וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן משיב אש: "זלאטן סתם פרימדונה מתוסכל"

אולי הנס הגיב בחריפות למתקפה של השבדי על פפ גווארדיולה: "הוא אף פעם לא הסתדר בשום קבוצה, הוא מביא רק צרות"

זלאטן איברהימוביץ' לא שוכח ולא סולח לפפ גווארדיולה את העונה בברצלונה, שהסתיימה בקול ענות חלושה עבור השבדי. גווארדיולה עוד לא הגיב על המתקפה של החלוץ עליו, במהלכה הגדיר את גווארדיולה כ"פחדן חסר ביצים", אך יש מי שנלחמם את מלחמתו. נשיאה הכל-יכול של באיירן מינכן אולי הנס יצא להגנתו של המאמן ובראיון שמתפרסם עימו היום (שני) ב"בילד" הגרמני, הוא משיב אש.

בראיון שיתפרסם במלואו בסוף השבוע, זלאטן יצא במתקפה על פפ גווארדיולה. "הוא מאמן פנטסטי, אין ספק, אבל כאדם? הוא פחדן אחד גדול. הוא לא גבר. אין לו ביצים", ירה השבדי.

זלאטן איברהימוביץ' חלוץ ברצלונה מתחבק עם מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
פפ וזלאטן בימים יפים יותר/רויטרס

איברהימוביץ' מספק בראיון הפרובוקטיבי גם כמה אמירות מעניינות גם על ליאונל מסי. "הקרבתי הרבה בשבילו, אבל לגווארדיולה אף פעם לא היה את האומץ להגיד לי את זה. מסי שחקן מבריק, אבל אני מבקיע בקצב טוב יותר ממנו. הבעיה הייתה שמסי היה הכוכב. גווארדיולה רצה שאשחק לידו ולא במקומו".

היום הגיע תורו של אולי הנס לענות. "זלאטן בסך הכל פרימדונה מרירה, זה מה שהוא", ירה הנס. "למעשה הוא מעולם לא התגבר על השנה הגרועה שלו בברצלונה. אף קבוצה אף פעם לא הייתה מרוצה ממנו, כי הוא תמיד מביא רק צרות. הדעה שלנו על פפ הפוכה ב-180 מעלות מזו של איברהימוביץ'. אנחנו מאוד מרוצים ממנו".

ומה אומר פפ? לפחות בינתיים, המאמן הקטלאני שומר על שקט ולא מגיב לאף אחת מההאשמות של זלאטן.

מאמן באיירן מינכן לצד הנשיא אולי הנס, המנכ"ל קארל היינץ רומינגה, המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר. רויטרס
יוצא להגנתו של המאמן. הנס מימין עם גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully