וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:3 את ריימס

אלירן עטר (61 דקות) היה שותף לתבוסה של קבוצתו, שער מוזר לזלאטן. 27 דקות למליקסון ב-1:1 של ולנסיין מול ליון

אחרי ניצחונה של מארסיי 1:3 על אז'קסיו, נמשך הערב (שבת) המחזור ה-14 בצרפת עם האלופה הבלתי מנוצחת פריס סן ז'רמן, שהגדילה את יתרונה בפסגה לשבע נקודות בזכות ניצחון 0:3 בריימס (61 דקות לאלירן עטר). מאור מליקסון נכנס כמחליף ל-27 דקות במדי ולנסיין, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול ליון. שלושה משחקים נוספים הסתיימו באותה תוצאה, לוריין חגגה עם 0:4 במגרשה של אוויאן.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ' מול ריימס. רויטרס
בקלות. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

ריימס - פריס סן ז'רמן 3:0

המארחת הייתה האחרונה שניצחה את פריס סן ז'רמן בליגה, וזה קרה בעונה שעברה, עם 0:1 במרץ 2013. מאז, האלופה בלתי מנוצחת והרצף הנהדר שלה נמשך גם הערב. אדינסון קבאני התשוש ממסעות נבחרת אורוגוואי המתין על הספסל, אבל גם בלעדיו פ.ס.ז' לא הסתבכה יותר מדי. אלירן עטר פתח בהרכב של ריימס והיה מעורב בהתחלה בהתקפות מצד שמאל, כשריימס החזיקה יותר בכדור. ברגע שפ.ס.ז' השתלטה על המשחק, גם התוצאה השתנתה.

בדקה ה-25 השאיר זלאטן איברהימוביץ' כדור גדול ללוקאס מורה, שבעט מצוין פנימה והעלה את האורחים ליתרון. סלבטורה סיריגו מנע מריימס להשוות, ובדקה ה-60 ז'רמי מנז הכפיל את התוצאה אחרי מהלך יפה של כריסטוף ז'אלה ומרקו וראטי. עטר פינה את מקומו בדקה ה-61 וקבוצתו נחלה הפסד ביתי שני העונה, כשאיברהימוביץ' סגר עניין בדקת הסיום אחרי טעות של השוער קוסי אגאסה, שהוציא כדור על גופו של אחד משחקני ההגנה ואפשר לשבדי לבעוט לשער החשוף. ניצחון ראשון לפריס סן ז'רמן בריימס מאז 1977.

צפו בשער המוזר של זלאטן איברהימוביץ'

ליון - ולנסיין 1:1

מאור מליקסון אמנם עלה רק כמחליף בדקה ה-63, אך קבוצתו השלימה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד תחת הדרכתו של המאמן החדש אריאל יאקובס. בפטימבי גומיס העלה את ליון ליתרון עם נגיחה בדקה ה-17 אחרי הגבהה של המגן השמאלי הנרי בדימו, אבל טעות של סטיד מלבראנק הוותיק אפשרה למחליף ז'אן כריסטוף באהבק להשוות בדקה ה-66 עבור ולנסיין, שנותרה עם 10 נקודות מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים:

אוויאן - לוריין 4:0
ללוריין: ונסן אבובקאר (6 ו-13), סאדיו דיאלו (82), יאן ז'ופר (90)

ראן - בורדו 1:1
לראן: ז'אן ארמל קאנה-ביאיק (63). לבורדו: שייק דיאבטה (64)

סושו - באסטיה 1:1
לסושו: עמנואל מאיוקה (74). לבאסטיה: ריאד בודבוז (31)

מונפלייה - גנגאן 1:1
למונפלייה: רמי קאבלה (69). לגנגאן: טיבו ז'ירס (77 בפנדל)

מאור מליקסון שחקן ולנסיין הצרפתית. GettyImages
נקודה חשוב להמשך מאבקי התחתית. מאור מליקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully