וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי אשדוד 66:93

יומיים אחרי פנאתינייקוס ויומיים לפני הדרבי, דיוויד בלאט נתן לכוכבים של מכבי תל אביב לנוח. זה לא הפריע לשחקני הספסל, כולל יובל נעימי, בן אלטיט וארד הררי, לדרוס את מכבי אשדוד החלשה 66:93

בסך הכל יומיים אחרי שגברה על פנאתינייקוס ביורוליג, ויומיים לפני שהיא מתארחת בדרבי התל אביב אצל הפועל תל אביב, הביסה הערב (שבת) מכבי תל אביב את מכבי אשדוד האומללה 66:93. דיוויד בלאט החליט ללא מעט שחקנים מנוחה לקראת האדומים, ושלח את סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית' וג'ו אינגלס לשבת ביציע, אבל גם זה לא הפריע לצהובים לפרק ללא קושי את הקבוצה מתחתית טבלת ליגת העל.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב מול משה מזרחי שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
לקח בשתי ידיים את ההזדמנות. לנדסברג לוהט/ברני ארדוב

ללא שלושת הכוכבים בצהוב, קיבלו לא מעט שחקנים את ההזדמנות שלהם לזכות בדקות פרקט יקרות, ואחד מהם - יובל נעימי - אף רשם הופעת בכורה במדים הצהובים. נעימי סיים משחק לא רע עם 5 אסיסטים (ו-2 נקודות), אבל את עיקר התרומה קיבל בלאט דווקא מסילבן לנדסברג, שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים והחזיר עם 19 נקודות. עתה יכולים הצהובים להתחיל ולחשוב על הדרבי התל אביבי שמצפה להם ביום שני הקרוב, אליו הם יגיעו רגועים ורעננים.

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נהנה בבכורה שלו בצהוב. נעימי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הצהובים עלו מאוד מהוססים, ואיפשרו לאלעד הופמן וקני הייז לעלות ליתרון 2:6. לנדסברג לא נבהל ועם 9 נקודות רצופות העניק את היתרון למארחים. שלוש וחצי דקות לסיום הרבע הכניס בלאט לראשונה העונה את יובל נעימי שלא ראה פרקט עד כה. אשדוד נראתה בהלם מהלחץ בצהוב, הרבתה לאבד וראתה את אוחיון וטיוס מעלים את מכבי ליתרון 9, לפני שאשדוד הורידה ל-21:16 בסיום הרבע. הצהובים ביצעו את הבריחה שלהם ברבע השני, כשבלו, רייס ולנדסברג הפגיזו מבחוץ והטיסו את קבוצתם ל-2:17 ויתרון 18. המארחים המשיכו להשתעשע כשאפילו בן אלטיט קיבל דקות, כהן החטיא דאנק אך תיקן ומכבי הוליכה 32:46 במחצית.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק ראווה. טיוס/ברני ארדוב

יובל נעימי פתח את הרבע השלישי עם נקודות ראשונות במדים הצהובים, פרימן והייז עוד ניסו להשאיר את האורחים קרוב וצימקו ל-14, אבל לנדסברג הפציץ עוד שלשה והצהובים ירדו ביתרון 49:67 בסיום הרבע השלישי. ג'ייק כהן פתח את הרבע האחרון עם שלשה, בן אלטיט הוסיף עוד אחת לתשואות הקהל ומכבי עלתה ל-21 הפרש. ארד הררי נכנס גם הוא, ורשם את המהלך היפה במשחק כשהעביר מאחורי הגב וסיים בלייאפ נהדר, שגרם לכל הספסל הצהוב לקפוץ על רגליו, ואפילו לבלאט לברך את הילד, ובסיום זה 66:93 קליל למכבי תל אביב.

דווין סמית' עם ג'ו אינגלס שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נחים לקראת הדרבי. אינגלס וסמית'/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 19 (5 מ-7 ל-2, 3 מ-6 ל-3), גיא פניני 14 (4 מ-5 ל-2, 2 מ-5 ל-3), ג'ייק כהן 13, טייריס רייס 9, ריקי היקמן 8 (5 אסיסטים), שון ג'יימס 7 (11 ריבאונדים, 2 חסימות, 15 דקות), אלכס טיוס 7 (7 ריבאונדים), יוגב אוחיון 5, דייויד בלו 4, בן אלטיט 3, ארד הררי 2, יובל נעימי 2 (1 מ-4 מהשדה, 5 אסיסטים, 22 דקות).

קלעו למכבי אשדוד: מרכוס דאב 16 (7 מ-11 מהשדה, 8 ריבאונדים), ריאן פירסון 16 (6 מ-12 מהשדה), קני הייז 13 (4 איבודים), אוסטין פרימן 9, אלעד הופמן 7 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 איבודים), אור קהל 3, עמית ביר כץ 2. שון דניאל, משה מזרחי (0 מ-5 מהשדה, 23 דקות) ושון לבנובסקי שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully