וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מציג: ממוצע של גול וחצי למשחק

המספרים המופלאים של רונאלדו העונה בריאל מדריד: השווה את השיא של הוגו סאנצ'ס, עבר את מסי בכיבוש שלושער, ואיך קשורים למאזן שלו שרן ייני ואלי גוטמן?

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך בכושרו המופלא. אתמול (שבת) כוכב ריאל מדריד כבש שלושער נוסף בניצחון קבוצתו 1:5 על ריאל סוסיאדד, שקירב את קבוצתו מרחק שלוש נקודות מברצלונה שבפסגה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. AP
עולם הכדורגל מצדיע. רונאלדו/AP

עבור רונאלדו זה היה שלושער מספר 23 (!) במדי ריאל מדריד. רק בעונת 2013/14, שהחלה לפני מספר חודשים, יש לרונאלדו ארבעה משחקים שבהם כבש שלושער: אתמול מול סוסיאדד, ב-3:7 מול סביליה, ב-1:6 מול גלאטסראיי בליגת האלופות, ובמדי פורטוגל ב-2:4 מול צפון אירלנד.

לרונאלדו יש העונה 27 שערים ב-19 משחקים במדי ריאל ופורטוגל, כמעט גול וחצי למשחק (ממוצע של 1.42 גולים למשחק, ליתר דיוק). שימו לב לפרט המעניין: מסוף חודש אוגוסט, רונאלדו לא כבש רק בשלושה משחקים: מול ברצלונה, מול אתלטיקו מדריד, ומול נבחרת ישראל.

עבור רונאלדו, שכבש תשעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, זה היה שלושער מספר 19 בליגה הספרדית. הוא מפגר רק אחרי די סטפאנו (22) וטלמו סארה (22), ומקדים את מסי (17). כמו כן, אתמול רונאלדו כבש את שערו ה-20 בבעיטות חופשיות. הוא השווה את מאזנו של הוגו סאנצ'ס, עם 35 גולים מהנקודה הלבנה. כעת יש לו 225 שערים ב-216 הופעות במדי הבלאנקוס, ובשנת 2013 עומד על 62 שערים.

כזכור, קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד, לא חסך בשבחים מהפורטוגלי: "כריסטיאנו הוא ברמה עולמית אחרת, אמר האיטלקי, "אין מילים לתאר את היכולת שלו, הוא פשוט מדהים". רונאלדו עצמו נשאל האם השנה מגיע לו לזכות בתואר כדורגלן השנה בעולם, וענה: "אני מדבר רק על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully