וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי לוחץ לצרף את סרחיו אגוארו לברצלונה"

דיווחים בספרד טוענים כי כוכב ברצלונה מעוניין לשתף פעולה עם חברו הקרוב. וגם: כך אח של מסי פותח בקמפיין לפיפ"א

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה, חוגג שער על ליאו מסי. רויטרס
גם בבארסה ביחד? קון וליאו/רויטרס

דיווחים בספרד טוענים כי ברצלונה מעוניינת לצרף את סרחיו אגוארו, כשמי שלוחץ על ההנהלה לצרפו הוא ליאו מסי, שמעוניין לשתף פעולה עם חברו הטוב. השניים שיחקו יחד עוד בנבחרות ארגנטינה הצעירות, ונחשבים לידידים קרובים.

על פי הדיווחים, ברצלונה כבר פנתה לאגוארו בקיץ, לפני שהבטיחה את רכישת ניימאר, ואף קיימה מספר פגישות עם נציגיו. מקורביו של השחקן מצוטטים בידיעה כטוענים ש"אגוארו משוגע על ברצלונה". אומנם בניגוד לקרלוס טבס, בן ארצו, אגוארו לא מבטא בקול את קשיי ההסתגלות שלו במנצ'סטר הקפואה, והלא תמיד אטרקטיבית, אבל מדווח כי גם הוא מרגיש רצון לשוב לספרד.

כזכור, אגוארו עבר למנצ'סטר סיטי מאתלטיקו מדריד תמורת 45 מיליון יורו. לפני המעבר שלו לסיטי, גם ריאל מדריד התעניינה בו, אך סיטי הייתה נחושה יותר. עכשיו, אחרי ה"עלבון שריאל חשה מהדחייה של אגוארו", האפשרות הריאלית שלו בספרד היא בארסה ומאמנה הארגנטינאי.

* עוד בברצלונה: אח של ליאו מסי, מתיאס, מנסה לקדם את אחיו לקראת הבחירה בשחקן השנה. ההצבעה לפרס היוקרתי של פיפ"א אמורה להסתיים היום, ומתיאס העלה לטוויטר שתי תמונות: אחת של ליאו יושב על כל הפרסים שלו, ואחת עם השוואה בין ההישגים של מסי לאלו של רונאלדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully