וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מציל את העולם: סדרת פרסומות מדהימה של סמסונג

אחרי סמלים מסתוריים ואנשים מחופשים שצצו באצטדיונים הגדולים בעולם, כעת הודיע פרנץ בקנבאואר כי הוא מרכיב קבוצה שתיאבק בחייזרים פולשים במשחק כדורגל על השליטה בכדור הארץ. השחקן הראשון וקפטן הקבוצה: ליאונל מסי. צפו בפרסומות הנהדרות

פעמים רבות אנחנו רואים את כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם לוקחים חלק בפרסומות מושקעות. אבל תרשו לנו לומר שפרסומת כזו, כמו שמופיעה בימים אלה ברחבי העולם ושייכת לחברת "סמסונג", לא ראינו הרבה, הרבה מאוד זמן. ליאונל מסי ופרנץ בקנבאואר כבר בפנים והשאלה שתלווה אותנו בשבועות הקרובים היא מי עוד?

ברצלונה הודיעה: ליאונל מסי פצוע, ייעדר 8-6 שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסי נראה מרוכז במטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכול החל בחודש שעבר, ב-21 באוקטובר. באותו יום, בטיימס סקוור אשר בניו יורק ובגואנבארה ביי בריו דה ז'ניירו, ברזיל הופיע "לפתע" סמל לא ברור ובמרכזו כדורגל, כפי שניתן לראות מהפרסומות הראשונות בסדרה. לצד הסמל הופיע גם הסלוגן "Winner Takes Earth", "המנצח זוכה בכדור הארץ".

יממה לאחר מכן, במרכז "האקני מארשס", פארק מגרשי הכדורגל המיתולוגי השוכן בלונדון, הופיע אותו סמל ממש, כאשר הוא מורכב מכ-2,000 כדורי רגל שפוזרו במקום.

הסמלים המסתוריים מופיעים בטיימס סקוור בניו יורק:

וככה זה נראה בברזיל:

וזה לא נגמר. ב-26 באוקטובר הגיעו למשחק הבית של באיירן מינכן מול הרטה ברלין מספר אנשים עם איפור אפור כבד, כאשר הם לבושים בגלימות שחורות, עליהן ניתן היה לראות את אותו סמל פעם נוספת. למחרת, אנשים עם הופעה דומה נכחו גם במשחקי הבית של צ'לסי (מול מנצ'סטר סיטי) ושל יובנטוס (מול גנואה). הקהל, כפי שניתן לראות מהסרטונים, נותר די המום מהמצב.

החייזרים הגיעו לאליאנץ ארינה של באיירן מינכן:

גם בסטמפורד ברידג' היה ביקור:

ובטורינו, אצל יובנטוס:

כאן נכנס לתמונה הקייזר. פרנץ בקנבאואר ערך "ראיון" לפני כשבוע וחצי ושפך אור על הסמלים והדברים המוזרים שהופיעו לפתע. בקנבאואר נראה כשהוא יושב מול כתב ואומר: "אין לי הרבה זמן". בתגובה, הכתב מספר שבקנבאואר נצפה במהלך משחק יושב לצד אותם אנשים מחופשים ולאחר מכן אף פירסם סרטון וידיאו בו הוא טוען כי מדובר בגזע של חייזרים. בקנבאואר ממשיך ואומר: "הסמל המסתורי שייך לגזע החייזרים הזה. אני רציני לחלוטין, גורל האנושות עומד על הכף כאן והמנצח ישלוט בכדור הארץ. התוכנית שלי עכשיו היא לבנות קבוצה, 'הגלאקסי 11', שתתמודד מול החייזרים האלה. אני מרכיב את הקבוצה עם הרבה מחשבה".

לקראת סיום ה"ראיון" אומר בקנבאואר שאין לו שמות של שחקנים בראש כרגע וכי ב-11 בנובמבר הוא יכריז על השחקן הראשון בקבוצה שלו: "בסופו של דבר, הצבא לא יעזור לנו. כדורגל יציל את כדור הארץ".

הקייזר פרנץ בקנבאואר ב"ראיון" בלעדי:

ואכן, ה-11 בנובמבר הגיע ואיתו ההכרזה על השחקן הגדול הראשון. ואיזה שחקן זה: ליאונל מסי, בפרסומת חדשה שנחשפה היום (שני), הוא הכוכב הראשון וקפטן הנבחרת של בקנבאואר.

בפרסומת החדשה נראה מסי כשהוא מכדרר ברחובות ברצלונה ולפתע מתחילים לרדוף אחריו סוכנים במכוניות שחורות. הפרעוש בורח מהם, תוך שהכדור לא עוזב את הרגל שלו, בעזרת תרגילים מרהיבים. בסופו של דבר, כאשר המכוניות מקיפות אותו, מגיעה מכונית אחרת. בקנבאואר פותח את החלון, מעניק למסי את סרט הקפטן והארגנטינאי מביט לשמיים, שם מחכה חללית ענקית.

כעת, נצטרך להמתין לשבועות הקרובים ולראות מי יהיו הכוכבים הבאים שיצטרפו לנבחרת ובכל מקרה, נראה כי מדובר באחת הפרסומות הכי מושקעות שנראו.

מסי בדרך להציל את העולם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully