וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "התבוסה מול באיירן? זה לא יוכל לקרות שוב"

דני אלבס מסביר על הדעיכה של ברצלונה אשתקד, על השינוי השנה, נזכר ב-7:0 מול באיירן מינכן, ומצהיר: "אפרוש בקבוצה אחרת"

דני אלבס מצהיר בראיון שהוא לא יפרוש במדי ברצלונה, ומבטיח לאוהדי הקבוצה שתבוסה כפי שהיא חטפה אשתקד מבאיירן מינכן - 7:0 בשני המשחקים - לא יכולה לחזור.

"התחלנו את העונה טוב, ובכל פעם שאנחנו רוצים לשפר את עצמנו, קורים דברים טובים", אומר אלבס, "עכשיו אנחנו מציגים רמה גבוהה, אבל יש עוד עונה ארוכה, ואנחנו משתפרים כקבוצה. בסופו של דבר בכדורגל זוכרים את אלה שמנצחים, לא את אלה שמשחקים יפה. אנחנו מנסים לשלב בין שניהם.

"כשהגעתי לברצלונה הבנתי שלשחק כאן זה קשה יותר מאשר בכל מקום אחר. קשה להשיג שלמות. בכל שנה אנחנו מושווים לקבוצות מהעבר, לטוב ולרע. כאילו ההווה לא חשוב".

שחקן ברצלונה דני אלבס. AP
"את מה שעשינו בחמש השנים האחרונות לא ישכחו". אלבס/AP

על הדעיכה אשתקד: "פעם היריבות לא ידעו מה הן יקבלו מאיתנו. הם ידעו שיש לנו שיטה, אבל לא ידעו מה מתכנן גווארדיולה. אבל עם הזמן זה נהיה קשה יותר, כי היריבות למדו אותנו, למדו את המשחק שלנו, הבינו איפה אנחנו פגיעים. אנשים לא טיפשים, והתאימו את עצמם אלינו, ונאלצנו להגיב כדי לא להיות פחות צפויים.

"מה שהיה מול באיירן מינכן היה מקרי, ואני בטוח שזה לא יוכל לקרות שוב. היו כל מיני נסיבות מיוחדות, חסרו לנו שחקנים שיוכלו להתמודד איתם. הקבוצה שלנו לא יכולה לקבל תבוסות כאלה, ולספוג שבעה שערים מבלי להגיב. אולי קרה מה שקרה כי לא הייתה לנו אלטרנטיבה למשחק המסירות. זה טוב להתפתח כקבוצה, ולמצוא אלטרנטיבות. מה שהספיק פעם, היום כבר לא מספיק.

"גם התקשורת משפיעה, היא מעצבת דעה. ואם היא מפקפקת בשיטה, גם אנשים יפקפקו. העניין הוא שאנשים פסימיים מאוד. הם משתנים תוך יומיים משמחה לדיכאון. בסופו של דבר, קשה מאוד לנצח כל הזמן. את מה שעשינו בחמש השנים האחרונות לא ישכחו".

אלבס נשאל על הפציעה של מסי, ועל ההשפעה של המונדיאל בסוף השנה על העונה: "אנחנו חושבים על המונדיאל, אבל בסופו של דבר, מי שלא תהיה לו עונה טובה, לא יהיה לו מונדיאל טוב. ליאו מסי? אם אתה פצצוע, אתה חייב להתאושש. אם אנחנו לא משחקים, זה לא כי אנחנו נזהרים, או לא רוצים לסכן את עצמנו. אנחנו תמיד נותנים 200 אחוז".

לסיום אמר אלבס ש"החוזה שלי מסתיים ב-2016, אבל אני לא מתכוון לפרוש בבארסה. הכוונה שלי היא לפרוש איפה שהתחלתי לשחק, בבאהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully