וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש בספרד חושף: כך מסי גירש את זלאטן מברצלונה

ספר חדש שמתפרסם בספרד עוסק בצד הפחות יפה של הכדורגלן מספר 1 בעולם. מהחלק הראשון שנחשף ממנו, אפשר ללמוד לא רק כיצד הכוכב השבדי גורש, אלא גם לא מעט את ההתנהלות של מסי, לו, כך נטען, יש חבר טוב כמו הכדור: הסלולארי (וסמסים לא פשוטים)

האם השערורייה הבאה בברצלונה בדרך? ספר חדש בשם "מסי המסתורי", שכתבו העיתונאים המקומיים סבסטיאן פסט ואלכסנדר ג'וליארד וייצא לאור מחר (שלישי) בספרד, טוען כי הפרעוש הארגנטינאי היה האחראי הישיר להשלכתו של החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ' מהקבוצה אחרי עונה אחת בלבד בה שיחק בקאמפ נואו.

על פי הנטען בספר, המגולל את מערכות היחסים של מסי בברצלונה על פני 320 עמודים, הכול החל כאשר הקבוצה עלתה על אוטובוס בדרך חזרה מאחד המשחקים בסתיו 2009. המאמן דאז פפ גווארדיולה התיישב עם עוזרו מאנל אסטיירטה בספסל הקדמי, מסי התמקם כמה כיסאות מאחור. במהלך הנסיעה, גווארדיולה קיבל מהכוכב שלו הודעת סמס, בה נכתב: "טוב, אז אני רואה שאני כבר לא חשוב עבור הקבוצה הזו. אם כך...".

נשיא באיירן משיב אש: "זלאטן סתם פרימדונה מתוסכל"

התקשורת בספרד: "ברצלונה קרובה לסיכום עם 'טבס החדש'"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
ניצח במאבקי הכוח. מסי וזלאטן/רויטרס

המאמן ההמום הראה את ההודעה לאסטיירטה והשניים מיד הבינו כי מסי מתכוון לתפקיד שתפס זלאטן בברצלונה. על פי הספר: "מסי היה מאוד מוטרד והתעסק כל הזמן בקטנות. מי שסבל מכך, כמו תמיד, היה גווארדיולה. מרגע לרגע ואחרי שקיבל את ההודעה הזו ממסי, המאמן של בארסה נכנס ללחץ".

עוד נכתב בספר: "פעם נוספת, מסי התחבא מאחורי הטלפון הסלולארי שלו. קל לו יותר לשלוח הודעות מאשר להגיד את דעתו. הכדור והסלולארי, אלו הם שני החברים הכי טובים שלו בעולם. בחדר ההלבשה של ברצלונה יש משפט שמגדיר את השחקן הטוב בעולם, 'הוא לא דיקטטור, אבל ברור לכולם שהדברים נעשים בדרך שלו'. מסי יודע שאין אף אחד יותר טוב ממנו ושאין אף אחד שיותר משפיע ממנו על קבוצה כלשהי". על פי גורם המקורב למשפחה: "מסי מעדיף שאחרים ידברו בשמו או שהוא מעביר דברים בסמסים".

על פי הנכתב, מסי אהב תחילה את החתמתו של זלאטן, אך מהר מאוד נכנס לעימות עם השחקן, ממש כפי שאירע לו עם סמואל אטו, אלכסיס סאנצ'ס, דויד וייה ובויאן קרקיץ'. זלאטן אף צוטט מראיון שהעניק בעבר ל-CNN ובו אמר: "הכול היה בסדר, עד שמסי החל להתלונן".

עוד נטען בספר כי כל נושא הטיפול הרפואי של ברצלונה במסי, כאשר הוא הגיע למועדון כילד, סולף וכי למעשה השחקן השלים את הטיפולים ההורמונליים בבעיית הגדילה שלו עוד כשהיה בארגנטינה בגיל 10, בעזרת החברה בה עבד באותם ימים אביו חורחה. "מצאנו עדים בארגנטינה שטוענים שהמדינה נתנה למשפחת מסי אלף דולר בחודש בשביל הטיפולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully