וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נתנו שואו לקהל במשחק שלא היה צריך להתקיים"

16.11.2013 / 21:55

במכבי ת"א ובאשדוד מחו על קיום המשחק למרות אבלו האישי של נתי כהן. נעימי: "התרגשתי מהתגובה של הקהל, לא יודע אם אשאר". ליפשיץ עלול להיעדר חצי שנה

דיוויד בלאט בחר להותיר מחוץ לסגל שלו הערב (שבת) את דווין סמית', ג'ו אינגלס וסופוקליס שחורציאניטיס, ובכל זאת מכבי תל אביב ממש לא התקשתה להביס את מכבי אשדוד 66:93 במשחק השלמה של המחזור הרביעי בליגת העל. בהיעדרם של מספר משחקני המפתח ובשל העומס הגדול (לפני 48 שעות הצהובים שיחקו מול פנאתינייקוס, בעוד 48 שעות יעלו לדרבי התל אביבי), העניק בלאט דקות בכורה העונה ליובל נעימי, ואפשר גם לסילבן לנדסברג, גיא פניני, אלכס טיוס ואפילו בן אלטיט וארד הררי דקות משחק גבוהות מהרגיל.

באשדוד וגם במכבי באו בטענות קשות בסיום המשחק כלפי המנהלת על ההחלטה לקיים את ההתמודדות למרות העובדה שמאמן מכבי אשדוד נתי כהן היה באבל אישי על מות אחותו. מכה נוספת שנחתה על הקבוצה מהדרום הייתה פציעתו של הרכז המוביל ליאור ליפשיץ שצפוי להיעדר כשלושה חודשים עד חצי שנה.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קלי קלות. בלאט/ברני ארדוב

דייויד בלאט תקף את ההחלטה לקיים את המשחק, למרות העובדה שמאמן אשדוד היה באבל: "המשחק היום לא היה צריך להיות משוחק. באנו בגלל שהיינו חייבים, היינו מעדיפים שלא".

"זה לא קל כשאתה משחק בשתי ליגות. קשה לשמור על החדות ולפעמים כל מיני דברים נכנסים לך לראש שלא מאפשרים לך להתרכז במגרש. ראינו את זה בעבר אבל לא ראינו את זה היום", הוסיף בלאט והתייחס גם לרוטציה שערך: "אתמול התאמנו עם שישה שחקנים שעשו אימון יוצא מהכלל. היום עבדנו עם כולם ואני העדפתי לתת לשלושה זרים לנוח, כי הרגשתי שאחרים מוכנים והם היו צריכים את המנוחה. היה שואו לקהל במשחק שלא היה צריך להיות בכלל".

על היכולת של מכבי, אמר: "אנחנו סך הכל בכושר טוב. כמובן שהדרבי יהיה משחק שונה ומיוחד, אין לנו הרבה זמן להתכונן אליו אבל נעשה את המקסימום".

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר במכבי עד סוף העונה? יובל נעימי/ברני ארדוב

המאמן התייחס גם להופעת הבכורה של יובל נעימי, שהתלבש לראשונה ותרם 2 נקודות ו-5 אסיסטים: "נעימי עלה לפרקט בצורה מצוינת ושיחק מצוין הוא היה מוכן לשחק, לא ידענו בדיוק לאן העסק הולך, אבל ברגע שהכנו לו גופיה הוא כמובן בפנים עד הודעה חדשה. אנחנו שמחים כי הוא בחור מצוין ושחקן טוב"

יובל נעימי דיבר על עתידו והתקשה לפזר את הערפל: "אלו ימים מבלבלים, אני לא יודע איפה אני אהיה עד סוף העונה. אני מקווה שבשבוע הקרוב נקבל החלטות לכאן או לכאן. הופתעתי לטובה איך שהקהל קיבל אותי למרות שאני 12 שנה בליגה, התרגשתי מכך. אני יודע שהמערכת רוצה אותי לשנים הבאות. אני יודע שאוהבים אותי פה ורוצים אותי. הקהל מצא לישראלים ואני אקבל החלטה בהמשך. אני רוצה לתת קרדיט לאבי קובלסקי ולרגב פנאן, שבחודשיים האחרונים נשארו איתי והתאמנו איתי יום יום בכדי שאשאר בכושר".

בלאט התייחס לדרבי שמצפה לצהובים ביום שני: "הדרבי הוא בזמן רצף של משחקים יכול להיות לטובתנו אך גם לרעתנו, היום עשינו חלוקת דקות טובה ושחקנים עם בעיות פיזיות נחו, אבל אפשר להגיע אליו פיזית מוכנים".

בלאט פרגן לשחקנים הצעירים ששיחקו: "אלטיט והררי עשו עבודה מצוינת. הם מתאמנים בצורה טובה גם ברמלה וגם אצלנו, ושניהם מצטיינים ומגיעים מוכנים למשחקים. חשוב שהם יקבלו כמה שיותר דקות ואנחנו רואים את התוצאות".

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
תלונות קשות. נתי כהן/ברני ארדוב

נתי כהן, מאמן האשדודים, התייחס לעובדה שהגיע למשחק למרות האבל האישי שלו: "צריך להפנות את זה למנהלת. בנאדם לא צריך לקום מהקבר של אחותו ולבוא למשחק. אפשר להזיז את המשחק. יש לנו משחק ביום שלישי וגם את זה הם לא מתכוונים להזיז". אגב, המשחק מול ראשון לציון בהמשך השבוע עשוי להידחות.

על היכולת החלשה מאוד של קבוצתו, אמר: "ליאור ליפשיץ נפצע וזה לא היה מתוכנן. אנחנו נעשה התאמות, זה לא קל. צריך גם לזכור ששיחקנו עד עכשיו מול חמש הקבוצות הכי טובות בליגה. פספסנו את נתניה בבית אחרי שניצחנו את ירושלים ונכנסנו לסחרור של הפסדים. אנחנו היום מבינים שאנחנו צריכים לעשות שינויים וכמובן שחייבים להביא רכזים כי אי אפשר לשחק מול מכבי ובכלל בלי מוביל כדור".

משה מזרחי: "נתי אמר וצודק שאנחנו ללא רכזים. זה מצב קשה, בטח מול מכבי. אני מקווה שנמצא פיתרונות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully