו 1:0

בעונה שעברה לא הצליחה מונאקו לנצח את נאנט בשני המפגשים בין הקבוצות בליגה השנייה (הפסד ביתי 2:0 ו-1:1 בחוץ). בליגה הבכירה הסיפור היה שונה ומונאקו חזרה לנצח אחרי שני משחקים שלא עשתה זאת. רדאמל פלקאו פתח בהתקפה יחד עם עמנואל ריבייר, אך שניהם התקשו מול ההגנה הקשוחה של נאנט. המחצית הראשונה החלשה הבליטה רק את ז'רמי טולאלן, שהיה נרגש לחזור למגרש בו החל את הקריירה וספג צהוב בגלל תיקול גרוע מול קבוצת נעוריו.

המחצית השנייה הייתה יותר טובה, כשחאמס רודריגס בעט כדור מספר 24 העונה למסגרת ולא הצליח להבקיע שער ראשון, וגם פלקאו רשם החמצה גדולה לפני שהוחלף על ידי אנתוני מרסיאל הצעיר ולא הסתיר את הפתעתו מהמהלך של קלאודיו ראניירי. נאנט בעיקר התגוננה, ובדקה ה-70 שילמה על כך ביוקר. עבודה נהדרת של המחליף מרסיאל הסתיימה עם החטאה של חאמס באחד על אחד, אך הכדור נהדף לעבר מוניר עובאדי שבעט מ-20 מטרים פנימה. ניצחון חשוב למונאקו השלישית, שמרוחקת חמש נקודות מהפסגה.

ניס - סנט אטיין 1:0

ללא שישה שחקני הרכב, ביניהם השוער הפצוע דויד אוספינה והחלוץ המורחק דריו סביטאניץ', ניס נחלה הפסד רביעי רצוף בליגה ושני באליאנץ ריביירה החדיש. מבלוט ארדינג תפס את מקומו של ברנדאו המורחק בחוד של סנט אטיין, ובדקה ה-23 חגג את שערו הראשון במדים הירוקים, אחרי 431 דקות ללא הבקעה מאז המעבר בספטמבר מראן. זה הספיק כדי להכריע את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully