וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס הציעו את שומפרט תמורת רונדו או אשיק

המשבר בגארדן מקרב את הטרייד הצפוי על הגארד. ג'ורדן היל פורח בלייקרס: "אני מקבל יותר ביטחון ככל שאני על הפרקט"

חמשת ההפסדים הביתיים הרצופים של הניקס עשו את שלהם, ובתפוח הגדול כבר עומלים על שורה של שינויים אפשריים בסגל. אחרי שבימים האחרונים פורסמו שמועות על עזיבתו הקרובה של אימן שומפרט, דיווח טרי במספר כלי תקשורת בארצות הברית טוען שהניקס כבר הציעו את הסווינגמן הצעיר לבוסטון וליוסטון.

שומפרט, שעל פי הדיווח עבר ביולי האחרון ניתוח נוסף בברכו השמאלית עליו לא פורסם עד כה, הוצע יחד עם אמארה סטודמאייר הדועך לסלטיקס תמורת רייג'ון רונדו, ולרוקטס תמורת עומר אשיק המתוסכל. בינתיים בבוסטון לא מתרשמים מההצעה, ויוסטון עדיין מחפשת טריידים אפשריים נוספים עבור הסנטר הטורקי שלהם.

בניו יורק קוטלים את הניקס, כרמלו: "נראים חרא"

ניצחון שישי ברציפות לבלייזרס, ממפיס מתאוששת

אימן שומפרט שחקן ניו יורק ניקס עם מאמנו מייק וודסון. AP
הפיתיון של הניקס? אימן שומפרט/AP

ובינתיים בצד השני של ארצות הברית, הלייקרס התאוששו משבוע קשה של ארבעה הפסדים בחמישה משחקים עם ניצחון נאה על דטרויט, 99:114. יממה אחרי חזרתו המעודדת של קובי בריאנט לאימונים, עלו הצהובים-סגולים למאזן 7:5, ופאו גאסול, שרשם 12 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים אמר בסיום: "כדי שננצח משחקים נצטרך לקבל מאמץ מהסוג הזה, שכולם יתרמו וישחקו היטב".

הכוכב התורן של הלייקרס היה ג'ורדן היל, שרשם שיאי קריירה של 24 נקודות ו-17 ריבאונדים ואמר: "אני מקבל יותר ויותר ביטחון ככל שאני נמצא על הפרקט. אין לנו את סטיב נאש, אין לנו את קובי, ויש לנו בחורים שאנחנו יודעים שצריכים להתעלות, אז אנחנו מתאספים ביחד כקבוצה". מייק ד'אנטוני, שאימן את היל בניקס לפני ארבע שנים ובקושי מצא עבורו מקום בשולי הרוטציה, החמיא להיל ואמר: "הוא משחק הכי חזק שהוא יכול. יש לו כישרון, והוא משתפר. אני חושב שכרגע יש לו יותר ביטחון, יותר דקות, ויותר מהכל".

ג'ורדן היל שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הפתרון של הלייקרס? ג'ורדן היל/AP

למאר אודום, שהיה מבוקש על ידי שתי הקבוצות של לוס אנג'לס, נפגש עם דוק ריברס והצהיר שהקליפרס הם האופציה היחידה מבחינתו לחזרה ל-NBA. ריברס אמר לאחר הפגישה: "תמיד התעניינתי בו, כי המאמנים שאימנו אותו תמיד אהבו אותו. רציתי רק לראות מה שלומו מבחינה פיזית, והוא נראה מצוין, אבל זה לא אומר הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully