וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אני לא יודע מה לא עובד כרגע"

חלוץ טולוז מתוסכל מהבצורת ומתכונן למפגש מול ליל ואניימה: "כשאני שמח או עצוב, כולם רואים. אני לא יכול לשקר"

העונה שעברה הייתה מצוינת עבור עדן בן בסט. החלוץ הישראלי היה אחד השחקנים הטובים ביותר במדי הנבחרת במוקדמות המונדיאל ובעיקר, פרע שטרות בליגה הצרפתית. הוא כבש תשעה שערים בחצי העונה הראשונה במדי ברסט ולאחר שעבר לטולוז, הוסיף שלושה שערים בשמונה ההופעות הראשונות שלו בקבוצה.

העונה הנוכחית לעומת זאת, כבר יותר קשה. בן בסט עבר פציעה שהשביתה אותו ליותר מחודש בתחילת העונה ובטולוז הוא לא מצא את הרשת מאז אוגוסט, כאשר במשחקים האחרונים הוא משולב כמחליף לא פעם, בעוד הקבוצה שלו נאבקת בתחתית.

שחקן טולוז, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
משווע לשער. בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

ביום ראשון תשחק טולוז בחוץ מול ליל החזקה ובן בסט ינסה להכניע את השוער הטוב ביותר בליג 1 העונה, וינסנט אניימה. לקראת המשחק, החלוץ לתקשורת המקומית בצרפת: "אני מודע ליכולת שלי ולמה שאני מסוגל לתת על המגרש. כולם כאן מאמינים בי ואני לא יודע מה בדיוק לא עובד כרגע. משהו קורה ואנחנו צריכים להבין מה זה. המועדון מספק לי את כל מה שאני צריך וכולם עוזרים לי. המאמן באמת נהדר איתי ועם כל השחקנים. כשאני שמח, כולם רואים וכשאני עצוב, גם כולם רואים. זה מי שאני, אני לא יכול לשקר ולהיות מישהו אחר".

על הפציעות שעבר: "עכשיו אני מרגיש טוב, באמת. התחלתי להתאמן היטב ואני מקווה לחזור לשחק, ולכבוש. אני משוכנע שסוף כל סוף אוכל להראות מה אני שווה. אין מה לעשות, אימונים הם אף פעם לא כמו משחקים. חלוץ צריך חמישה או שישה משחקים כדי לחוש ביטחון ולהיות עצמו וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully