וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 1:4 את בטיס, מסי נפצע

הפנומן נפצע, אבל גם בלעדיו האלופה הגדילה את הפער לשלוש נקודות אחרי 1:1 של אתלטיקו עם ויאריאל. צמד של פברגאס, ניימאר ופדרו כבשו

המחזור ה-13 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם משחק קצוות בין ברצלונה לבטיס בביתה של האחרונה שהסתיים ב-1:4 קל של האלופה שהגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות על פני אתלטיקו מדריד שסיימה רק ב-1:1 מול ויאריאל בחוץ. ולנסיה אכזבה בעצמה עם 2:2 נגד ויאדוליד. סביליה ניצחה את אספניול.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן בטיס חוסה קארו. AP
כמה זמן הוא ייעדר? מסי/AP

בטיס - ברצלונה 4:1

אחרי שריאל מדריד נתנה חמישייה אתמול מול ריאל סוסיאדד, גם האלופה רצתה לספק הצגה ועשתה זאת מול נועלת הטבלה שעשתה לה חיים קשים בפתיחת המשחק. ליאונל מסי, שקיווה להמשיך את המומנטום האישי אחרי הבצורת שחווה, נפצע בדקה ה-21 בשריר הירך האחורי והוחלף במה שאמור להדאיג את הקטאלנים שיאלצו ככל הנראה להסתדר בלעדיו במשחקים הקרובים, ולפחות הערב הם טיילו אחרי שססק פברגאס סיים עם צמד ובישול ויחד עם פדרו וניימאר אוהדי ברצלונה קיבלו חגיגת שערים.

בדקה ה-18 הגיעה ההזדמנות הכי טובה במשחק והיא הייתה שייכת לבטיס כשכדור רוחב מצוין של אלברו ואדיו הגיע עד לחואן קרלוס שהתרומם לנגיחה אבל ויקטור ואלדס הדף לקרן. אבל הרגע המדאיג במשחק הגיע שלוש דקות לאחר מכן כשליאונל מסי נפצע ופינה את מקומו לאנדרס אינייסטה. בדקה ה-36 הגיע השער הראשון אחרי שאלכס סונג הכניס כדור עומק מצוין לפברגאס שהעביר רוחב לניימאר, והברזילאי המשיך בנגיעה פנימה. הקצב המטורף נמשך כשדקה בלבד לאחר מכן פדרו קיבל כדור ושעט קדימה כשהוא סיים עם בעיטה לפינה הרחוקה של שוער בטיס.

בפתיחת המחצית השנייה שוב בטיס שלטה והגיעה להזדמנויות, אבל בארסה התעוררה בדיוק ברגע הנכון. בדקה ה-63 הגיעה מסירה מצוינת של אינייסטה למרטין מונטויה וזה העביר למרכז היישר לפברגאס שהמשיך פנימה וקבע 0:3. 11 דקות לסיום פברגאס המשיך ללהטט כשכדור רוחב הגיע אליו מאלבס, הוא נגח, הכדור פגע בקורה ונכנס פנימה. עד הסיום בטיס הצליחה לצמק עם שער בתוספת הזמן בפנדל של חורחה מולינה.

שחקן ברצלונה פדרו. רויטרס
בליץ של שתי דקות. פדרו/רויטרס

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 1:1

ברצלונה וריאל מדריד חיכו למעידה של אתלטיקו והערב אחת כזו הגיעה - אם כי לא בדמות הפסד. ויאריאל אמנם הופתעה על ידי חטאפה במשחק הקודם שלה באל מדריגל, אבל לפני כן כפתה 2:20 על ריאל מדריד וגם הביסה את ולנסיה 1:4. היום הגיעה תורה של אתלטיקו מדריד להשאיר שם נקודות. הקבוצה של דייגו סימואנה דווקא עלתה ל-0:1 כבר אחרי שתי דקות בעקבות שער עצמי של מריו, אבל עד סוף המשחק התפתח משחק שקול והצוללת הצהובה השיגה שוויון בדקה ה-80 אחרי שחואנפראן דחק בעצמו לשערו הוא. שער עצמי שני במשחק ו-1:1 בסיום.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
חגגו מוקדם מדי. אתלטיקו אחרי שער היתרון/רויטרס

ולנסיה - ויאדוליד 2:2

העטלפים ממשיכים לגמגם, הפעם עם נקודה ביתית נגד קבוצה שהגיעה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום. גילברטו גרסיה הקולומביאני בישל לחאבי גרה בדקה ה-9 וכבש בעצמו בדקה ה-50 ו-ויאדוליד הובילה פעמיים, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון. דורלאן פאבון, השווה ראשון בדקה ה-29 וסופיאן פגולי איזן בפעם השנייה בדקה ה-76. עוד לפני כן אבר באנגה החמיץ פנדל.

אספניול - סביליה 3:1
לאספניול: סרחיו גרסיה (24). לסביליה: פדריקו פאסיו (4), ויטולו (10), קרלוס באקה (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully