וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה לברצלונה: מסי ייעדר בין שישה לשמונה שבועות

הפציעה של הפרעוש התבררה כחמורה משחשבו, ולאחר בדיקה נודע כי הוא הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. קודם לכן, טאטה מרטינו התכונן לעוד היעדרות של הכוכב: "לפציעה אין קשר לקודמת". פברגאס: "הוא צריך להתאושש כמו שצריך, ורק אז לחזור"

מכה קשה לברצלונה: הקבוצה הודיעה היום (שני) רשמית כי ליאונל מסי ייעדר בין שישה לשמונה שבועות, בעקבות הפציעה שספג במשחק אמש מול בטיס. בבדיקות שנערכו לפרעוש התגלה כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. למזלה של ברצלונה, לפחות בכל הקשור לליגת האלופות היא קרובה להבטיח העפלה לשלב הבא, ואמורה להסתדר גם ללא הכוכב הגדול שלה.

המשחק "הגדול" הבא של ברצלונה מתוכנן ב-12 בינואר, אז תפגוש את יריבתה לפסגה בליגה הספרדית אתלטיקו מדריד, ומסי ינסה להחלים עד אז. מסי מתכנן להעביר את החלק הראשון של ההחלמה בברצלונה, ולחזור לבואנוס איירס להמשך ההחלמה.

ליאו מסי מציל את העולם: סדרת פרסומות מדהימה של סמסונג

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
בשורות רעות לברצלונה. מסי/AP

ברצלונה הגדילה אמש (ראשון) את יתרונה בפסגת הלה ליגה לשלוש נקודות, אחרי שמחצה 1:4 את בטיס בחוץ, וניצלה את ה-1:1 של אתלטיקו מדריד מול ויאריאל כדי להתרחק מעט מהקולצ'ונרוס, אחרי שריאל מדריד נותרה במרחק של שש נקודות מהם עם 1:5 מוחץ על סוסיאדד בשבת.


בהיעדרו: רונאלדו וזלאטן מתחרים על תואר השחקן הטוב בעולם ומקום במונדיאל

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מוחלף. AP
קטלוניה מחזיקה אצבעות. ליאונל מסי מוחלף/AP

עוד לפני שהתבררה חומרת הפציעה, בברצלונה ניסו להרגיע את הרוחות. "לפציעה הנוכחית אין שום קשר לפציעה הקודמת שלו", אמר חרארדו מרטינו אחרי המשחק. "הפעם הוא הרגיש אי נוחות ברגלו הימנית. ההיעדרות של מסי אף פעם לא יכולה להוות תירוץ עבורנו, כי פרט לשחקן הטוב בעולם, יש לנו עוד ארבעה או חמישה שהם בין הטובים ביותר".

ססק פברגאס, שכבש צמד לפני שהוחלף בעצמו בדקה ה-80 בשל כאבים בברכו הימנית וייבדק גם הוא במהלך היום, התייחס לפציעתו של מסי: "ליאו צריך לנוח לכמה זמן שיידרש. הוא צריך להתאושש כמו שצריך, ורק אז לחזור למגרשים, כי אנחנו זקוקים לו מאוד. היתה לי פציעה דומה בארסנל, ועברתי שנתיים קשות מאוד עם אותן בעיות. זו פציעה מעצבנת, כי אתה תמיד רוצה לחזור כמה שיותר מהר, אבל זו טעות".

האינדיקציה: מסי מדדה לאחר המשחק

השריר המקולל של מסי

אגב, ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני בדקו את היסטוריית הפציעות של מסי, וגילו כי מתוך 11 פציעות שחווה בברצלונה, 9 מהן היו בשריר הירך האחורי, זה שנפגע גם הפעם. מסי נפצע בשריר "המקולל" חמש פעמים ברגל שמאל וארבע פעמים ברגל ימין. רק במהלך העונה נפצע שלוש פעמים באותו שריר: פעם אחת נגד אתלטיקו מדריד (מה שגרם לו להיעדר ממשחק אחד), בפעם הבאה מול אלמריה (מה שגרם לו להיעדרות בת שלושה שבועות) וכעת מול בטיס. אגב, הנה סיבה אחת מדוע מסי מתגעגע לפפ גווארדיולה: בזמן כהונתו כמאמן בארסה, הפרעוש לא נפצע ולו פעם אחת בשרירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully