וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט חזר להתאמן עם הלייקרס

הכוכב שלא שיחק בשבעת החודשים האחרונים ערך אימון עם חבריו. גאסול: "הוא נראה טוב ועשה מהלכים שלא ציפיתי ממנו"

שבעה חודשים לאחר הפציעה הנוראית שלו שאיימה להשבית אותו למשך העונה הקרובה, חזר היום (שבת) קובי בריאנט להתאמן עם הלייקרס. כזכור, בריאנט קרע את גיד אכילס ב-13 באפריל מוקדם יותר השנה מול גולדן סטייט, פציעה שרבים האמינו שלא תאפשר לו לשחק כדורסל במהלך עונת 2013/14, אך ה"ממבה השחורה" התעקש לכל אורך הזמן כי הוא מתכוון לשוב מוקדם מהצפוי, ועתה נראה שהוא עומד במילתו.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. AP
אתם מוכנים לקראתו? בריאנט/AP

חברו הטוב של בריאנט, פאו גאסול התייחס לצעדים הראשונים של הכוכב ואמר: "הוא נראה טוב, ועשה כמה מהלכים שלא ציפיתי לראות מיד. אני מאוד שמח בשבילו ובשבילנו".

ג'ודי מיקס סיפר כי חזרתו של בריאנט לפרקט סיפקה זריקת מוראל אדירה לחבורה של הלייקרס, והוסיף כי הכוכב ערך אימון שכלל בעיקר תרגילים. עם זאת, הוסיף מיקס: "הוא נראה מצויין".

רק אתמול סיפר מאמנו, מייק דאנטוני שבריאנט ערך מספר אימוני קליעות במהלך השבוע האחרון, והוסיף: "הוא קצת עובד על קצות האצבעות. אני צופה בו מתאמן בחדר כושר מדי פעם, אבל לא שמעתי שהוא חוזר להתאמן. הוא מתקדם. היום יותר טוב מאתמול, אבל אני עדיין לא יודע מתי הוא אמור לחזור לאימונים".

בריאנט עצמו סיפר אמש בראיון בטלוויזיה כי הוא לא מתכוון לוותר בקלות: "זה קשה, כי ברגע שהחלטתי על המטרה הזו, אני הולך להשיג אותה ויהי מה, גם אם זה יחסל לי את האכילס מהחורבנים. אני מנסה כרגע להקשיב לגוף שלי, והדבר הכי חשוב הוא שלא עשיתי שם דבר אתלטי בשישה-שבעה חודשים האחרונים. עכשיו צריך להחזיר את הגוף לכושר".

אתמול, מיד לאחר ההפסד לממפיס, יצא בריאנט מחדר ההלבשה וזרק לעיתונאים: "אני משחק מחר", אך מיד הוסיף: "אני סתם צוחק". אלא שעתה נראה שהחזרה שלו אכן קרובה מתמיד, ואין כל ספק שהלייקרס, שפתחו את העונה עם מאזן 7:4, ישמחו מאוד לקבלו בחזרה.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הרגע ששינה הכל. הפציעה של בריאנט, לפני שבעה חודשים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully