וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזר מגן על רוז: "די לכתוב שטויות, הבחור סופרסטאר"

דרק רוז הוליך את הבולס לניצחון על אינדיאנה, בוזר משבח: "אני מעריץ אותו". בניו יורק קוטלים את הניקס, כרמלו: "נראים חרא"

אינדיאנה הייתה הקבוצה הראשונה שפותחת עם 0:9 מאז 2002/03, אבל הלילה (בין שבת לראשון) הפתיחה הטובה בהיסטוריה של הפייסרס הסתיימה, עם הפסד 110:94 לשיקגו. אחרי תשעה משחקים שבהם הפייסרס ספגו בממוצע פחות מ-84 נקודות, הפעם הבולס סיפקו משחק התקפי מרשים שבו קלעו 57.9 אחוז מהשלוש.

דרק רוז שחקן שיקגו בולס מול ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
"תנו לו קרדיט". רוז/AP

מי שבלט היה דרק רוז, עם 6 מ-11 מעבר לקשת, שהוליכו את שיקגו ליתרון 25 לפני ההפסקה. "הם אפשרו לי לזרוק, והייתי חייב לקחת את הזריקות האלה", אמר רוז, "ראיתי שחלק מהן נכנסו, אז המשכתי לזרוק". מאמן הפייסרס פרנק ווגל יודע ש"רוב הזריקות שלו היו עם שמירה די צמודה, בהתחשב בזריזות שלו. אי אפשר פשוט להיצמד אליו, צריך לוותר על משהו. הפעם צריך לתת לו קרדיט".

קרלוס בוזר, שהורחק לפני הסיום בעקבות דחיפות הדדיות עם כריס קופנד, הגן בסיום על רוז בנאום אמציונלי: "זה כל כך מצחיק, לאנשים יש כל כך הרבה ביקורת על הילד. הוא קורע את התחת בכל יום. הוא בא מוקדם, הולך מאוחר, חוזר אחרי עונה מהגיהינום עם הפציעה שסבל ממנה. אבל כל מה שהוא עושה, טוב או רע, אנשים מבקרים.

"הוא היה צריך לקבל היום עוד לפחות עשר עבירות, אבל השופטים כבר לא רגילים למהירות שלו. בקרוב מאוד גם הם יתרגלו. הוא ללא ספק בין ה-5 ל-10 השחקנים הכי טובים בליגה, ובסוף העונה הוא ישוב לקבל שבחים מכולם. אני כל כך גאה בו.

"הוא השחקן שלנו, יש עליו הרבה לחץ, הוא צריך לקחת את הקבוצה על הכתפיים בכל לילה. הוא רק חזר מפציעה של שנה וחצי או משהו. אז בחייכם, תניחו לבחור. הוא קשוח, הוא סופרסטאר. אנחנו מאחוריו, תומכים בו כמו משוגעים. בסוף היום אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים, כמה שאתם רוצים, את כל השטויות שלכם, והוא לא יקשיב. פשוט יתאמן, יעלה על המגרש, וייתן עבודה. אני מעריץ אותו על זה".

קרלוס בוזר שחקן שיקאגו בולס. AP
"בחייכם, תניחו לבחור". בוזר/AP

מנגד, פול ג'ורג' אכזב עם 12 נקודות באחוזים חלשים. "אני יודע שיהיו לי לילות כאלה, כשהזריקות לא נכנסות", אמר ג'ורג', שעד למשחק העמיד ממוצע של 24.7 נקודות למשחק (השביעי בליגה), "אני פשוט מקווה שזה לא יקרה יותר מדי פעמים".

הניקס ממשיכים לשקוע

הניקס (6:3) ספגו הלילה הפסד ביתי חמישי ברציפות, 110:90 לאטלנטה הבינונית, ושוב שריקות בוז במדיסון סקוור גארדן, שוב דרישה לפטר את מייק וודסון, שוב אכזבה מהכוכבים. "איך שאנחנו משחקים לא שווה לחרא", אמר כרמלו אנתוני בסיום, "אני מאוכזב מאוד מההשקעה שלנו, אנחנו פשוט לא עושים את העבודה. זה לא קשור למה שהמאמן עושה או לא עושה. זה לא קשור להוראות על הפרקט. אנחנו לא עושים את העבודה מבחינת השקעה על המגרש. התחושה היא שאנחנו אפילו לא מנסים".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
על הפנים. כרמלו/AP

לאוהדים כבר נמאס. הם ראו בבית את הקבוצה סופגת 40 נקודות ברבע הראשון מול מינסוטה, מול סן אנטוניו הם פתחו עם פיגור 21:4 וכבר פיגרו ב-37 הפרש, והפעם הפסידו ב-20 הפרש לאטלנטה. ברבע השלישי האוהדים סיימו עם שריקות הבוז, והחלו בקריאות "פטרו את וודסון".

"אי אפשר לנצח שום קבוצה עם נשחק בכזו רכות", אמר וודסון בסוף, "הם שיחקו חזק מאוד, ולנו לא הייתה אנרגיה להתמודד איתם". ההוקס קלעו ב-56.4 אחוז מהשדה, בעוד ג'יי-אר סמית סבל מערב קשה של 3 מ-18 מהשדה ו-1 מ-9 מהשלוש. "סלחו לי על השפה, אבל שיחקתי כמו חרא, זה היה נרא, ואני ממש לא שמח מזה".

ג'ייסון קיד, מאמן ברוקלין נטס. AP
צריך עזרה. קיד/AP

מה קורה בברוקלין?

גם הנטס (6:3) ממשיכים בפתיחת העונה המאכזבת, ועל אף שברוקלין שיחקה הלילה בלי ארבעת הכוכבים שלה (לופז, וויליאמס, פירס, גארנט), בקבוצה ראו עוד הפסד ויכולת מקרטעת. "הכוכבים" בינתיים לא פוגעים: גארנט עומד על ממוצע של 6 נקודות ב-30 אחוז, פירס עם 13.5 נקודות למשחק עד עתה, ופרשני ה-NBA יודעים שג'ייסון קיד זקוק לעזרה.

"במחנה האימונים לא הייתה לנו הזדמנות לעבוד ביחד, ואנחנו מנסים לעשות את זה במשחקים ולנצח", אומר המאמן של ברוקלין, "חשוב לנו להשיג ניצחונות, אבל השחקנים חייבים שיהיו להם יותר דקות ביחד עד שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully