וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע פציעות בשבעה חודשים: השנה המקוללת של מסי

הבעיות הפיזיות, המספרים שדעכו, החשש לקראת המונדיאל. ברצלונה אומנם שומרת על אופטימיות אחרי הפציעה של ליאו מסי, אבל בספרד כבר מכריזים: ”מסי עובר שנה נוראית”

בברצלונה עדיין מנסים לעכל את הידיעה על פציעתו של ליאונל מסי. הארגנטינאי צפוי להיעדר לתקופה של חודשיים בעקבות פציעתו במשחק מול ריאל בטיס ויש סיכוי סביר מאוד שהוא לא יחזור יותר לשחק בשנת 2013.

בבדיקות שנערכו לפרעוש התגלה כי הוא סובל שוב מקרע בשריר הירך האחורי. ברצלונה, שכבר כמעט הבטיחה את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות ולא צפויה לפגוש יריבות חזקות בספרד עד המשחק מול אתלטיקו מדריד, יכולה להסתדר גם ללא מסי בתקופה הקרובה, אך בבארסה וגם בארגנטינה מודאגים מהעובדה שזו הפעם הרביעית השנה שמסי סובל מפציעות שנובעות מעומס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
השריר הבעייתי. מסי/GettyImages, David Ramos

שורת הפציעות של מסי החלה אי שם בתחילת אפריל במשחקה של בארסה בליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן. מסי נפצע גם במשחק הליגה לקראת סוף העונה שעברה מול אתלטיקו מדריד ובתחילת העונה נוכחית נפצע בפעם השלישית בחודש ספטמבר בניצחון 0:2 על אלמריה, במשחק שבו הוא כבש אך הוחלף על ידי צ'אבי.

אחרי שניפץ את שיא השערים לשנה קלנדרית עם 90 כיבושים ב-2012, הארגנטינאי עומד לסגור את שנת 2013 עם 42 שערים בלבד ואחרי שזכה ארבע פעמים ברציפות בתואר כדור הזהב הנחשק, הארגנטינאי עשוי לאבד את התואר הזה לכריסטיאנו רונאלדו, יריבו הגדול שנמצא בכושר פשוט מטורף.

"מארקה" קרא בכותרת "השנה הנוראית של ליאו מסי", ומציינים ש"הפרצוף שלו אומר הכול... הארגנטינאי רגיל לכבוש בלי הכרה, ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, את 2013 הוא יסיים עם 42 גולים בלבד... בקיץ הזה לא היה אולימפיאדה, או גביע עולמי או קופה אמריקה... ולמרות זאת, מסי לא התאושש מהפציעה.. אחרי שב-2010 וב-2011 כבש 58 שערים, וב-2012 שבר את השיא של גרד מולר וכבש 90 שערים בשנה קלנדרית, מסי יזכור את 2013 כאחת השנים הקשות בקריירה שלו".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
יהיה כשיר לחלוטין למונדיאל? ליאונל מסי/AP

אולם, עם כל הכבוד להישגים האישיים של מסי ולמטרות שמצפות לברצלונה העונה, הדאגה האמיתית לגביו היא לקראת המונדיאל שייערך בעוד קצת יותר מחצי שנה בברזיל. מסי סימן לעצמו את המונדיאל הקרוב כמטרה העיקרית שלו אך כעת מפלס הלחץ עולה גם בארגנטינה.

"אני לא מומחה ולא רופא אבל הפציעה של מסי מדאיגה מאוד במיוחד משום שהוא נפצע שוב באותו מקום", כך אמר אלחנדרו סאבלה מאמנה של נבחרת ארגנטינה בהתייחס לפציעה של מסי, וניסה להישאר חיובי: "אנחנו חייבים לשמור על אופטימיות ולהיות רגועים". מסי יחמיץ כמובן את משחקי הידידות הקרובים שמצפים לנבחרת מול אקוודור ובוסניה והשאלה הגדולה היא האם הוא יהיה כשיר לחלוטין למשחקים החשובים באמת: משחקיה של ארגנטינה במונדיאל בברזיל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
לא השנה שלו. מסי בפוזה עצובה/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully