וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקטע הנהדר: אגוארו מפתיע ומראיין את מסי

שני הכוכבים הארגנטינאים ישבו לשיחה מצחיקה והכימיה פרחה, כמו גם העקיצות. מסי: "השער הזכור בנבחרת? ה-3:4 מול ברזיל"

הכימיה בין ליאונל מסי לסרחיו "קון" אגוארו בולטת מאוד על כר הדשא. הסופרסטארים של ברצלונה ומנצ'סטר סיטי הם חברים טובים ושיתוף הפעולה שלהם סוחף את ארגנטינה בשנים האחרונות. כעת, אפשר לראות שגם מחוץ למגרש האהבה בין השניים פורחת.

בתוכנית טלוויזיה בשם "מונדו ליאו", הגיע אגוארו במיוחד על מנת לראיין את הפרעוש והתוצאה? מאוד משעשעת. מסי לא ידע מי עומד לראיין אותו, כך שההפתעה ניכרת על פניו כאשר אגוארו, שמכונה בתוכנית "השחקן מספר 2 בעולם", צועד אל החדר.

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי עם סרחיו אגוארו. רויטרס
האהבה פורחת. מסי ואגוארו/רויטרס

השאלות לא רציניות במיוחד: "מה חשבת כשפגשת אותי בנבחרת הצעירה? זכרת אותי?", שואל אגוארו ומסי נזכר בימי הקסם של החלוץ באינדיפנדיינטה. "מי היה השותף הכי מסודר והכי מבולגן שהיה לך בחדר", שואל אגוארו ומיד עונה בעצמו "אני הכי מבולגן", דבר שמסי מאשר.

השאלה השלישית היא: "מיהו שחקן הפלייסטיישן הכי טוב שפגשת", כאשר בנקודה זו השניים עוברים לעקיצות, לאחר שמסי עונה: "לא יודע מי הכי טוב, אבל אני יודע שניצחתי אותך". בתשובה לשאלה "מה השער הכי זכור לך מהנבחרת", מסי עונה "ה-3:4 על ברזיל" ולסיום, אגוארו שואל את מסי מי מהילדים שלהם יזכה ללבוש את החולצה מספר 10 בנבחרת. מסי עונה שמבחינתו, טיאגו הצעיר לא חייב לאהוב כדורגל בכלל. לקינוח, מוצגת תמונה של מסי במדי אינדפנדיינטה, קבוצת נעוריו של אגוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully