וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "לא מודאג מהאוהדים של הפועל תל אביב"

17.11.2013 / 9:48

מכבי ת"א מתכוננת לדרבי אחרי היצחון על אשדוד, המתאזרח: "שמעתי הרבה על היריבות". שמעון מזרחי כעס על גיא פניני

מכבי תל אביב טיילה אמש (שבת) במשחקה השני מתוך רצף של חמישה משחקים בעשרה ימים עם ניצחון 66:93 על מכבי אשדוד, והיום הצהובים כבר יערכו שני אימונים לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב מחר. אוהדי הקבוצה קיבלו במחיאות כפיים רמות את יובל נעימי, שערך בכורה בצהוב, ואת ארד הררי ובן אלטיט הצעירים, בעוד שישראלי שזכה ליחס קריר יותר היה גיא פניני, שלאחר שהחטיא ברבע השלישי שמע את היו"ר שמעון מזרחי צועק לעברו של גיא גודס – "מה זה?!?". אגב, ברבע האחרון הציג פניני יכולת לא רעה בכלל.

מכבי תל אביב הביסה 66:93 את אשדוד בסגל חסר

גם במכבי ת"א וגם באשדוד מחו על קיום המשחק

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה משחק עם הרבה היסטוריה ". אלכס טיוס/ברני ארדוב

אלכס טיוס אמר אחרי המשחק: "כולם תרמו לניצחון ושיחקו טוב. אנחנו מנסים להתכונן לכל משחק". על ההתאקלמות שלו בקבוצה אמר: "ברור שאתה תמיד רוצה לשחק כשחקן, לא הייתי מגדיר את זה שאני נאבק, אבל צריך להתרגל למערכת, למאמן. אבל אתה צריך להישאר מוכן כל הזמן".

על הלו"ז הצפוף של הקבוצה אמר טיוס: "יש לנו קבוצה עמוקה עם הרבה כישרון, אתה משחק בכל פעם שיש לך הזדמנות לשחק". על הדרבי מחר בהדר יוסף אמר טיוס: "שמעתי על כך הרבה. זה משחק עם הרבה היסטוריה ויש יריבות בין הצדדים, צריך להגיע נחושים. האווירה והאוהדים שלהם? גם כששיחקתי באיטליה בשנה שעברה האוהדים היו חמים, אבל אני לא מודאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully